Volkswagen Passat B7 2010-2015 – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Ultima actualizare la data de 19 decembrie 2024

Volkswagen Passat B7 2010-2015 este un model de clasă medie, cunoscut pentru confortul său, calitatea materialelor și spațiul generos. Deși este considerat mai mult o actualizare a modelului B6 decât o generație complet nouă, Passat B7 vine cu îmbunătățiri estetice, motorizări mai eficiente și un interior mai rafinat. A fost disponibil într-o gamă largă de motorizări, atât pe benzină, cât și diesel.


Motorizări bune Volkswagen Passat B7 2010-2015

  1. 1.6 TDI de 105 CP. Cunoscut pentru consumul redus de combustibil și costurile accesibile de întreținere. Este ideal pentru condus urban și extraurban ușor.
  2. 2.0 TDI de 140 și 170 CP. Oferă performanțe bune și este preferat de cei care au nevoie de mai multă putere pentru condus pe distanțe lungi sau încărcături mai mari.
  3. 1.4 TSI de 122 CP. Varianta pe benzină economică, potrivită pentru cei care preferă un motor silențios și eficient în oraș.

Probleme Volkswagen Passat B7 2010-2015 și soluții

  1. Depuneri de carbon. Mai ales la motoarele TSI. Depunerile afectează supapele de admisie și pot duce la scăderea performanței motorului. Curățarea supapelor  este cea mai eficientă soluție.
  2. Defecțiuni ale lanțului sau curelei de distribuție. Lanțul de distribuție poate ceda prematur din cauza întinzătorului defect. Este recomandat să înlocuiți atât lanțul, cât și întinzătorul la primele semne de probleme. Pot apărea zgomote ciudate la pornirea motorului.
  3. Probleme cu pompa de apă. Poate ceda mai devreme decât durata de viață estimată. Înlocuirea preventivă odată cu distribuția este o practică bună.
  4. EGR blocat la diesel. Vana EGR se poate bloca din cauza acumulării de funingine. Curățarea sau înlocuirea este soluția optimă. Din cauza ei poate crește consumul de combustibi.
  5. Cutia DSG. Problemele apar din cauza neglijării schimbului de ulei la intervale recomandate. Este crucial să respectați intervalul de întreținere (60.000 km) și să folosiți ulei original.

Păreri ale șoferilor despre Volkswagen Passat B7 2010-2015

Pozitive:

  • Confort și insonorizare bună.
  • Spațiul interior și portbagajul generos.
  • Motorizările eficiente, în special 2.0 TDI.

Negative:

  • Costuri ridicate de întreținere la anumite motorizări.

bvasile6739 despre Volkswagen Passat B7

Am un Passat euro 6 Blue tdi din 2010, cumparat de 6 ani . Este o mașină excepțională în 100000 km , în afara de consumabile, nu am schimbat nimic. Ca masina de familie este super ok, și chiar sistemul de ad blue își face bine treaba.

percafelician despre Volkswagen Passat B7

O mașină bună, eu am dsg,4 motion,177cp,o mașină spectacol pentru daily,pun frână la deal pentru a lua viraje,foarte mulțumit, pentru confort am roți pe 16 cu presiune de 2,2atm,260 000km și întreținere aproape de 0 în afară de consumabile

raymi9612 despre Volkswagen Passat B7
Am cumparat eu unul 4motion anul trecut, de atunci am facut aproximativ 30 000 km si inafara de consumabile nu am schimbat nimic. O masina foarte fiabila. Recomand cu incredere modelul B7, dar atentie mare la samsari, e plin de ei.

AlexGeorgeToma despre Volkswagen Passat B7
Detin B7, nu este o masina chiar asa ieftina. Conumabile relativ ieftine cand vorbim de placute, discuri, ulei, filtre, pivoti, bielete, etc. Dar masina cu cat are mai multe optiuni, cu atat e mai scumpa. Nu am avut probleme decat la EGR si amortizoare, si nu e deloc ieftina.

andreivlasceanu126 despre Volkswagen Passat B7
Am un Passat B7 2.0 tdi 170 CP DSG 6+1 4Motion. Am facut Romania – Albania prin Macedonia, dus intors 2300 km, consum 6%, calcul plin pe plin 140 litri consumati. Exact, cum sa nu iti iei Passat :))? Passatu / A4 sunt masini teutonice. Am facut intr-o zi 850 km, Ohrid – Bucuresti. Nu i-am simtit, deloc.

instructorautocristiandumi7303 despre Volkswagen Passat B7
Eu am un b7 cu 320 000 km folosit in regim de scoala.
Motorul merge brici.
In 8 ani am schimbat 2 ambreiaje…un EGR…si ceva consumabile pe la directie.
In rest merge ceas….foarte multumit de el.


