Toyota C-HR II 2023-Prezent – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Toyota C-HR II este a doua generație a popularului SUV subcompact al producătorului japonez, lansată în 2023. Modelul păstrează designul futurist și sportiv al predecesorului său, aducând îmbunătățiri în ceea ce privește tehnologia, confortul și eficiența. Interiorul a fost actualizat cu materiale de calitate superioară și tehnologii moderne, oferind o experiență de condus plăcută și sigură.

Calități Toyota C-HR II 2023-Prezent

  • Design atrăgător. Linii îndrăznețe și un aspect modern care ies în evidență în segmentul SUV-urilor subcompacte.
  • Eficiență energetică. Disponibilitatea motorizărilor hibride și hibride plug-in contribuie la un consum redus de combustibil și emisii scăzute.
  • Tehnologie avansată. Dotări precum sistemul de infotainment cu ecran de 12,3 inci, sisteme avansate de asistență la condus și opțiuni de conectivitate moderne.
  • Confort. Interiorul este bine echipat, cu materiale de calitate, scaune ergonomice și un spațiu decent pentru pasagerii din spate deși portbagajul este relativ mic pentru clasa sa.

Motoare bune și fiabile Toyota C-HR II 2023-Prezent

1.8 litri Hybrid 140 CP. Motorizarea hibridă de 1.8 litri este un Full Hybrid și oferă un echilibru excelent între performanță și eficiență.

2.0 litri Hybrid 197 CP. Motorizarea hibridă de 2.0 litri este de asemenea Full Hybrid și oferă performanțe mai dinamice.


Probleme Toyota C-HR II 2023-Prezent

Probleme la cutia de viteze automată. Unii proprietari au raportat zgomote sau probleme la cutia de viteze, în special la modelele cu transmisie CVT. Este recomandată verificarea periodică și întreținerea conform specificațiilor producătorului.

Sistem electric. Au fost semnalate cazuri de descărcare rapidă a bateriei de 12V. Pentru a preveni acest lucru, asigură-te că vehiculul este utilizat regulat și că toate sistemele electrice sunt oprite atunci când mașina nu este în uz.

Sistem de frânare. Unele vehicule au prezentat scârțâituri la frânare sau probleme cu sistemul de frânare de urgență. O inspectare regulată a sistemului de frânare și actualizarea software-ului vehiculului pot ajuta la prevenirea acestor probleme.

Zgomote la rulare. Unele modele pot prezenta zgomote la rulare, posibil din cauza anvelopelor sau a suspensiei. Verificarea și înlocuirea componentelor uzate pot rezolva problema.

Probleme cu sistemul multimedia. Pot apărea uneori probleme cu sistemul multimedia, cum ar fi blocări sau erori. Actualizarea software-ului sau resetarea sistemului pot fi soluții.

Consum de ulei. Unele motoare pot consuma ulei, mai ales în perioada de rodaj. Verificarea regulată a nivelului de ulei și completarea, dacă este necesar, sunt importante.

Spațiu redus. Portbagajul mic poate fi o problemă pentru unii utilizatori.

Calibrare sensibilă a sistemelor de asistență. Soluție: Ajustare setări din meniu sau la reprezentanță


Păreri proprietari Toyota C-HR II 2023-Prezent

Proprietarii apreciază în mod special designul distinctiv, economia de combustibil și manevrabilitatea agilă a Toyota C-HR. Cu toate acestea, unii au menționat vizibilitatea limitată în spate și spațiul restrâns pentru pasagerii din spate ca aspecte ce ar putea fi îmbunătățite.

Părere Toyota CH-R II

Mașina mea C-HR a fost comandată în aprilie și ridicată la sfârșitul lunii mai. Recunosc că nu am făcut încă o mie de mile, dar nu am niciun zgomot suspect de nicăieri pe care să-l fi observat (bat în lemn – ouch!). Este o mașină frumoasă, silențioasă și lină, așa cum cred că am menționat deja.

Părere Toyota CH-R II

Mașina a fost uimitoare până acum din toate punctele de vedere și este mult mai economică decât Corolla mea Hybrid Excel 2l din 2023, care avea o medie de aproximativ 4.2%. Deci, în timp ce folosesc modul EV la C-HR PHEV, obțin o medie de 3.0%, iar 3.5% pe benzină, care se vor îmbunătăți cu timpul pe măsură ce mă obișnuiesc cu vehiculul. Numai acesta este motivul pentru care am ales PHEV-ul, deoarece nu am avut niciodată un vehicul care să aibă un astfel de… să-i spunem “consum de benzină”. C-HR este, fără îndoială, mai rafinat decât Excel-ul meu, deoarece este silențios, lin și sigur pe șosea, fără zgomotul/țipătul oribil al curelei de transmisie CVT atunci când apeși pedala. În plus, cu 220 CP sub capotă, nu trebuie să apeși tare pedala, și este cu siguranță cea mai bună mașină pe care am deținut-o de departe.

 

sursă păreri: toyotaownersclub.com


Consum Toyota C-HR II 2023-Prezent

  • 1.8 litri Hibrid 140 CP – Consum: aproximativ 4,9%
  • 2.0 litri Hibrid 200 CP – Consum: aproximativ 5,3%
  • 2.0 litri Hibrid Plug-in 220 CP – Consum: aproximativ 1,2%, în regim hibrid, cu autonomie electrică de până la 66 km.

Alternative Toyota C-HR II 2023-Prezent

Mazda CX-30. Oferă un design elegant, interior de calitate superioară și o experiență de condus dinamică.

Hyundai Kona. Disponibil cu o gamă variată de motorizări, inclusiv versiuni electrice, și dotări tehnologice avansate.

Kia Niro. Disponibil în variante hibrid și electric, cu un interior spațios și eficiență energetică ridicată.

Honda HR-V. Renovat recent, oferă un design modern, spațiu interior generos și tehnologie actualizată.


Galerie Foto – Toyota C-HR II 2023-Prezent

Prezentare Video – Toyota C-HR II 2023-Prezent

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *