Hyundai Santa FE V 2023-Prezent – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Ultima actualizare la data de 21 ianuarie 2025

Hyundai Santa Fe V, lansat în 2023, reprezintă a cincea generație a acestui SUV și se remarcă printr-un design complet nou, mai spațios și cu o aerodinamică îmbunătățită. Este disponibil în variante cu motorizări pe benzină, hibrid și plug-in hibrid, renunțându-se la opțiunile diesel.

Hyundai Santa FE generația 5 aduce îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește eficiența energetică, siguranța și confortul.


Motoare bune și fiabile Hyundai Santa FE V 2023-Prezent

2.5 Smartstream cu 281 CP. Oferă o accelerație rapidă și o putere consistentă, fiind ideal pentru cei care caută performanță.

1.6T Plug-in Hybrid. Combină un motor pe benzină de 1,6 litri cu un motor electric, oferind eficiență ridicată și un consum redus de combustibil.

1.6T Full Hybrid 4WD. Asigură un echilibru excelent între putere și consum, fiind potrivit pentru utilizarea zilnică pe distanțe medii și lungi.


Probleme Hyundai Santa FE V 2023-Prezent

Sistemul Blue Link. Unii utilizatori au raportat erori și funcționalități incomplete ale sistemului de conectivitate. Se recomandă actualizarea software-ului și, dacă problemele persistă, consultarea unui service autorizat.

Performanța pe dealuri. Motoarele mai mici pot întâmpina dificultăți în urcări prelungite. Optarea pentru motorizări mai puternice, precum 2.5 Smartstream, poate ameliora această problemă.

Probleme cu transmisia. Au fost raportate cazuri de defecțiuni ale transmisiei la modelele recente. Este esențială respectarea programului de întreținere și actualizarea software-ului transmisiei.

Rechemări în service. Hyundai a inițiat rechemări pentru anumite modele Santa Fe din 2024, din cauza unor probleme la unitatea de control a transmisiei și la pompa de combustibil. Se recomandă verificarea VIN-ului pe site-ul oficial Hyundai pentru a identifica dacă vehiculul este afectat și programarea unei vizite la service pentru remediere.


Păreri proprietari Hyundai Santa FE V 2023-Prezent

Proprietarii apreciază în general designul modern, confortul interior și eficiența motorizărilor hibride ale Hyundai Santa Fe V. Cu toate acestea, unii au semnalat probleme cu sistemul de infotainment și performanța în condiții de teren variat. Este recomandată testarea amănunțită a vehiculului înainte de achiziție și asigurarea că toate sistemele funcționează corespunzător.

Hyundai Santa FE 2024 2.5l
Căutam o mașină nouă și când am văzut redesenarea, am fost instant interesat. Nu am deținut niciodată un Hyundai, așa că am fost puțin sceptic. Odată ce am văzut mașina în persoană și am condus-o, am fost foarte impresionat. Multe caracteristici interesante – rating de siguranță general de 5 stele, mașina iese dintr-un loc de parcare strâmt cu telecomandă, dezinfectant UV, camere peste tot, finisaj mat, interiorul este absolut uimitor, conduce lin, îmi place că nu mai am nevoie de cheie, pot conduce mașina cu telefonul meu, aș putea continua la nesfârșit. A, da, 10 ani garanție pentru trenul de rulare, 5 ani garanție pentru toate componentele și 3 ani de întreținere gratuită. Am deținut 10 mașini în viața mea, aceasta este, fără îndoială, cea mai bună valoare pe care am avut-o vreodată.

Hyundai Santa FE 2024 2.5l
În primul rând, trebuie să spun că am adorat vehiculul primele 1500 de mile. Apoi lucrurile au început să meargă prost. Mașina mea este la dealer de peste 65 de zile fără niciun termen pentru o reparație în vedere. Transmisia vehiculului a fost avariată de un arbore de transmisie defect sau unul instalat necorespunzător (dealer-ul nu a fost de ajutor).</strong>

Așadar, voi rezuma ce mi-a plăcut și ce nu înainte ca mașina să fie scoasă din funcțiune.

PRO-uri:

Pachetul tehnologic: este cuprinzător și cu siguranță mai avansat decât majoritatea celorlalte modele.
Spațiu: O mulțime de spațiu dacă pliați al treilea rând.
Calitatea călătoriei: Mi-a plăcut rulajul pe jantele de 18” și a trecut peste denivelările drumului fără probleme.
CON-uri:

Încărcător wireless pentru telefon: este situat direct în soare și va supraîncălzi telefonul și/sau vă va orbi pentru o secundă dacă soarele îl lovește direct pe telefon.
Comenzi digitale: Comenzile A/C și de încălzire sunt estompate și foarte greu de văzut în timpul zilei.
Transmisie DCT: SUV-ul are probleme serioase la mersul înapoi pe orice pantă, greutatea sa face ca încercarea de a merge înapoi pe orice pantă să fie o experiență cu inima la gură, deoarece mașina va încerca să se rostogolească agresiv înapoi pe deal.
2024 pare a fi un test pentru ceea ce va fi cel mai probabil un excelent model din anul 2025. Aș sugera să așteptați modelul 2025 când toate caracteristicile noi vor fi rafinate.

