Dacia Logan III 2020-Prezent – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Ultima actualizare la data de 5 ianuarie 2025

Dacia Logan III, lansată în 2020, continuă tradiția modelelor anterioare, oferind un sedan accesibil și practic, cu îmbunătățiri semnificative în design, tehnologie și eficiență. Logan III aduce un design modern, îmbunătățiri la interior și tehnologii noi față de generațiile anterioare. Logan III este apreciat pentru raportul bun preț-calitate, spațiul interior generos și costurile de întreținere reduse.


Motoare bune și fiabile Dacia Logan III 2020-Prezent

  • 0 TCe 90: Motor pe benzină de 1.0 litri, turbo, care dezvoltă 90 CP.
  • 0 ECO-G 100: Versiune similară cu TCe 90, dar adaptată pentru GPL, oferind 100 CP și costuri de operare mai mici datorită prețului redus al GPL-ului.

Probleme Motoare Dacia Logan III 2020-Prezent

  • 0 TCe 90 Probleme Logan III. Unele raportări indică probleme cu turbocompresorul și consum de ulei peste medie. Este esențială respectarea intervalelor de întreținere și utilizarea uleiului de calitate pentru a preveni aceste probleme.
  • 0 ECO-G 100 Probleme Logan III. În general, acest motor este fiabil, dar pot apărea probleme legate de sistemul GPL, cum ar fi injectoare înfundate sau reglaje incorecte. Verificările periodice ale sistemului GPL și utilizarea combustibilului de calitate pot preveni aceste inconveniente.
  • 1.0 TCE Probleme Logan III. Posibile probleme cu distribuția pe curea în baie de ulei, care necesită o atenție sporită la intervalele de service. De asemenea, pot apărea mici probleme cu aprinderea sau cu sistemul de injecție, dar în general sunt motorizări fiabile.

Probleme Dacia Logan III 2020-Prezent

Probleme cu sistemul multimedia. Unele unități pot prezenta blocări sau răspuns lent. Actualizarea software-ului sau resetarea sistemului poate rezolva aceste probleme.

Probleme cu senzori de parcare. Pot apărea alarme false sau nefuncționare. Curățarea senzorilor și verificarea conexiunilor electrice sunt recomandate.

Uzura prematură a plăcuțelor de frână. Monitorizarea periodică și înlocuirea la timp a plăcuțelor de frână asigură siguranța și performanța optimă a sistemului de frânare.

Probleme cu vopseaua: Unii proprietari au raportat mici defecte de vopsea, zgârieturi fine sau pete. Se pot rezolva prin retușuri la un atelier specializat sau, în cazul unor defecte mai mari, pe garanție.

Zgomote la interior: Pot apărea scârțâieli sau zgomote la interior, mai ales pe drumuri denivelate. Pot fi atenuate prin aplicarea unor materiale izolante sau prin strângerea elementelor care produc zgomotul.

Funcționare sacadată a motorului la accelerare: Unii utilizatori au menționat o funcționare neregulată a motorului în anumite situații.


Păreri Șoferi despre Dacia Logan III:

Majoritatea proprietarilor apreciază raportul calitate-preț, consumul redus de combustibil și spațiul interior generos. Anumiți proprietari nu apreciază finisajele interioare modeste și performanțe moderate la viteze mari.

petricachita8607 despre Dacia Logan III 2020-Prezent
Am un Logan 3 de 2 ani si jumatate cu care am parcurs pana acum 50000 km, la fel varianta cu benzina plus gpl 1.0, pana acum masina nu a avut probleme, merge impecabil, am fost si la drumuri lungi si a fost destul de comoda, puterea pe care o are mi se pare suficienta pentru drumurile pe care le avem si pentru viata de zi cu zi in general, faptul ca are GPL este un mare avantaj, cu un plin de GPL pe care dau sub 150 lei, ma plimb cat vreau. Deasemenea am ca a 2 a masina un BMW seria 5 F10 2.0, desi cele doua costa cam la fel, una este noua iar cealalta, chiar daca este luata de la cineva pe care cunosteam, care a fost primul proprietar, km reali, tot nu se compara cu o masina noua, costurile de intretinere pt BMW sunt mult mai mari, inclusiv reparatii, schimburi, carburant, cel putin in opinia mea nu se merita BMW, da, este mai confortabil, dar nu cu mult, este mai puternic, dar extrem de rar poti folosi acea putere, poti spune ca ai alta prestanta dar… am trecut de stadiul in care imi pasa ce cred niste necunoscuti despre mine. Ce face un BMW, poate face si un Logan la fel de bine, ambele te duc in acelasi loc.

ionuty3295 despre Dacia Logan III 2020-Prezent
Eu am cumpărat logan 3 anul asta, am deja 10.000km, varianta full cu gpl. Sunt super mulțumit de cum se comporta la drum, consum, spațiu.
Încă are greieri destul de enervanți, dar îmi fac treaba cu ea.
Pentru toți care râdeți ca are 3 cilindrii și motor de ștergător, fraților e o DACIE care se supune noilor reglementări europene. Nu doar Dacia face motoare din astea mici, mai uitați va si la vw.

