Mitsubishi Outlander III a fost lansat în 2012 și a reprezentat a treia generație a acestui SUV japonez. Disponibil în variante cu 5 și 7 locuri, Outlander III a fost apreciat pentru designul său modern și pentru opțiunile de motorizare variate, inclusiv versiuni hibride plug-in (PHEV). În 2021, a fost lansată o nouă generație a modelului, cu îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește designul și tehnologia.
Calități Mitsubishi Outlander III
- Versatilitate. Disponibilitatea versiunilor cu 7 locuri îl face potrivit pentru familii numeroase sau pentru cei care au nevoie de spațiu suplimentar.
- Eficiență energetică. Versiunea PHEV oferă posibilitatea de a conduce în modul electric pe distanțe scurte, reducând consumul de combustibil și emisiile.
- Sisteme de siguranță avansate. Modelele mai recente sunt echipate cu tehnologii precum frânarea automată de urgență, avertizare la părăsirea benzii și monitorizarea unghiului mort.
- Spațiu interior. Unul dintre punctele forte ale acestui model este spațiul interior generos, atât pentru pasageri, cât și pentru bagaje.
- Confort. Suspensia confortabilă și interiorul bine izolat contribuie la o călătorie plăcută.
Motoare bune și fiabile Mitsubishi Outlander III 2012-2021
2.0 MPI benzină 150 CP. Acest motor aspirat este fiabil, dar poate părea subdimensionat pentru greutatea vehiculului, ceea ce duce la un consum mai ridicat de combustibil.
2.2 diesel 150 CP. Deși oferă un cuplu bun și un consum mai eficient, acest motor a fost asociat cu probleme la axul balansier, care pot necesita reparații costisitoare.
2.0 Hybrid PHEV. Sistemul hibrid oferă avantajul conducerii electrice pe distanțe scurte, dar complexitatea tehnologică poate duce la dificultăți în service, iar consumul de combustibil poate crește semnificativ odată ce bateria este epuizată.
Probleme Mitsubishi Outlander III 2012-2021
Axul balansier la motorul diesel 2.2. Probleme cu axul balansier pot duce la zgomote neobișnuite și necesită înlocuirea componentelor defecte.
Zgomote la distribuție. La unele modele, au fost raportate zgomote la distribuție, în special la motoarele diesel de 2.2 litri. Este recomandată verificarea și, dacă este necesar, înlocuirea componentelor uzate.
Probleme electrice la modelele PHEV. Complexitatea sistemului hibrid poate duce la dificultăți în diagnosticare și reparare. Este esențială colaborarea cu un service autorizat și specializat în vehicule hibride pentru a asigura o întreținere adecvată.
Consum de ulei. Anumiți proprietari au raportat un consum ușor crescut de ulei la motoarele pe benzină.
Vibrații la ralanti. Uneori pot apărea vibrații la ralanti, care pot fi cauzate de diverse probleme, de la bujii uzate până la probleme la motorinașul pas cu pas.
Probleme la sistemul de climatizare. Ca la orice mașină mai veche, pot apărea probleme cu sistemul de climatizare, cum ar fi lipsa răcirii sau mirosuri neplăcute.
Probleme cu transmisia CVT. Modelul 2014-2016 a raportat probleme frecvente cu transmisia CVT, cum ar fi întârzieri la accelerare sau vibrații.
Vibrări la ușă la viteze mari. Unele modele raportă vibrări la ușă la viteze mari. Soluția ar fi verificarea și ajustarea ușii pentru a elimina vibrațiile.
Alte posibile probleme:
- Conductă de combustibil slăbită. Rechemare la modelele din 2015.
- Probleme cu încuietoarea ușilor. La modelele produse între 2015-2016.
- Probleme cu releu al ECU. Din cauza supraîncălzirii. La modelele din 2014-2016.
- Probleme cu frâna de parcare.
- Probleme cu ESP-ul. La modelele 2016-2018.
- Probleme cu frânarea automată de urgență AEB. La modelele produse în tre 2016-2017.
- Probleme cu senzorul de debit de aer.
- Insonorizarea nu este strălucită la viteze mari.
- Scurgeri de combustibil. La modelele din 2015.
- Frâne slabe. Din cauza uzurii premature a plăcuțelor de frâne. La modelele din 2018.
- Probleme cu calitatea vopselei.
Păreri proprietari Mitsubishi Outlander III 2012-2021
Anumiși proprietari au raportat probleme legate de motor și cutia de viteze la modelele diesel, inclusiv defectarea motorului la kilometraje relativ mici și probleme cu cutia de viteze la treapta a șasea.
În general, proprietarii de Outlander III sunt mulțumiți de mașinile lor. Apreciază spațiul, fiabilitatea și costurile de întreținere relativ scăzute. Cu toate acestea, ca orice mașină, și Outlander III are punctele sale slabe, cum ar nivelul de zgomot în habitaclu la viteze mai mari sau calitatea unor materiale plastice din interior.
Theo_r, părere despre Mitsubishi Outlander III 2012-2021
Mașina e un adevărat tank. Am avut in familie un Outlander 2015 2.3 di d manual “troaca line” (150 cp), mașina a fost folosită mult in Bucuresti și a rezistat eroic, singurele probleme la ea au fost:
– spart furtun turbo pe autostrada (problema clasica la cele pana in 2016)
-Acei balansieri care au fost schimbați pe garanție cu greu căci nu recunoșteau problema “așa fac ele zgomot”, deviz de 3k euro, nu știu ce naiba a costat atât
-EGR înfundat (probabil din cauza motorinei proaste + condus mult in Bucuresti) se blocase pe deschis parca sau închis nu mai știu sigur, ideea e ca avea in oraș un consum de 20 :)))))
-3 baterii schimbate in 7 ani (mers mereu cu start stop), eu zic ca nu e rău
-Ultima problema a fost închiderea centralizată când a “uitat” toate cheile si nu se mai încuia/descuia In rest o mașina care a văzut absolut de toate, de la oraș la drumuri de îți era mila sa mergi pe jos la ce noroaie erau la autostrăzi românești si europene 🙂 In tot timpul asta consumul varia mult:
-in bucuresti sub 12l/100km nu vezi (media un 14-16) la mers agresiv
-afara pe DN1 un 8l/100km la mers normal
-pe autostrada un 10l/100km mers 139km/h
StefanVlD, părere despre Mitsubishi Outlander III 2012-2021
O am deja, modelul din 2016 cu face lift. Are practic același motor și aceeași cutie. Sunt super mulțumit, am luat-o de la reprezentanta cu doar 20k km. Până acum n-am avut nicio problemă, am imediat 60k km și încă are frânele originale. Consum intre 7.4 și 8.2. E o mașină deosebită, mai ales pe zăpadă 😀
PHEV 2.4 2021, părere despre Mitsubishi Outlander III 2012-2021
Această mașină este confortabilă, silențioasă (super silențioasă în modul electric) și se conduce așa cum te-ai aștepta de la acest tip de caroserie. Este marginal mai mare decât mașina mea anterioară în dimensiunile exterioare, dar este considerabil mai mică în interior, în special capacitatea de transport a bagajelor/încărcăturii, în principal datorită bateriei PHEV de sub podea și scaune. Calcularea consumului de combustibil este denaturată de încărcarea electrică, dar media pentru 450 de km de condus mixt este de 6,4 l/100 km (plus 1 încărcare electrică). Încărcarea completă a bateriei de 14 kWh costă 2,20 lire sterline și oferă o autonomie efectivă de 32-35 km (față de cei 45 km declarați de producător), deci aproximativ 0,10 lire sterline/km. Umplerea rezervorului de benzină (45 litri) costă aproximativ 57,00 lire sterline și oferă o autonomie de aproximativ 400 km cu benzină, deci 0,23 lire sterline/km. Costul combinat al energiei electrice și benzinei pentru primele 2400 km este de 255 lire sterline, deci 0,17 lire sterline/km. Mașina mea anterioară a costat 64 lire sterline pentru a o umple (55 litri de motorină) care a oferit o autonomie de 910 km, costând 0,11 lire sterline/km (6,4 l/100 km). Instalarea unui punct de încărcare la domiciliu a durat 4 luni, inclusiv așteptarea răspunsurilor de la mai mulți furnizori și necesitatea companiei de electricitate de a majora siguranța de alimentare pe cablul de intrare la contor. Sistemul de tracțiune electrică 4X4 este deosebit de pretențios în ceea ce privește montarea anvelopelor și uzura uniformă a acestora. Dacă conduceți exclusiv pe energie electrică, benzina pe care o aveți în rezervor va deveni râncedă (E5 încurajează condensarea în rezervor) și va face ca motorul să funcționeze prost atunci când este necesar. Iar transmițătorul LAN/Wifi de la bord pentru a vă conecta cu smartphone-ul are o rază de acțiune patetică, astfel încât atunci când nu sunteți în mașină și doriți să verificați starea de încărcare, trebuie să stați atât de aproape încât ați putea la fel de bine să deschideți ușa pentru a vedea contorul de bord și, deoarece nu are WAN, împiedică și telefonul dvs. inteligent să selecteze datele mobile atunci când sunteți în mașină și doriți să vă conectați la internet! Viața cu un PHEV NU corespunde cu hype-ul producătorilor/lobby-ului verde/guvernului!