Hyundai Santa FE 1.6 l Hybrid 2024
Îmi place SUV-ul în ceea ce privește designul și caracteristicile. Dar este prea devreme pentru a-l cumpăra, având în vedere că trebuie să fie finisat și să fie rezolvate problemele. Mașina mea activează singură frâna de urgență dacă în apropiere există prea multe vibrații. De exemplu, un autoturism cu prea mult bas sau o spălătorie auto automată. Mașina mea se blochează în modul frână de urgență și nu se eliberează timp de câteva minute (am fost blocat în spălătoria auto timp de 30 de minute, pe mijlocul unui drum aglomerat timp de peste 5 minute). Trebuie să oprești și să repornești mașina și să repeți până se resetează. De asemenea, mașina mea, atunci când merge înapoi, nu întotdeauna trece înapoi în modul de mers înainte. De obicei se întâmplă doar în aleea mea, dar a avut loc și într-o parcare cealaltă zi. Nu este bine. Modul valet nu a funcționat când am lăsat mașina la un hotel când am plecat din oraș pentru o săptămână. Am fost foarte nemulțumit. Camera mea de marșarier rămâne pornită când conduc înainte. Uneori, camera de marșarier nu se va activa.

Hyundai Santa FE 2024 Hybrid
Am achiziționat un Santa FE Hybrid Calligraphy 2024. Mașina s-a defectat la 350 de mile. A fost la dealer timp de 30 de zile. S-a determinat că convertorul catalitic era defect. Hyundai l-a înlocuit și am continuat să conduc mașina încă 3.000 de mile, când s-a defectat din nou în timp ce eram la 200 de mile distanță de casă. S-a aprins martorul de control al motorului, a apărut un mesaj de verificare a sistemului de încărcare și mașina a intrat în modul de avarie (adică nu poate depăși 30 mph). Am remorcat-o la cel mai apropiat dealer din Wausau, WI (care se afla la 50 de mile de locul unde am stat). Dealer-ul a efectuat o diagnosticare rapidă și a spus că nu apar coduri de eroare, deși am o fotografie pe care am făcut-o cu bordul care arată martorul de control al motorului și al încărcării aprinse. Dealer-ul nu a putut să ofere un autoturism de schimb sau de închiriere, așa că am fost nevoit să închiriez o mașină de la Avis pe cheltuiala mea. Acum sunt din nou fără mașină, în așteptarea transportului acesteia la Hyundai din Downers Grove, Illinois, unde am achiziționat acest vehicul. Am achiziționat mai multe mașini noi de-a lungul vieții mele și NU am experimentat niciodată ceva similar. 52.000 de dolari pentru asta?

Hyundai Santa Fe 2024 2.5l
Am achiziționat un Caligraphy 2024 și am considerat că este un pachet excelent pentru preț. Două zile mai târziu, mașina a început să scoată zgomote și a fost adusă înapoi la dealer. Cred că are în jur de 200 de mile. Dealerul a diagnosticat problema, a comandat piesa și inițial mi s-a spus că va sosi în 3 zile lucrătoare. Deși nu eram mulțumit că mașina a fost scoasă din funcțiune atât de repede, 3 zile păreau rezonabile. Când a venit ziua respectivă, dealerul m-a sunat pentru a-mi spune că a primit o actualizare de la Hyundai conform căreia piesa nu va sosi timp de 3 săptămâni! Nu înțeleg cum un vehicul care este încă în producție nu are piese disponibile. Așadar, este clar că le pasă doar de vânzările de mașini noi și nu de clienții existenți.
În acea zi am depus o reclamație pe site-ul lor web și am primit un număr de caz. A doua zi am sunat pentru a vedea care este starea lucrurilor și mi s-a spus că o va escalada și că voi primi un telefon în două zile pentru a afla ce pot face. Două zile mai târziu, primesc un e-mail în care se spune că au primit îngrijorarea mea și că voi auzi în două zile. Așa că am sunat din nou pentru a întreba ce s-a întâmplat și oamenii de la telefon nu au clar nicio capacitate de a face ceva. A spus că va escalada, dar va dura două zile. Total inutil.
Este o adevărată rușine, deoarece ne place foarte mult vehiculul, dar acest lucru ne lasă un gust foarte amar în gură, clar nu le pasă de tine odată ce cumperi. Așa că mult noroc dacă aveți probleme.

sursă păreri:edmunds.com/hyundai/santa-fe/2024/consumer-reviews/


Consum Hyundai Santa FE V 2023-Prezent

  • 2.5 Smartstream 281 CP DCT – Consum 9,1-10 %
  • 2.5 Smartstream 281 CP AWD DCT – Consum 10-10.6 %

Galerie Foto – Hyundai Santa FE V 2023-Prezent

Prezentare Video – Hyundai Santa FE V 2023-Prezent

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *