Renault Koleos II, lansat în 2016, este un SUV de segment D care îmbină designul robust cu rafinamentul specific berlinei. Cu un exterior impunător și un interior spațios, Koleos oferă confort și tehnologie avansată pentru toți pasagerii. Ampatamentul generos de 2710 mm și lungimea totală de 4670 mm asigură un spațiu interior amplu, inclusiv un portbagaj de 498 litri, extensibil până la 1706 litri prin rabatarea scaunelor din spate.
În concluzie, Renault Koleos II se evidențiază prin designul său atrăgător, confortul oferit și tehnologiile integrate.
Calități ale Renault Koleos II
Design modern. Liniile exterioare elegante și semnătura luminoasă distinctivă conferă vehiculului un aspect contemporan și atrăgător.
Confort și spațiu. Interiorul este proiectat pentru a oferi confort maxim, cu materiale de calitate și spațiu generos pentru pasageri și bagaje.
Tehnologie avansată. Echipat cu sistemul multimedia R-Link 2, ecran tactil de până la 8,7 inci și diverse sisteme de asistență la condus, precum asistența la parcare și sistemul de tracțiune integrală ALL MODE 4×4-i.
Spațiu interior. Unul dintre punctele forte ale lui Koleos este spațiul interior generos, atât pentru pasageri, cât și pentru bagaje.
Motoare bune și fiabile Renault Koleos II 2016-2023
1.3 TCe. Motor turboalimentat de 1333 cm³, oferind 140-160 CP.
2.0 dCi. Motor diesel de 1995 cm³, oferind 130-190 CP3.
2.5 16V. Motor benzina de 2488 cm³, oferind 170-185 CP.
2.0 GDi. Motor benzina de 1997 cm³, oferind 150-190 CP.
Probleme Renault Koleos II 2016-2023
Probleme cu sistemul de infotainment. Unii utilizatori au menționat dificultăți în utilizarea sistemului R-Link 2, considerându-l mai puțin intuitiv. Actualizările software periodice și consultarea manualului de utilizare pot ameliora această problemă.
Consum de combustibil. Deși motorizările diesel oferă un consum eficient, unii proprietari au observat un consum mai ridicat decât cel declarat, în funcție de stilul de condus și condițiile de drum. Adoptarea unui stil de condus economic și întreținerea regulată a vehiculului pot contribui la optimizarea consumului.
Probleme la sistemul de injecție. Unele modele au raportat probleme la sistemul de injecție, care pot duce la o funcționare neregulată a motorului.
Probleme la cutia de viteze. Câteva cazuri izolate au semnalat probleme la cutia de viteze, mai ales la modelele cu transmisie automată.
Zgomote la suspensie. Anumiți proprietari au menționat apariția unor zgomote la suspensie în timp.
Probleme electrice minore. Ca și în cazul altor mașini, pot apărea și probleme electrice minore, cum ar fi defecțiuni ale senzorilor sau ale sistemului de infotainment.
Alte probleme raportate:
- Probleme la pornire.
- Pot apărea martori și erori precum: „Verificați emisiile de evacuare”, „defecțiune a sistemului de injecție de combustibil”, „defecțiune a servodirecției”, „frână”.
- Uzura injectoarelor.
- Rechemare privind o piuliță de pe coloana de direcție care se poate slăbi.
- Probleme cu DPF-ul la motorizările diesel. Problemă generală în lumea auto.
- Uzura diferențialului.
- Capota s-ar putea deschide în mers. Rechemare Koleos 2022-2023.
Păreri proprietari Renault Koleos II 2016-2023
Proprietarii de Renault Koleos II apreciază în mod deosebit:
Spațiul interior și confortul. Vehiculul oferă un habitaclu generos și scaune confortabile, potrivite pentru călătorii lungi.
Designul exterior. Aspectul modern și robust al SUV-ului este un punct forte menționat frecvent.
Dotările tehnologice. Echipamentele moderne și sistemele de asistență la condus contribuie la o experiență plăcută la volan.
DCI 150 CP 2020, Renault Koleos II
Căutam un SUV diesel confortabil și spațios pentru a transporta un câine și echipament de camping. Am găsit vehiculul la un dealer local Renault. Service History Full (FSH), kilometraj mic. În afară de o mică fisură internă la far (care va fi înlocuită în garanție), vehiculul este ca nou. Cutia de viteze CVT este mai bună decât majoritatea CVT-urilor, dar venind de la un VW DSG, durează ceva timp să te obișnuiești cu ea. Utilizat în principal pentru călătorii pe autostradă, se manevrează bine și este un cruiser confortabil, cu un consum mediu de 46 mpg. Calitatea construcției este mai bună decât ultimul meu VW. Fără scârțâituri sau zgomote. Sper că fiabilitatea pe termen lung este bună. Ecranul tactil este ușor de utilizat odată ce te obișnuiești cu butoanele de acces rapid etc
GT Line DCI 175 CP 2020, Renault Koleos II
Am schimbat un Mercedes C-Class Estate foarte nesigur cu această mașină și, spre deosebire de Mercedes, nu m-a lăsat niciodată în plan. Nu pot să cred că sunt mai mulțumit de această mașină, dar sunt. Este un produs de calitate la preț și, cred că, este mai rafinat decât restul gamei Renault. Singura critică pe care o am este că rulajul este puțin mai ferm decât mi-ar plăcea pe drumurile locale, dar este un cruiser foarte bun pe autostradă.Cât de fiabilă considerați mașina? Foarte fiabilă. Am fost plăcut surprins de calitatea acestei mașini.
Mașina face tot ceea ce vă așteptați să facă? Cantitatea de echipament standard nu este doar superbă, dar totul a funcționat corect fără probleme.
GT Line 190 CP 2020, Renault Koleos II
Am cumpărat mașina nouă și a trebuit să o aduc înapoi la garaj după ce a consumat ulei și apă, ceea ce s-a soldat cu înlocuirea curelei de distribuție și a pompei de apă. Ecranul tactil are multe probleme, cum ar fi Bluetooth-ul care se oprește din senin și nu se mai conectează, la fel ca Apple CarPlay, pierde semnalul radio tot timpul și este foarte lent. Senzorii de parcare nu mai funcționează fără a afișa o cheie engleză pe bord din cauza montării barei de remorcare, sunt sigur că mașina încearcă să mă omoare, deoarece în mai multe locuri hayonul electric încearcă să se închidă peste mine după ce s-a deschis complet, închiderea centralizată este îngrozitoare, se blochează la doi pași, deci dacă te afli sub capotă, mașina se va bloca și toate alarmele vor suna, la fel dacă te îndepărtezi și cineva este încă în mașină. Cutia de viteze automată țipă de fiecare dată când accelerezi, iar zgomotul vântului de la oglinzi și de la acoperișul panoramic te înnebunește pe autostradă. Comenzile de croazieră sunt într-o poziție stupidă lângă schimbătorul de viteze, nu pe volan, la fel și comenzile audio, deoarece sunt în spatele volanului, nu pot vedea în ce treaptă de viteză sunt pe schimbătorul de viteze, deoarece este pe partea greșită. Cu toate acestea, există și unele aspecte pozitive, cum ar fi spațiul foarte mare și aspectul mașinii, și cam atât.
Iconic DCI 175 CP 2019, Renault Koleos II
Trebuie să recunosc, această mașină nu era pe lista mea de cumpărături. Dacă nu ar fi fost o problemă de sănătate, nu aș fi căutat să trec de la o mașină mare de familie/executivă la un SUV. Deci, de ce am ales acest model? S-a redus la preț/schimbul vechi cu nou și un grad rezonabil de lux, specificații și performanță. Sunt mulțumit de această mașină acum că mă obișnuiesc cu dimensiunea și manevrabilitatea acesteia. Cutia de viteze CVT necesită ceva timp pentru a te obișnui față de una cu dublu ambreiaj, dar funcționează destul de bine. Mașina se manevrează foarte bine pentru un SUV mare și are și multă putere în față. Rămâne foarte bine pe drum pe drumurile principale, precum și pe autostrăzi și drumuri de țară. Sistemul de infotainment este puțin dificil de utilizat și nu este la fel de ușor de utilizat ca, să zicem, o mașină din grupul VW, dar funcționează bine odată ce îi prinzi rostul. Unele recenzii nu au fost foarte favorabile acestei mașini, dar tind să-mi fac propria părere și cred că este un SUV mult mai bun decât îi acordă unii credit. În ceea ce privește consumul, obțin în jur de 36/37 în acest moment, deoarece conduc mai mult local decât într-o călătorie lungă, așa că aștept cu nerăbdare să aflu ce mai poate face mașina, sper să obțin un consum mediu spre mare de 40, degetele încrucișate. Per total, mașina este foarte bună și a bifat toate casetele, cu excepția uneia.
sursă păreri: parkers.co.uk/renault/koleos/suv-2017/owner-reviews/
Consum Renault Koleos II 2016-2023
- 1.6 DCI 130 CP – Consum 4.6 l
- 2.0 144 CP 4×4 – Consum 7.5 l
- 2.0 DCI 175 CP – Consum 5.9 l
- 2.5 171 CP – Consum 8.3 l
- 1.3 TCE 158 CP EDC – Consum 6.8 l
- 1.7 Blue DCI 150 CP X-Tronic – Consum 6.2 l
- 2.0 Blue DCI 184 CP – Consum 6.9 l
- 2.0 Blue DCI 190 CP – Consum 7.1 l
Galerie Foto – Renault Koleos II 2016-2023
Prezentare Video – Renault Koleos II 2016-2023

Bun venit pe Parerimasini.ro, un proiect născut din pasiunea mea pentru mașini și dorința de a oferi informații utile celor care își doresc să facă alegeri informate atunci când își cumpără un automobil.
Acest site este locul în care îmi împărtășesc opiniile, analizele și sfaturile legate de autoturisme, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc o mașină care să li se potrivească perfect.
Scopul meu este să creez o comunitate de șoferi bine informați, care să înțeleagă nu doar avantajele, dar și provocările pe care le pot aduce diferite modele de mașini. Cred în transparență și în importanța detaliilor, fie că vorbim despre fiabilitate, motoare recomandate, consum, probleme specifice etc.
Indiferent dacă ești în căutarea unei mașini de familie, unui SUV sau a unei soluții economice pentru oraș, sunt aici să te ajut prin aceste articole.
Sper că te-a ajutat acest articol cu informațiile dorite iar dacă ai avut un model de mașină îți poți posta părerea despre ea. Îți poți scrie părerea printr-un simplu comentariu. Așa vei ajuta și alți utilizatori să afle informații prețioase despre acel model.