Ford Kuga III este a treia generație a SUV-ului compact produs de Ford, lansată în 2019. Acest model se remarcă printr-un design modern, tehnologii avansate și o gamă variată de motorizări, inclusiv opțiuni hibride și plug-in hybrid.
Motoare bune și fiabile Ford Kuga III 2019-Prezent
Plug-in Hybrid (PHEV). Motor pe benzină de 2.5 litri, combinat cu un motor electric, oferind o putere totală de 225 CP. Avantaje: Eficiență ridicată, posibilitatea de a conduce în modul electric pe distanțe scurte, emisii reduse.
EcoBoost 1.5 litri. Motor pe benzină turbo de 1.5 litri, disponibil în variante de 120 CP și 150 CP. Avantaje: Performanțe bune, consum moderat de combustibil. Unele modele au raportat probleme cu sistemul de răcire, manifestate prin supraîncălzire și amestecarea uleiului cu antigelul.
EcoBlue 2.0 litri. Motor diesel de 2.0 litri, oferind 190 CP. Avantaje: Cuplu ridicat, potrivit pentru cei care parcurg distanțe lungi sau tractează remorci. Deși fiabil în general, pot apărea probleme cu filtrul de particule, injectoarele sau volantul cu dubă masă.
Probleme Ford Kuga III 2019-Prezent
Probleme la sistemul Plug-in Hybrid. Unele modele PHEV au raportat probleme legate de bateria hibridă și de software-ul de gestionare a energiei. Soluție: Actualizări software și, în unele cazuri, înlocuirea componentelor defecte. Este recomandat să verificați dacă vehiculul are toate actualizările de software la zi.
Defecțiuni ale sistemului de infotainment SYNC. Înghețarea ecranului sau funcționarea lentă a sistemului. Soluție: Resetarea sistemului sau actualizarea software-ului la o versiune mai recentă.
Probleme la transmisia automată. Schimbări bruște sau întârziate ale treptelor de viteză. Soluție: Reprogramarea unității de control a transmisiei sau, în cazuri rare, înlocuirea componentelor defecte.
Probleme cu sistemul de infotainment. Unii utilizatori au semnalat dificultăți în utilizarea sistemului de infotainment, precum blocaje sau funcționare lentă.
Zgomote la rulare. Unele modele pot prezenta zgomote provenite de la suspensie sau anvelope, în special pe anumite tipuri de suprafețe.
Defecțiuni electrice ocazionale. Ca și în cazul altor mașini moderne, pot apărea erori electrice sporadice, care necesită intervenția unui specialist.
Probleme cu DPF. Acestea pot apărea la motorizările diesel, mai ales la drumuri urbane scurte. Soluție: Menținerea unui nivel constant de presiune a combustibilului și evitarea drumurilor scurte frecvente.
Probleme cu sistemul de frână. Unele utilizatori au raportat probleme cu frânile. Soluție: Verificarea și curățarea regulată a sistemului de frână.
Aer rece în loc de aer cald. De obicei cauzat de blocarea filtrului de polen/aer.
Injector de înaltă presiune se poate defecta. La modelele produse între 25.11.2022 și 19.12.2023.
Probleme cu panoul panoramic. Nu este bine fixat. La modelele produse între 19.04.2021 și 19.11.2021. Fiind o rechemare.
Supraîncălzirea bateriei. La modelele 2020-2021 Plug-in Hybrid. Din cauza unei defecțiuni interne a bateriei.
Păreri ale proprietarilor despre Ford Kuga III 2019-Prezent
Majoritatea proprietarilor de Ford Kuga III apreciază designul atractiv, confortul la volan și tehnologiile moderne integrate. Motorizările hibride sunt lăudate pentru eficiența lor, în timp ce motoarele EcoBoost oferă un echilibru bun între performanță și consum. Cu toate acestea, unii șoferi au semnalat problemele menționate mai sus, subliniind importanța întreținerii regulate și a actualizărilor de software.
jonu7216, părere despre Ford Kuga III 2019-Prezent
Salut. Am mașina asta de o luna și nu mi vine sa cred ce consum mic are. Când nu mai ai baterie ptr km electrici consuma aproape 5 pe DN și sub 4 în oraș…. Fabulos.
Completare… Ptr km electrici folosește 11 kw din baterie, restul de 3.6 ii tine ptr mersul full hibrid și accesorii.
Am depășit estimările date de ford din prima zi și, nu mergem la consum.
Ca o scurta caracterizare, eficienta maxima, confort, putere, și multa tehnologie. Ce sa mai e smechera rău de tot.. L ul de la cutie dacă e folosit aduce cel puțin 10 km electrici la un full de baterie. Noi facem o naveta de 60 km zilnic și dacă e frig afara mai pornește și termicul pe ultimi 10 km dar doar la demaraj. Motorul cam gălăgios.serban2001, părere despre Ford Kuga III 2019-Prezent
Dețin din 06.11.2024 o Kuga Titanium 1.5 Dragon 186 CP/AT8. Deja am făcut 3100 km in trei săptămâni. Mașina rulează excelent așa cu motorașul ăsta de drujbă. Are un demaraj fantastic. Și foarte confortabilă la drum lung. Este exact culoarea din videoclip. Consumul mediu este de 7.3 l/100 km. Exact ce îmi trebuia. Bravo Ford.
tudor54321, părere despre Ford Kuga III 2019-Prezent
Test drive real in ultimile 2 saptamani:
– 3 persoane adulte +un caine la 30kg:)
– bagaje in portbagaj pana aproape de tavan
– cutie de bagaje pe plafon plina ochi
– echipare titanium inclusiv trapa
– 1950 km in total din care cam 200 in Bucuresti, 200 in alte orase (Constanta, Varna etc), 500 km pe autostrada (130-150 km/h), cam 50 km in off road ( ce inseamna off road pt un suv, drumuri de tara prin tarla, trecut cate un raulet etc)
– aer conditionat non stop zi si noapte.
– 7.3 l consumul
Am dus masina la Ford dar va pot povesti si alte lucruri daca intereseaza pe cineva 🙂
TudorBaciu, părere despre Ford Kuga III 2019-Prezent
Dupa 82000 km în 2 ani la Kuga FHEV, o singura problemă : acumulator de 12V s-a defectat. În rest mai apare câte o eroare data de EGR dar e alarmă falsa. Consumul mediu este ca la un Mondeo 2.0 TDCI 150 CP, dar are reprize mai bune decât Mondeo și e mult mai economic în oraș. L vine de la Low, când urci o panta mare e bine sa activezi L. Când cobori pantele si acumulatorul este încărcat nu mai regenerează dar îți pornește motorul și-l ține turat sa ai frână de motor. Recomande este să-l pui în ECO și atunci nici nu mai e nevoie sa apeși frâna.cipri4n, părere despre Ford Kuga III 2019-Prezent
Sunt fost posesor de Kuga 2018 AWD 2.0 Diesel 4×4 si proaspat posesor al acestui model, Facelift. Din motive de buget am optat pentru varianta 1.5 EcoBoost automat 186 CP, insa cu optionalele faruri Matrix LED + Sistem audio premium B&O + Pachet Iarna + Model de echipare ST Line X (ce vine si cu scaune full electrice cu memorie) si camere 360 (farurile Matrix sunt wow). Pretul final cu oferta speciala a fost de 31.000. Dupa cum se deduce, am iubit masina asta motiv pt care am ramas si “in familia” ford. Am ingrijit fostul Kuga cat de bine am putut si nu am avut absolut nici o problema pana la 100.000 cand am dat-o, d-asta m-am si indragostit de model. Din punctul meu de vedere, Faceliftul se conduce superb, directia si feelingul total al masinii sunt extraordinare, iar sistemul audio B&O vine si cu active noise cancelling (pe o masina de 31k !!!!), este isonorizata extraordinar. Overall, este foarte multa masina pentru banii dati.
Ford Kuga III 2.5 Duratec FHEV ST-Line X Edition CVT 5d 2021
Foarte confortabilă și foarte ușor de condus. Îmi plac toate comenzile operate manual, mai degrabă decât ecranul tactil, care poate fi distragător. Singurul lucru enervant, despre care poate sunt puțin pretențios, este frânarea la viteză mică atunci când parchez, frânele nu sunt fine, tind să smucească puțin. Foarte lină și silențioasă la condus. Cutia de viteze CVT este genială, nu-ți dai seama când are loc schimbarea de treaptă. Serviciul este foarte bun, aproximativ 220 de lire sterline pentru un service complet.
Ford Kuga III 2.5 Duratec PHEV ST-Line Edition CVT 5d 2022
Mașină fantastică – se simte specială. Arată mult mai bine în realitate decât în imagini.
Combinație electrică/benzină foarte eficientă. Comută între moduri într-un mod perfect. Interior spațios, bine gândit. Cruiser confortabil și rafinat pe autostradă. Consum mediu peste 60 mpg. Mașina a fost impecabilă și total fiabilă.
Recomandat cu încredere
Mașină excelentă, dacă vrei o mașină plăcută de condus, bine construită și foarte bine echilibrată, și nu ești prea preocupat de aspectul interior și de lucrurile extravagante, ci accepți o mașină mai puțin spectaculoasă (dar funcțională). Interiorul este foarte spațios și excelent pentru o familie, toate comenzile funcționează când ai nevoie de ele și exact când ai nevoie de ele. De exemplu, Peugeot 3008 arată mai elegant la interior, dar butoanele tip pian sunt greu de folosit pentru încălzire și toate celelalte funcții nu sunt la fel de intuitive – luminozitatea afișajului șoferului nu poate fi schimbată fără aproximativ 11 apăsări pe ecran – pe când Kuga are multe dintre comenzile principale de încălzire și ale ecranului vehiculului pe consola centrală sau în jurul volanului – de exemplu, selectorul obișnuit pentru ecran. Pur și simplu funcționează ca o mașină.
Mașina este un hibrid excelent, care funcționează cel mai bine în ceea ce privește eficiența. Nu are viteza maximă a unei mașini cu motor electric sau pe benzină, dar sistemul în ansamblu funcționează ca un hibrid și nu doar ca un motor pe benzină cu boost electric. Are suficientă putere pentru a depăși când este necesar și nu există nicio întârziere nejustificată în accelerație (modul Sport este distractiv, maximizează puterea electrică și a motorului împreună cu regenerarea suplimentară pentru regenerare maximă și distracție continuă). Este excelent ca hibrid și petrece mult timp în modul electric, chiar și atunci când autonomia electrică este zero. Cumpărată doar în noiembrie, autonomia peste 10 grade este de aproximativ 33 de mile. Autonomia când este constant sub zero este de aproximativ 26 de mile. Aștept cu nerăbdare să vină vremea mai caldă!
Multe reviste spun că eCVT este zgomotoasă, dar eu nu cred că este așa. Transmisia este foarte bună, iar trecerea de la electric la motor este foarte lină, cu excepția cazului în care o cauți în mod special, singura modalitate de a o observa este un ușor mormăit la pornire, apoi iarăși merge lin. Este silențioasă, iar mersul pe autostradă este mai bun decât în VW-ul soției mele. Reviste se plâng de eCVT la accelerație, dar am testat mașina față de un VW Tiguan hibrid și nu a fost mare diferență între ele la accelerație puternică. eCVT are trepte care îl fac să semene mai mult cu un automat normal, dar petreci atât de mult timp în modul electric încât nu este deloc o problemă. (VW a fost mai rapid în ceea ce privește viteza maximă, dar nu a fost un hibrid bun.)
La interior, sistemul audio B&O este foarte bun – bas reglabil adevărat, numeroase opțiuni stereo și surround sound pentru a se potrivi tuturor nevoilor. Trapa panoramică este excelentă. Are o poziție de oprire de 70%, ceea ce este bine pentru a acoperi capetele pasagerilor din spate atunci când nu doresc să fie complet deschisă – este un detaliu plăcut.
Un inconvenient: da, portbagajul este puțin mai mic decât la altele. Cu toate acestea, rareori folosești întregul portbagaj și există și alte opțiuni pentru utilizare ocazională – de exemplu, rabatarea scaunelor sau utilizarea unui box pe acoperiș. Dacă te simți confortabil fără roată de rezervă, există destul spațiu de depozitare sub podeaua portbagajului unde ar trebui să meargă roata de rezervă (cel puțin 8 inci adâncime în jurul bateriei de 12 volți acoperită central, care este căptușită) – astfel încât pantofii și alte articole de vacanță care nu trebuie păstrate plat sau în ordine pot fi așezate sub podea.
sursă: youtube.com și parkers.co.uk/ford/kuga/suv-2020/owner-reviews/
Consum Ford Kuga III 2019-Prezent
- 1.5 Ecoblue 120 CP – Consum 5.2 l
- 1.5 Ecoboost 150 CP – Consum 6.8 l
- 2.0 Ecoblue 150 CP Mild Hybrid – Consum 5.1 l
- 2.0 Ecoblue 190 CP – Consum 6.1 l
- 2.5 Duratec 190 CP – Consum 5.8 l
- 2.5 Duratec 190 CP FullHybrid – Consum 5.8 l
- 2.5 Duratec 225 Plug-in Hybrid – Consum 1.4 l
- Activ 2.5 180 CP Full hybrid – Consum 6.2 l
- Active 2.5 183 CP Full Hybrid – Consum 6.4 l
- Active 2.5 243 CP Plug-in Hybrid – Consum 1.2 l
- 1.5 Ecoboost 150 CP – Consum 7.2 l
- 2.5 180 CP Full Hybrid – Consum 6.2 l
- 2.5 183 CP Full Hybrid – Consum 6.4 l
- 2.5 243 CP Plug-in Hybrid – Consum 1.2 l
- 2.5 183 CP Full Hybrid – Consum 6.4 l
- 2.5 243 CP Plug-in Hybrid – Consum 1.2 l
Galerie Foto – Ford Kuga III 2019-Prezent
Prezentare Video – Ford Kuga III 2019-Prezent

Bun venit pe Parerimasini.ro, un proiect născut din pasiunea mea pentru mașini și dorința de a oferi informații utile celor care își doresc să facă alegeri informate atunci când își cumpără un automobil.
Acest site este locul în care îmi împărtășesc opiniile, analizele și sfaturile legate de autoturisme, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc o mașină care să li se potrivească perfect.
Scopul meu este să creez o comunitate de șoferi bine informați, care să înțeleagă nu doar avantajele, dar și provocările pe care le pot aduce diferite modele de mașini. Cred în transparență și în importanța detaliilor, fie că vorbim despre fiabilitate, motoare recomandate, consum, probleme specifice etc.
Indiferent dacă ești în căutarea unei mașini de familie, unui SUV sau a unei soluții economice pentru oraș, sunt aici să te ajut prin aceste articole.
Sper că te-a ajutat acest articol cu informațiile dorite iar dacă ai avut un model de mașină îți poți posta părerea despre ea. Îți poți scrie părerea printr-un simplu comentariu. Așa vei ajuta și alți utilizatori să afle informații prețioase despre acel model.