2.0 2019, părere despre Mitsubishi Outlander III 2012-2021
Cea mai bună mașină pe care am deținut-o. Fiabilă, confortabilă, consum redus de combustibil, dotată cu multe gadgeturi, ușor de parcat datorită camerelor de parcare, manevrabilitate excelentă, acces ușor la interior, nu dă senzația de mașină mare la condus, motor puternic, spațiu generos în habitaclu, mult spațiu pentru picioare la rândul doi de scaune, rândul trei de scaune este potrivit doar pentru adulți mici sau copii, portbagaj mare.
2.2 DI-D 2016, părere despre Mitsubishi Outlander III 2012-2021
Această mașină este solidă și surprinzător de rapidă. Consumă ceva mai mult, dar nu conduc foarte mult. Este excelent să ai tracțiune integrală când este nevoie. Evident, este o mașină mare, dar cele șapte locuri o fac ideală pentru familii numeroase. Este foarte ușor de condus, cu o cutie de viteze manuală excelentă. Spațiu amplu pentru picioare și cap pentru șofer și pasageri. Scaunele rabatabile din spate sunt confortabile, dar spațiul pentru picioare este limitat, acceptabil pentru copii.
2.2 DI-D 2015, părere despre Mitsubishi Outlander III 2012-2021
În cazul Outlanderului, primești ceea ce plătești. Este relativ ieftin. Punctele forte, în afară de preț, sunt că nu este la fel de voluminoasă ca multe alte SUV-uri și că are o bună absorbție a denivelărilor. Nu are clasă, este Ford Mondeo-ul SUV-urilor. Motorul diesel este zgomotos, schimbările automate de viteză sunt imprevizibile și, ca detaliu, bipăitul și bâzâitul diferitelor avertismente te înnebunesc, iar sistemul semi-cheie este absurd. Confortul scaunelor din față este doar mediu, la fel ca și finisajele interioare. Per total, în opinia mea, obține 6 din 10.
sursă păreri: youtube.com și parkers.co.uk/mitsubishi/outlander/estate-2012/owner-reviews/
Consum Mitsubishi Outlander III 2012-2021
- 2.0 200 CP Plug-in Hybrid – Consum 1.9 l
- 2.0 150 CP – Consum 6.8 l
- 2.2 150 CP – Consum 5.4 l
- 2.4 166 CP – Consum 9 l
- 2.4 166 CP – Consum 8.7 l
- 2.0 203 CP Plug-in Hybrid – Consum 1.7 l
- 2.2 DI-D 150 CP – Consum 5.8 l
- 2.4 Mivec 224 CP Plug-in Hybrid – Consum 2 l
Galerie Foto – Mitsubishi Outlander III 2012-2021
Prezentare Video – Mitsubishi Outlander III 2012-2021

Bun venit pe Parerimasini.ro, un proiect născut din pasiunea mea pentru mașini și dorința de a oferi informații utile celor care își doresc să facă alegeri informate atunci când își cumpără un automobil.
Acest site este locul în care îmi împărtășesc opiniile, analizele și sfaturile legate de autoturisme, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc o mașină care să li se potrivească perfect.
Scopul meu este să creez o comunitate de șoferi bine informați, care să înțeleagă nu doar avantajele, dar și provocările pe care le pot aduce diferite modele de mașini. Cred în transparență și în importanța detaliilor, fie că vorbim despre fiabilitate, motoare recomandate, consum, probleme specifice etc.
Indiferent dacă ești în căutarea unei mașini de familie, unui SUV sau a unei soluții economice pentru oraș, sunt aici să te ajut prin aceste articole.
Sper că te-a ajutat acest articol cu informațiile dorite iar dacă ai avut un model de mașină îți poți posta părerea despre ea. Îți poți scrie părerea printr-un simplu comentariu. Așa vei ajuta și alți utilizatori să afle informații prețioase despre acel model.
Salut,
Putem face o imbunatatire la sistemul WiFi , sa aiba raza de actiune marita?
Am o masina PHEV 2020, acum a iesit din garantie si poate pot aduce ceva modificati.
Este iarna si as fi fost foarte incantat sa pot accesa climatizarea masinii din casa.
Salutare. Puteți folosi un modul precum: DroneMobile X1-MAX, Viper SmartStart, AutoPi, EV Connect etc.