szaszhunor226 Părere despre Dacia Logan III 2020-Prezent
Mi-am luat logan 3 echipare completă pe 17000 euro, cu garantie extinsă.
De ce? Am făcut o cercetare pe piața auto, iar degeaba se dau pareri de motorasul de 1.0, pt ca parerile sunt subiective, ca si condusul. Întreb și eu pe cei care cred că masina e scumpă: pe suma menționată ce masina puteam să-mi iau cu echipate de top, portbagaj voluminos, consum bun de gpl și benzină?…. a, să fie și nouă mașina. De ce? Pt că eu personal m-am săturat să cumpăr mașini sh la care întreținerea e așa cum e.

gabrielgeorgescu9937 Părere despre Dacia Logan III 2020-Prezent
Am un logan 3 1.0 ecog din martie 2021 de la serviciu și am făcut dintr-o bucata 1800km dus (apoi încă pe atât intors) România-Polonia. Și nu am avut absolut nici o problema cu spatele, scaunele sunt ce trebuie. Și eu și șeful meu am fost surprinși de confortul loganului pe distanta asta , cu toate ca echiparea este Esențial, adică ac manual ,media control (capac pentru a pune telefonul), Bluetooth și oglinzi manuale neincalzite, pilot automat , geamuri manuale spate și în rest cam ce are și cea din video 😁.

calinl5637 Părere despre Dacia Logan III 2020-Prezent
Am avut ca masina de serviciu din Feb. pina in Sept 2021 Logan 1,0 Tce 90 CP cutie manuala in 6 trepte (atunci a costat cam 12100€) si am parcurs cam 30.000 km. Defectiuni: 1. Dupa 17-18.000 km, dupa ce se incalzea motorul (dupa primii 30km) incepea sa piuie 3 secunde, se aprindea cheia galbena si semnul de alerta rosie din bord din 5 in 5 minute (am predat masina si am aflat ca dupa 6 luni inca nu i-au dat de cap mecanici); 2. S-a desprins o „sudura” (de fapt o lipitura cu mastic ori silicon) la scheletul interior de intarire al capotei de la portbagaj si intra in rezonanta la viteze de peste 100km/h (au schimbat capacul portbagajului in garantie) 3. La primul schimb de ulei, pe la 22.000 km, service-ul imi zice ca am nivelul de antigel sub minim si trebuie sa cumpar 1L cu 52 Lei, ca ei nu au la cantitate mai mica, ori la bidon mare sa imi puna 350 ml cat era lipsa.
Pro: antifonare, stabilitate buna pe viraje, scaune neasteptat de comode, acces foarte bun la locurile din spate, garda la sol mare, reprize bune la accelerare, dar de la 3500 rpm pina 5500 – 6000 rpm,
Contra: consum prea mare, nu am reusit sa cobor sub 7L/100km decar rareori, poate doar daca rulezi cu 90 km/h si in modul eco; grilele de ventilatie orientate anormal (cred ca sunt montate pe dos) directioneaza fluxul maxim de aer inspre exterior, iar cand il indrepti spre tine fluxul de aer se inchide, in timp ce la toate masinile conduse de mine, in prezent Renault Clio 2022, ghidarea fluxului de aer e normala; vasul lichidului de parbriz are doar 2L, nu 4L ca la majoritatea masinilor; pedala de acceleratie se simte de parca e legata cu elastic de clapeta de admisie intre 1500 si 3500 rpm din cauza softului si a turbinei; start-stopul mi-a ars dupa 2 luni un incarcator de masina de 70 Lei; volanul standard fara optiunea de piele ecologica ofera la atingere o senzatie aiurea de nesiguranta la prinderea in mana (poate fi subiectiva senzatia) – recomand obligatorie imbracarea volanului; vizibilitate extrem de scazuta prin luneta spate (am si atins usor bara spate neavand senzori de parcare); farurile LED pe faza scurta sunt prea puternice iar daca ai masina incarcata si nu le cobori din buton (chiar la nivelul 2) orbesc pe cei din sensul opus inclusiv in varf de rampa sau la urcarea rampei; vizibilitate limitata a soferului din cauza stalpului A prea avansat in special la curbele spre stanga; inclinarea mai mare inspre spate a parbrizului ajuta la aerodinamica si la protejarea de impactul cu pietricelele dar in combinatie cu bordul de plastic reflecta o mare cantitate de lumina pe suprafata interioara a parbrizului creand dificultati de vizibilitate (am condus si un Logan din 2016 si nu avea problema asta); aerul conditionat manual nu face fata vara (in Iulie si August mergea numai pe maxim si tot degeaba).

Ouzo66 Părere despre Dacia Logan III 2020-Prezent
Loganul meu 65 de cai din martie ,dupa 8 luni si 15000km nu are greieri,desi l am chinuit pe la pescuit prin locuri unde statea de multe ori in 3 roți, am coborât prin păduri,am dormit aprox 2…3 luni in total pe scaune(am114kg)… autostradă nonstop,130..150,la mare , in Grecia, Transalpina,etc aproape toata țara. F f mulțumit,dar il voi schimba pe jogger pt spațiu mai mare

sursă comentarii: youtube.com


Consum Dacia Logan III

  • 1.0 ECO-G 101 CP – Consum 6.5 l
  • 1.0 SCe 67 CP – Consum 4.9 l
  • 1.0 TCe 91 CP – Consum 4.9 l
  • 1.0 TCe 90 CP – Consum 5.2 l

Motoare populare Dacia Logan III

  • 1.0 SCE 65 CP
  • 1.0 TCe 90 CP
  • 1.0 TCe ECO-G 101 CP.

Prezentare Video Dacia Logan III

Galerie Foto Dacia Logan III

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *