Audi Q7 4L este un SUV de lux produs între 2005 și 2015, oferind spațiu generos, confort și performanțe remarcabile. Este echipat cu tracțiune integrală și o gamă variată de motorizări pe benzină și motorină.
Modelul s-a bucurat de o popularitate considerabilă datorită designului elegant, a spațiului interior generos și a performanțelor dinamice.
Motoare bune și fiabile Audi Q7 4L 2005-2015
3.0 TDI V6 Diesel. Acest motor oferă un echilibru bun între performanță și eficiență, fiind popular printre proprietari. Unele modele au raportat probleme cu injectoarele, filtrul de particule (DPF) și turbina. Cu toate acestea, în general, motorul 3.0 TDI este considerat fiabil.
4.2 TDI V8 Diesel. Pentru cei care doresc mai multă putere, acest motor furnizează performanțe superioare, însă cu un consum de combustibil mai ridicat.
3.6 FSI. Un motor pe benzină cu o putere considerabilă, dar și un consum mai mare. Este o opțiune bună pentru cei care preferă performanțele și nu sunt atât de preocupați de consum. Consumul mare de ulei este o problemă destul de frecventă la această motorizare. De asemenea, pot apărea probleme cu bobinele de aprindere.
Probleme Audi Q7 4L 2005-2015
Scurgeri de ulei. Pot apărea din cauza garniturilor uzate sau a etanșărilor defectuoase. Este esențială verificarea periodică și înlocuirea componentelor defecte pentru a preveni deteriorarea ulterioară.
Probleme la suspensia pneumatică. Sistemul poate prezenta scurgeri sau defecțiuni în timp, afectând confortul și manevrabilitatea. Inspecțiile regulate și întreținerea adecvată pot prelungi durata de viață a suspensiei.
Defecțiuni ale sistemului electric. Proprietarii au raportat probleme cu unitatea de control MMI, încuietorile ușilor și senzorii. Diagnosticarea promptă și reparațiile efectuate de specialiști sunt recomandate pentru a menține funcționalitatea optimă.
Acumulare de carbon în motoarele TFSI/FSI. Depunerile pot reduce performanța motorului. Utilizarea de combustibil de calitate superioară și aditivi de curățare poate ajuta la prevenirea acestei probleme.
Probleme cu supapa EGR la motoarele diesel. Defecțiunile pot duce la pierderi de putere și funcționare neregulată. Curățarea periodică și, dacă este necesar, înlocuirea supapei EGR sunt esențiale pentru menținerea performanței motorului.
Consumul excesiv de ulei 4.2 TDI V8. Anumiți proprietari au raportat consumul excesiv de ulei, necesitând topirea frecventă a uleiului. Soluția recomandată este să se monitorizeze nivelurile de ulei și să se facă topiri regulat.
Scurgeri de ulei la motorizările 3.0 TDI.
Probleme cu DPF-ul și înfundarea sa la motorizările diesel.
Alte probleme:
- Scurgeri prin zona trapei. Poate cauza probleme electrice cu difuzoarele dar și alte componente precum luminile. Q7 2007.
- Zgomote de tip pocnet sau scârțâit. Din cauza unei supape uzate din galerie de admisie. Q7 2007-2012.
- Probleme cu suspensia pneumatică.
- Probleme cu rulmentul central al arborelui cardanic. Apar zgomote.
- Clapetă sau actuator defect din zona galeriei de admisie.
- Probleme cu întinzătorul lanțului de distribuție. Q7 3.0 TDI.
- Probleme cu sistemul de frânare și servofrâna.
- Probleme cu unitatea multimedia MMI.
- Acumulare de carbon pe motor și admisie. La motoarele TFSI/FSI.
- Probleme cu supapa EGR. Problemă generală în grupul VAG la motorizările diesel.
- La motorizările diesel probleme cu Turbo, EGR, DPF.
Păreri proprietari Audi Q7 4L 2005-2015
Proprietarii apreciază Audi Q7 4L pentru confortul, spațiul interior și performanțele sale. Cu toate acestea, unii menționează costurile ridicate de întreținere și consumul de combustibil mai mare, în special la motoarele mai puternice. Întreținerea regulată și utilizarea componentelor de calitate pot contribui la o experiență de proprietate mai satisfăcătoare.
Audi Q7 3.0 TDI 2012
O mașină foarte versatilă pentru familii mari, cu capacitate pentru 7 pasageri. Evitați trapa panoramică dacă nu curățați regulat canalele de scurgere. Versiunea S line are majoritatea dotărilor moderne ca standard, dar unele sunt opționale. Aceste mașini nu suportă să stea nefolosite perioade lungi de timp, deoarece bateria se va descărca și sistemele auto depind de un nivel bun al bateriei. Nu am avut asistența pentru menținerea benzii sau parcarea automată, dar senzorii de parcare și camera retrovizoare sunt suficiente. Motorul, dacă este întreținut regulat, este aproape indestructibil și poate tracta o rulotă cu ușurință. Interiorul din piele este, așa cum te-ai aștepta, de bună calitate și are multe suporturi pentru pahare. Puteți avea climatizare în spate, eu nu am, dar de obicei primesc reclamații că încălzirea este prea puternică sau aerul condiționat prea rece. Reglarea înălțimii de rulare o face confortabilă și pentru cei care locuiesc pe drumuri neasfaltate, opțiunea off-road este utilă pentru a proteja plasticul. Cu toate acestea, aș spune că pentru drumuri forestiere sau acoperite cu zăpadă este mai potrivită modulul 4×4, decât să vă așteptați la o grămadă de piese de plastic rupte
Audi Q7 3.0 TDI 2012
Am cumpărat-o de la un dealer și sunt foarte bucuros că am avut garanție, deoarece două probleme comune pentru acest model m-au afectat. 1. Ușa din spate se închidea, dar pe bord afișa că nu este închisă. Există două microîntrerupătoare care se defectează, unul pe ușa din spate și unul în caroserie, acesta din urmă fiind cel care s-a defectat la mine. 2. Următoarea problemă a fost blocarea fără cheie, care este predispusă la defecțiuni deoarece oamenii spală cu jet de apă mânerele ușilor, forțând apa în microîntrerupătoare. Am schimbat patru mânere noi, care au trebuit să fie vopsite în culoarea caroseriei. Nu a fost ieftin! Am citit că ar fi posibil să se înlocuiască doar microîntrerupătoarele, deși nu am încercat. Nu am avut alte probleme. Am schimbat uleiul din cutie de viteze la 75.000 de mile ca măsură preventivă. Audi nu ar trebui să considere acest ulei ca fiind sigilat pe viață, așa cum fac mulți producători în zilele noastre, deși sunt foarte rezistente, proiectate pentru 500 CP ai motorului V12, nu aș vrea să am probleme costisitoare mai târziu. Am obținut un set de roți de rezervă cu anvelope de iarnă, este absolut de neoprit în zăpadă, combinat cu reglarea înălțimii de rulare. Se descurcă admirabil și în nisip moale pe plajă. Am fost puțin indecis dacă să aleg modelul pe benzină FSI supraalimentat, pe care l-aș fi convertit la GPL, dar taxa de drum suplimentară m-a descurajat. Sunt mulțumit în general de consumul de motorină, face 24 mpg tractând rulota noastră cu două axe și 35 mpg în condus mixt solo. Un alt motiv pentru care am ales Q7 în locul Q5 sau Tuareg a fost că are toate panourile din aluminiu, astfel încât nu ar trebui să apară niciodată rugină în jurul marginilor. Îmi place foarte mult iluminarea LED, standard din 2010 și modelele mai noi. Per total, o mașină excelentă, fără regrete, dar asigurați-vă că obțineți una curată și că toate elementele electrice funcționează.
Am cumpărat un Audi Q7 3.0 diesel din 2007 complet distrus de la o licitație și a fost ieftin ca pește, și dintr-un motiv… Șobolanii au mâncat întregul cablaj electric, turbo-ul era aruncat în aer, ECU-ul era defect, MMI-ul nu funcționa, panourile erau lovite cu decolorarea vopselei, scurgeri de ulei și multe alte probleme. Cu toate acestea, după două luni la un service auto, electrician auto și mecanic diesel, mașina este gata și arată absolut uimitor. Costul total de reparație a fost de aproximativ 3.000 de dolari echivalent în moneda mea. Chiar am reparat și scaunele din piele. Pare că mașina a ieșit dintr-o gaură de vierme și conduce ca o bestie. Iubesc această mașină și o voi păstra mult timp. Iubesc designul și stilul acestui vehicul. Culoare de campanie. Îmi face ziua în fiecare zi când o pornesc. Sunt sigur că se va strica din nou la un moment dat, dar atunci o voi repara și o voi face mai bună decât a fost. Iubesc această generație 1.
sursă păreri: parkers.co.uk/audi/q7/suv-2006/owner-reviews/ și reddit.com
Consum Audi Q7 4L 2005-2015
- 3.0 TDI 233 CP – Consum 9.8 l
- 3.0 TDI 245 CP – Consum 7.4 l
- 3.0 TFSI 272 CP – Consum 10.7 l
- 3.6 FSI 280 CP – Consum 12.9 l
- 4.2 TDI 326 CP – Consum 11.1 l
- 4.2 TDI 340 CP – Consum 9.9 l
- 4.2 FSI 350 CP – Consum 12.7 l
- 6.0 V12 TDI 500 CP – Consum 11.3 l
Galerie Foto Audi Q7 4L 2005-2015
Prezentare Video Audi Q7 4L 2005-2015

Bun venit pe Parerimasini.ro, un proiect născut din pasiunea mea pentru mașini și dorința de a oferi informații utile celor care își doresc să facă alegeri informate atunci când își cumpără un automobil.
Acest site este locul în care îmi împărtășesc opiniile, analizele și sfaturile legate de autoturisme, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc o mașină care să li se potrivească perfect.
Scopul meu este să creez o comunitate de șoferi bine informați, care să înțeleagă nu doar avantajele, dar și provocările pe care le pot aduce diferite modele de mașini. Cred în transparență și în importanța detaliilor, fie că vorbim despre fiabilitate, motoare recomandate, consum, probleme specifice etc.
Indiferent dacă ești în căutarea unei mașini de familie, unui SUV sau a unei soluții economice pentru oraș, sunt aici să te ajut prin aceste articole.
Sper că te-a ajutat acest articol cu informațiile dorite iar dacă ai avut un model de mașină îți poți posta părerea despre ea. Îți poți scrie părerea printr-un simplu comentariu. Așa vei ajuta și alți utilizatori să afle informații prețioase despre acel model.