Ford Kuga I este un SUV compact produs de Ford între 2008 și 2012. Construit pe platforma Ford C1, împărtășită cu modele precum Ford Focus și C-Max, Kuga I oferă tracțiune față sau integrală, combinând manevrabilitatea specifică unui autoturism cu capacități off-road moderate. Modelul a fost apreciat pentru designul său atractiv, spațiul interior generos și versatilitatea oferită de un SUV. Cu toate acestea, ca orice mașină, și Kuga I a avut punctele sale forte și punctele slabe.
Motoare bune și fiabile Ford Kuga I 2008-2012
2.0 TDCi Diesel de 136 CP. Motor diesel robust, oferind un echilibru bun între performanță și consum.
Probleme 2.0 TDCI Ford Kuga
- Sistemul EGR, poate acumula depuneri, ducând la pierderi de putere și consum crescut.
- Filtrul de particule, în special la utilizarea predominant urbană, se poate înfunda, necesitând regenerare sau înlocuire.
- Pierderi de combustil la motorul de 2.0 TDCI. Printr-o conductă de retur a injectorului instalată incorect. Pot apărea și coduri de eroare precum P00087 etc.
- Pornire grea la rece la motorul 2.0 TDCI.
- Probleme cu EGR.
- Probleme cu injectoarele.
- Motorul se poate opri din senin. Din cauza ECU, este nevoie de o actualizare a ECU.
2.5 Turbo Benzină de 200 CP.
- Performanțe superioare, potrivit pentru cei care caută o experiență de condus mai dinamică.
- Probleme motor 2.5. Consumul de combustibil: Mai ridicat comparativ cu variantele diesel. Sistemul de aprindere: Bobinele de inducție pot ceda, cauzând rateuri și funcționare neregulată.
1.6 TDCi.
Acest motor diesel a fost unul dintre cele mai populare alegeri datorită consumului redus și cuplului bun la turații joase.
Probleme 1.6 TDCI Ford:
- Probleme cu turbina. Pierdere de putere, zgomote anormale și fum excesiv la eșapament. Rezolvare Verificarea și, dacă este necesar, înlocuirea turbocompresorului. Asigurarea unor schimburi de ulei regulate și utilizarea unui ulei de calitate adecvată sunt esențiale.
- Probleme cu supapa EGR. Scăderea performanței, consum crescut de combustibil și aprinderea martorului de verificare a motorului. Rezolvare: Curățarea sau înlocuirea supapei EGR.
- Probleme cu DPF. Pierdere de putere, consum crescut de combustibil și aprinderea martorului DPF.
Rezolvare: Regenerarea forțată a DPF într-un service autorizat sau, în cazuri severe, înlocuirea acestuia. Conducerea regulată pe distanțe mai lungi la turații mai mari poate ajuta la regenerarea automată a filtrului. - Injectoarele. uncționare neregulată a motorului, pornire dificilă și consum crescut de combustibil. Rezolvare: Testarea și, dacă este necesar, recondiționarea sau înlocuirea injectoarelor.
- Probleme cu senzorul de presiune MAP. Pierdere de putere și funcționare neregulată a motorului. Rezolvare: Curățarea sau înlocuirea senzorului MAP.
Probleme Ford Kuga I 2008-2012
Sistemul EGR. Pierdere de putere, consum crescut, martor motor aprins. Rezolvare: Curățarea sau înlocuirea valvei EGR; utilizarea de combustibil de calitate și aditivi poate preveni acumularea depunerilor.
Filtrul DPF. Scăderea performanței, consum crescut, regenerări frecvente. Soluție: Regenerare forțată în service sau înlocuire; conducerea pe distanțe lungi la turații mai mari ajută la regenerarea automată.
Probleme electrice. Defecțiuni ale sistemului de iluminare, erori ale sistemului de infotainment. Rezolvare: Verificarea și, dacă este necesar, înlocuirea componentelor defecte; menținerea conexiunilor curate și fără coroziune.
Cutia de viteze manuală. Dificultăți la schimbarea treptelor, zgomote anormale. Rezolvare: Verificarea și înlocuirea uleiului de transmisie; în cazuri severe, reparații ale cutiei de viteze.
Supapa EGR. Supapa EGR poate acumula depuneri de funingine, ceea ce poate duce la funcționarea defectuoasă a motorului.
Injectoare. În timp, injectoarele pot deveni uzate și pot cauza probleme de pornire, fum excesiv sau pierderi de putere.
Sistemul de climatizare. Pot apărea probleme cu compresorul sau cu senzorii, ceea ce poate duce la funcționarea defectuoasă a sistemului de climatizare.
Ambreiajul. La modelele cu transmisie manuală, ambreiajul poate necesita înlocuire mai devreme decât la alte modele.
Senzorii de parcare. Senzorii de parcare pot deveni murdari sau deteriorați, ceea ce poate afecta funcționarea sistemului.
Probleme cu descărcarea bateriei și consumatori ascunși.
Probleme sistemul 4×4 Haldex. Haldex poate funcționa defectuos și din cauza senzorilor Abs.
Probleme cu ambreiajul și volant cu masă dublă. Zgomote și tremurături.
Probleme cu turbocompresorul la motorizările diesel tdci cu kilometraj mai mare.
Probleme cu cutia automată Powershift.
Păreri proprietari Ford Kuga I 2008-2012
- Confortul la volan: Suspensia bine calibrată și poziția înaltă oferă o experiență plăcută.
- Manevrabilitatea: Similară cu a unui hatchback, deși este un SUV.
- Designul exterior: Considerat atractiv și modern la momentul lansării.
- Spațiul interior: Deși adecvat, poate fi limitat pentru familii numeroase.
- Vizibilitatea spate: Poate fi obstrucționată, recomandându-se utilizarea senzorilor de parcare.
eugendavid4653, părere despre Ford Kuga I 2008-2012
De aproape un an am un Kuga din 2012 de 140 cp că sunt și de 136, este 4×4, consumul cu clima pornită la un drum de Italia, Elveția și înapoi 7,5%! Fără climă în septembrie la un drum de la Deva-Brașov și retur cu 5 persoane, 7,2%, cu rulota ori platformă cu mașină de cca 1500 kg pe ea 8,5%! Modelul identic mai puțin bordul, al meu are și navigator!
A să nu uit, km actuali 155k, când am luat-o din Germania a avut 139k cu carte servis și verificată pe Carvertical!
Într-un cuvânt sunt destul de mulțumit!
A pornit fără probleme, ieri dimineață, -14° la ora 7,30 a pornit la prima cheie dar niciodată nu a fost nevoie să mai dau și a doua cheie! Ea singură-și face programul cât ține pe bujiile incandeșcente, se aprind automat și luminile de zi ceeia ce mă îngrijorează dar, prima cheie și a pornit, no drace prima cheie, prima apăsate pe butonul de start!
andreicranga14, părere despre Ford Kuga I 2008-2012
E o masina decenta, a avut un prieten parca tot din 2011, de la 150k pana la 250k km; a schimbat cate ceva la ea, dar nimic major. Am fost placut surprins ca nu i-a cedat cutia automata. Masina mergea foarte bine, tragea ok pt cei 163 de cai, cutia schimba frumos, insa mi se parea ca avea un ruliu enorm, in giratorii si la viraje ma simteam ca in Matiz.
lexluthor8471, părere despre Ford Kuga I 2008-2012
Eu il am pe Kuga 2.5t din 2010 si e mai mult decat EPIC!!! +ca acel motor de 2522 cm3 e motorul de pe Focus RS 2008-12 , ceea ce inseamna ca poate fii upgradata la 305 Cp.
gabibc4404, părere despre Ford Kuga I 2008-2012
Am avut 2 kuga mk1 si nici una dinele nu a avut aceste probleme. Singura problema este ca ploua in ele pe la masticul de sub barile longitudinale. Volanta, dpf etc, se pot defecta la orice diesel 😄. Cele mai bune motorizari 2.0 peugeot.
dianamirodonie4116, părere despre Ford Kuga I 2008-2012
Am un ford kuga din 2010 .Mi s-a oprit motorul în mers , s-a aprins mai mulți martori la bord , martorii de check engie, derapaj , un triunghi rosu cu semnul exclamării, oare ce este de făcut? Mulțumesc mult pentru informație!
gustygrigore9637, părere despre Ford Kuga I 2008-2012
Probleme cu mecanica fata,ambreiaj,turbina de 2 ori,filtrul particule,clima nu merge,nu pleaca nici gmv-ul,am verificat daca merge motorasul,daca ii vine curent pe circuit si etc…
2.0 TDCi (140bhp) Zetec 2WD 5d 2011
Au existat defecțiuni electrice repetate, de la erori ale senzorilor motorului până la pierderi regulate de încărcare a bateriei, făcând mașina nesigură. Dealerii Ford principali cunosc aceste defecțiuni de la alți clienți, deci nu este doar mașina mea defectă, ci trebuie să fie o problemă generală pentru această gamă de ani.
2.0 TDCi (140bhp) Zetec 2WD 5d 2012
Am cumpărat această mașină și nu am nimic de reproșat. Are o condus și o manevrabilitate excelente, se simte mai mult ca o mașină adevărată. Specificațiile sunt grozave, cu ecran tactil, scaune încălzite, navigație, Bluetooth hands-free și senzori de parcare față și spate. Este și foarte economică. Soția mea o folosește în principal și o ador atât de mult încât nici nu vrea să audă de a o schimba cu un model mai nou. O surpriză plăcută în toate privințele. Am încercat de fapt modelul mai nou și l-am găsit un pic banal în comparație cu al nostru.
2.0 TDCi (163bhp) Titanium 5d 2012
Acum dețin mașina de 4 ani. A fost foarte fiabilă, cu excepția unei singure ocazii când motorul nu a putut fi pornit după ce a stat o lună nefolosit; am pornit-o cu cabluri și de atunci a fost în regulă. Recent a apărut o defecțiune a sistemului AWD. Ford nu include întreținerea unității Haldex AWD în niciun program de service, dar am citit despre numeroase defecțiuni în jurul a 40.000 de kilometri. Din fericire, problema la mine a fost rezolvată prin spălarea unității Haldex, un filtru nou și ulei nou. Aceasta a costat aproximativ 360 de lire sterline, dar costul unei pompe noi este de aproximativ 750 de lire sterline, iar dealerul Ford mi-a spus că, de obicei, schimbă întreaga unitate Haldex cu aproximativ 2500 de lire sterline. Desigur, nu ați avea această problemă cu modelul cu tracțiune pe două roți
sursă păreri: youtube.com și parkers.co.uk
Consum Ford Kuga I 2008-2012
- 2.0 TDCI 136 CP – Consum 6.3 l
- 2.5i 20V 200 CP – Consum 9.9 l
- 2.0 TDCI 140 CP – Consum 5.3 l
- 2.0 TDCI 163 CP – Consum 5.9 l
Galerie Foto – Ford Kuga I 2008-2012
Prezentare Video – Ford Kuga I 2008-2012

Bun venit pe Parerimasini.ro, un proiect născut din pasiunea mea pentru mașini și dorința de a oferi informații utile celor care își doresc să facă alegeri informate atunci când își cumpără un automobil.
Acest site este locul în care îmi împărtășesc opiniile, analizele și sfaturile legate de autoturisme, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc o mașină care să li se potrivească perfect.
Scopul meu este să creez o comunitate de șoferi bine informați, care să înțeleagă nu doar avantajele, dar și provocările pe care le pot aduce diferite modele de mașini. Cred în transparență și în importanța detaliilor, fie că vorbim despre fiabilitate, motoare recomandate, consum, probleme specifice etc.
Indiferent dacă ești în căutarea unei mașini de familie, unui SUV sau a unei soluții economice pentru oraș, sunt aici să te ajut prin aceste articole.
Sper că te-a ajutat acest articol cu informațiile dorite iar dacă ai avut un model de mașină îți poți posta părerea despre ea. Îți poți scrie părerea printr-un simplu comentariu. Așa vei ajuta și alți utilizatori să afle informații prețioase despre acel model.