Consum Volkswagen Passat B7 2010-2015

1.4 TSI 122 CP – 6.3 l
1.4 TSI 160 CP – 6.2 l
1.6 TDI 105 CP – 4.3 l
1.8 TSI 160 CP – 6.9 l
2.0 TDI 140 CP – 4.6 l
2.0 TDI 170 CP – 4.6 l
2.0 TSI 211 CP – 7.2 l


Alte Probleme semnalate la Volkswagen Passat B7 2010-2015

  • Defecțiune la pachetul bobinei de aprindere.
  • Defecțiune injector de combustibil.
  • Defecțiunea supapei PCV.
  • Consum excesiv de ulei. La motorizările pe benzină în general.
  • Lanț de distribuție întins.
  • Acumularea de carbon.
  • Defecțiunea supapei EGR.
  • Pierderi de ulei la motorizările diesel.
  • Pierderi de ulei la motorizăriel diesel/TDI pe la garniturile injectoarelor. Este necesară înlocuirea acelor garnituri/șaibe.
  • La motorizările diesel după aproximativ 200.000 kilometrii apar probleme cu DPF/EGR/Turbo/Injectoare.

Motoare populare Volkswagen Passat B7 2010-2015

  • 2.0 TDI Bluemotion 4 Motion 177 CP. Consum 5.9 l
  • 2.0 TDI Bluemotion 140 CP. Consum 4.6 l.
  • 1.4 TGI 150 CP. Consum 4.3 l
  • 2.0 TDI 170 CP. Consum 4.6 l
  • 1.4 TSI 160 CP. Consum 6.1 l.
  • 2.0 TSI 211 CP. Consum 7.2 l

Motoare populare în Europa și România ale Volkswagen Passat B7 2010-2015 și problemele lor.

1.9 TDI Volkswagen Passat B7 2010-2015 – Probleme

  • Scurgeri de ulei
  • Defecțiunea injectorului
  • Supapa EGR înfundată
  • Defecțiunea curelei de distribuție
  • Zgomote cu volantă dublă (DMF).
  • Defecțiune a garniturii capului

sursă: vwtuning.co/vw-1-9-tdi-engine-problems/

2.0 TDI Volkswagen Passat B7 2010-2015 – Probleme:

  • Arborele de antrenare al pompei de ulei a avut unele defecte. Pompa de ulei nu mai funcționează și primul care se va sparge este turbocompresorul.
  • Nivel ridicat de ulei. Filtrul de particule este o problemă. Când filtrul de particule se înfundă cu funingine, combustibilul din motor nu arde complet și se scurge în baia de ulei. Asta crește nivelul de ulei.
  • Defecțiuni ale injectorului
  • Probleme și probleme legate de acumularea de carbon la 2.0TDi
  • Probleme și probleme cu DPF
  • Probleme cu controlerul ventilatorului
  • Probleme la volantă și ralanti
  • Probleme ale angrenajului pompei de ulei la BKP 2.0TDi
  • Probleme cu arborele de echilibrare și întinzătorul lanțului
  • Fisura chiulasei la unitățile EA188 inițiale.

sursă: torquecars.com/volkswagen/2-0tdi-common-problems-and-issues.php și motorreviewer.com/engine.php?engine_id=42.

1.4 TFSI-TSI Volkswagen Passat B7 2010-2015 – Probleme:

  • Probleme de încălzire lentă
  • Se acumulează carbon pe toate variantele de injecție
    directă pură.
  • Consum mare de ulei la motoarele 1.4 TFSi TSi
  • Inițiale Valve de deviere slabe
  • Scurgeri de PCV din carter
  • Uzură excesivă a suporturilor de came

sursă: torquecars.com/volkswagen/1-4-tfsi-tsi-problems.php

2.0 TFSI Volkswagen Passat B7 2010-2015 – Probleme:

  • Consum excesiv de ulei
  • Turbina are pierdere de presiune și ezitare (coduri de eroare)
  • Uzura discului de came Acumulare și acumulare de carbon în supapele de admisie
  • Defecțiuni ale supapei de control turbo N75 și N249
  • Defecțiunile pompei de apă sunt frecvente

sursă: torquecars.com/volkswagen/2-0-tfsi-problems.php


Prezentare Video Volkswagen Passat B7

Galerie Foto Volkswagen Passat B7

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *