Dacia Logan I 2004-2012 – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Ultima actualizare la data de 5 ianuarie 2025

Dacia Logan I s-a fabricat în perioada 2004–2012 și este cunoscută pentru fiabilitatea sa mecanică, costurile reduse de întreținere și raportul bun preț-calitate. Lansată ca o mașină accesibilă pentru piețele emergente, Logan I a devenit populară în Europa și alte regiuni datorită simplității și robusteții sale. A devenit rapid un best-seller în multe țări, datorită prețului accesibil, fiabilității și spațiului interior generos. Este o mașină practică, ideală pentru uzul zilnic și pentru familii.


Motoare Bune și Fiabile Dacia Logan I 2004-2012

1.4 MPI de 75 CP. Este apreciată pentru fiabilitate, întreținerea ieftină și consumul decent. Este ideală pentru utilizare urbană, dar mai slabă la drumuri lungi. Probleme 1.4 benzină: Uzura bujiilor și cablurilor de aprindere, uneori scurgeri la pompa de apă.

1.6 MPI de 87 CP. Oferă performanțe mai bune decât 1.4, fiind preferată pentru drumuri lungi. Probleme 1.6 MPI Dacia Logan: Supraincalzirea motorului la utilizare intensă fără întreținere corespunzătoare.

1.5 dCi de 65-85 CP. Diesel-ul Renault este eficient și economic, dar necesită întreținere riguroasă. Probleme 1.5 dci Dacia Logan: Probleme cu injectoarele, filtrul de particule și pompa de injecție, cauzate adesea de calitatea slabă a combustibilului.


Probleme Dacia Logan I 2004-2012

  1. Sistemul de direcție.Joc la caseta de direcție sau zgomote la virare. Rezolvare: Reglare sau înlocuire a pieselor defecte.
  2. Suspensii. Uzura amortizoarelor și a brațelor inferioare. Rezolvare: Înlocuirea pieselor uzate.
  3. Electrice. Probleme la închiderea centralizată sau la geamurile electrice. Rezolvare: Revizuirea cablajului sau înlocuirea releelor.
  4. Rugină. Pragurile și aripile sunt predispuse la coroziune. Rezolvare: Tratarea zonei afectate și aplicarea unui strat de protecție.
  5. Ambreiaj. Uzura rapidă, în special la modelele 1.5 dCi. Rezolvare: Înlocuirea kitului de ambreiaj.
  6. Apariția ruginei.Se formează în zona aripilor, pragurilor și portbagajului îndeosebi. O problemă des întâlnită la toate generațiile de Dacia Logan.
  7. S-au raportat probleme electrice minore.
  8. Decuplare incorectă a contactului. Dacia Logan 2017-2018.
  9. 1.6 16V. Pot apărea probleme cu bobina de aprindere, sonda lambda sau clapeta de accelerație.
  10. 1.5 dCi. Filtrul de particule, debitmetrul de aer sau injectoarele pot necesita înlocuire în timp.
  11. Îmbinări la nivelul caroseriei. Scârțâituri și zgomote pot apărea din cauza îmbinărilor slabe la nivelul caroseriei.

Păreri ale șoferilor despre Dacia Logan I 2004-2012

  • Pro: Costuri reduse de întreținere, spațiu interior generos, consum mic la motorizările diesel.
  • Contra: Materialele interioare sunt de calitate modestă, insonorizarea slabă, iar unele modele prezintă probleme recurente la sistemul electric​

alexivanivanalex645 despre Dacia Logan I 2004-2012
Avem un Logan din 2006 1.5 dci si are aproape 370.000 de mii de kilometri cu revizii facute la timp si nu avem probleme cu ea !!!

aurelolteanu431 despre Dacia Logan I 2004-2012
Am Logan 1,4 de noua 16 ani 59000km
O mașină impecabilă, costuri reduse la întreținere.
Am pus în martie 2022 GPL , merge perfect , la primi 450 km deja am facut o economie de 45ron.

sergiupetrosanu4475 despre Dacia Logan I 2004-2012
Salutare si eu sunt extrem de multumit de Loganul meu de prima generarie dar cu facelift. M-am mutat in Germania si am inmatriculat-o aici in 2018. Am luat verificarea tehnica(TÜV) fara nici o greseala, adica am primit placheta in 15 minute fara absolut nici o problema. In 2020 aceasi chestie facut TÜV luat fara Nici o problema tehnica. Ma uit mereu la alte masini, noi si uzate, sunt mereu in cautare de altceva. Dar am constatat ca Loganul este chiar o masina reusita, fiabila cu costuri mici de intretinere. Nu are poate calitatea sau siguranta, design-ul si finetea unei marci premium, dar pana isi face treaba NU am s-o vand. Vreau sa vad si eu pe bordul neu 500.000 de km 😁 .

Georgemuzica despre Dacia Logan I 2004-2012
Am mers cu un taxi logan și mergea super.. M-am uitat pe bordul mașinii și avea 450 de mii de km.. Și la mine la un bmw seria 3 cu 270 de mii km deja a început sa cada una alta.. Ba turbina, ba injectoare, etc.. Și stau mai mult pe dreapta cu ea.. De asta vreau sa i-au un Logan…

BiBi_is_my_life despre Dacia Logan I 2004-2012
Am logan 2005 85000km in bord unic proprietar, am avut opel, nusan, suzuki, polo 1.4 tdi si acum to Logan. Loganul 1.4 benzina inca il am, cel nou motor 0,990 il am de 3 luni sunt ok. Legat de consum 1.4 e cam mare si e puturoasa dar la 0,990 cel nou rupe asfaltul, dezactivat eco. Legat de polo 1.4 TDI fuge , directie prea sensibila pentru drumurile noastre. La logan 1.4 am schimbat distributia la 6 ani si inca era ok. Problema acum fumega cu toate ca are 85000Km.

mihaibaciu9352 despre Dacia Logan I 2004-2012
Am avut un logan diesel 2008 cu 85 cai. De nou am facut in 12 ani 256000 km nu am umblat la motor turbina nimik. Ambreiajul l-am schimbat la 248000. Foarte fiabil. Nu mai zic de consum la mers turat nu batraneste sub 5%.

canalulcudetoate1087 despre Dacia Logan I 2004-2012
Am un 1.4 mpi 2006 benzina,l-am luat cu 112.279 km ,unic proprietar 5000 lei.
Bine,daca punem ce am bagat in consumabile,ambreiaj bucse amortizoare fata ,amortizoare spate planetare brate,ma duc in 8000 de lei.
Dar ce pot sa zic ca e tanc.


Consum Dacia Logan I 2004-2012

1.2 benzină 75 CP – Consum 5.9 l
1.4 MPI 75 CP – Consum 7 l
1.5 DCI 75 CP – Consum 4 l
1.5 DCI 90 CP – Consum 4 l
1.6 benzină 85 CP – Consum 6.7 l
1.6 benzină 105 CP – Consum 7.1 l


Motoare populare Dacia Logan I 2004-2012

  • 1.5 dCI – Consum 5.2 l
  • 1.6 105 CP – Consum 7.1 l
  • 1.5 dCI 88 CP – Consum 4.6 l
  • 1.4 75 CP – Consum 7 l

Motoare populare în Europa și România ale Dacia Logan – și problemele lor.

1.5 dCI – Dacia Logan, Sandero, Duster etc. Probleme tipice motoarelor diesel în general. Motor fiabil în general dar se pot întâmpla următoarele probleme după un anumit număr de kilometrii, în general după 100.000/150.000.

  • Probleme legate de turbină.
  • Probleme legate de pompa de combustibil.
  • Probleme legate de injectoare.
  • Probleme legate de calculator/Ecu.
  • Probleme legate de EGR.
  • Probleme legate de DPF.

Prezentare Video Dacia Logan I 2004-2012

Galerie Foto Dacia Logan I 2004-2012

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *