BMW X6 E71 este un SUV crossover de lux de dimensiuni medii, produs de BMW între 2008 și 2014. Acesta combină caracteristicile unui SUV, precum garda la sol ridicată și tracțiunea integrală, cu designul unui coupé, evidențiat prin acoperișul înclinat. Modelul a fost fabricat în uzina BMW din Spartanburg, Carolina de Sud, SUA. BMW X6 E71 a fost un pionier în segmentul SUV-urilor coupe, combinând eleganța unui coupe cu utilitatea unui SUV.
Motoare bune și fiabile BMW X6 E71 2008-2014
- xDrive35i: Motor pe benzină de 3.0 litri, 6 cilindri în linie, twin-turbo, care dezvoltă 306 CP.
- xDrive30d: Motor diesel de 3.0 litri, 6 cilindri în linie, turbo, cu o putere de 245 CP.
- xDrive40d: Motor diesel de 3.0 litri, 6 cilindri în linie, bi-turbo, care produce 306 CP.
- 3.0L TwinPower Turbo: Oferă un echilibru bun între performanță și consum. Problemele pot apărea la sistemul de injecție directă sau la turbocompresoare.
- 4.4L V8 TwinPower Turbo: Motor puternic și rafinat, dar cu un consum mai mare. Problemele pot fi legate de sistemul de răcire sau de distribuție.
Probleme BMW X6 E71 2008-2014
Sistemul de suspensie pneumatică. Poate prezenta scăderi ale înălțimii vehiculului sau funcționare inegală. Soluție: Verificarea și înlocuirea componentelor defecte, cum ar fi pernele de aer sau compresorul.
Sistemul de tracțiune integrală xDrive. Pot apărea defecțiuni ale cutiei de transfer, manifestate prin zgomote sau vibrații în timpul condusului. Soluție: Inspecția și, dacă este necesar, reparația sau înlocuirea cutiei de transfer.
Probleme electrice. Defecțiuni ale sistemului iDrive, senzori sau alte componente electronice. Soluție: Diagnosticarea cu echipamente specializate și repararea sau înlocuirea componentelor afectate.
Probleme la sistemul de injecție. În special la motoarele pe benzină, pot apărea probleme cu injectoarele sau cu pompa de înaltă presiune.
Probleme cu turbina. Uzura prematură a turbocompresoarelor poate fi o problemă, mai ales la motoarele pe benzină.
Probleme la filtrul de particule, DPF. La motoarele diesel, filtrul de particule poate necesita regenerări frecvente sau chiar înlocuire.
Probleme la suspensie. Bucșele și brațele suspensiei se pot uza prematur, mai ales dacă mașina este utilizată pe drumuri denivelate.
Supraîncălzirea motorului la modelele fabricate în anul 2011.
Probleme cu indicatorul/martorului de presiune în anvelope. Rămâne aprins. La modelele produse în 2011.
Probleme cu sistemul xDrive fiind sensibil la anumite tipuri de teren.
Supraîncălzirea turbinei.
Probleme cu sistemul de navigație. Se poate bloca sau funcționa încet.
Probleme cu articulațiile.
Probleme cu sistemul de direcție. Pot apărea chiar scurgeri.
Probleme cu discurile de frână.
Probleme cu suspensia.
Scurgeri de ulei în zona pompei.
Probleme cu funcționarea farurilor pe timpul zilei.
Probleme la pornire.
Probleme Motoare BMW X6 E71 2008-2014
- xDrive35i (N54):
- Defecțiuni ale pompei de înaltă presiune (HPFP): Pot cauza dificultăți la pornire și pierderi de putere.
- Probleme cu injectoarele: Pot duce la funcționarea neregulată a motorului și consum crescut de combustibil.
- Depuneri de carbon pe supapele de admisie: Pot afecta performanța motorului și economia de combustibil.
- xDrive30d și xDrive40d (N57):
- Probleme cu lanțul de distribuție: Uzura prematură poate duce la zgomote anormale și, în cazuri extreme, la avarii majore ale motorului.
- Defecțiuni ale clapetelor de admisie: Pot provoca pierderi de putere și funcționare neregulată a motorului.
Păreri proprietari de BMW X6 E71 2008-2014
Mulți proprietari apreciază designul distinctiv, performanțele dinamice și confortul oferit de X6 E71. Cu toate acestea, unii menționează costurile ridicate de întreținere și consumul relativ mare de combustibil ca aspecte negative.
GF-qr3pu, părere despre BMW X6 E71 2008-2014
Am mers cu un model asemănător si singurul avantaj al acestui model este cel estetic la exterior , atat ! . Ca si dezavantaje curg pe banda : portbagaj fooarte mic , loc pe scaunele alea 2 din spate fooarte mic spre deloc daca esti putin mai inalt sau grasuț. FOOARTE RIGIDA , DAR FOARTE RIGIDA PE SUSPENSIE … intr-un megane 2 ai mai mult comfort :))). Interiorul anost ..
ZT-1, părere despre BMW X6 E71 2008-2014
Am un x6 din 2009 5.0i 408hp.. am mult mai multe optionaluri, e mult mai comfortabila, in spate ai tot locul din lume, televizor în spate, incalzire in scaune fata spate, incalzire in volan, reglarea volanului electronica, purtator în mijlocul scaunelor din spate, insert aux usb, deschidere prin atingerea manopolei usii, sistem harman&kardon surround, climatizator reglabil spate bi-zona, perdele de geam, 3 memori la scaune, soft close, head-up display, si mai multe optionaluri care acuma îmi e greu sa le scriu… pot sa spun ca nu am chiar toata electronica pe care o detine x6-ele din 2015 ca ceasurile electronice, dar din cate vad eu modelul mai vechi e mai convenabil, mai comfortabil, mai ieftin si la modelu de 5.0i si mai rapida.. deci „bmw is life”
Avem un X6 din 2011, 3.0, cu peste 60.000 de mile. Dealer-ul tocmai ne-a înlocuit injectoarele fără niciun cost pentru noi, iar acum câțiva ani am efectuat lucrări de suspensie, probabil din cauza deteriorării/uzurii cauzate de bordura/intrarea de beton de la capătul aleii noastre.
În prezent, avem multe garnituri interioare care se decojesc (zona mânerele ușilor, zona comenzilor volanului, butonul de control iDrive etc.).
În afară de aceste probleme, a fost o mașină fantastică, MULT mai bună decât Ford Explorer LTD 2011 al nostru, care a avut deja peste 3000 USD reparații din buzunar, cu multe zgomote/vibrații îngrijorătoare care indică probleme viitoare.
O săptămână în service. Consum mare de ulei după aceea, toate garniturile și senzorii de ulei înlocuiți – încă o săptămână pentru că nu erau siguri ce era în neregulă. O cutie de transfer spartă – o săptămână în service. Dacă toate aceste lucrări ar fi fost efectuate pe cheltuiala clientului, ar fi costat aproape 20.000 de dolari. Mi-au spus că am practic o mașină nouă acum. X6 din 2012, motor cu două turbocompresoare. Nu-mi pot imagina că vreun proprietar de mașină ar trebui să îndure toate acestea, indiferent de situația economică, dacă nu ar fi fost în garanție.
Dețin un X6 3.5 din 2011. Primul BMW pe care l-am cumpărat. A fost un vis devenit realitate. Arată grozav, este minunat de condus, dar este cea mai puțin fiabilă mașină pe care am cumpărat-o vreodată în viața mea. Visul meu s-a transformat acum într-un coșmar după ce s-a stricat tot ce se putea strica. Dealer-ul meu mi-a spus săptămâna trecută că am fost la a 35-a vizită la service. Toate în garanție, dar și ce? Din păcate, nu voi mai cumpăra niciodată un BMW
sursă: youtube.com și bimmerfest.com
Consum BMW X6 E71 2008-2015
- 30d 235 CP – Consum 8.2 l
- 30d 245 CP – Consum 7.4 l
- 35d 286 CP – Consum 8.3 l
- 35i 306 CP – Consum 10.9 l
- 40d 306 CP – Consum 7.5 l
- 50i 407 CP – Consum 12.5 l
- M50d 381 CP – Consum 7.7 l
Prezentare Video – BMW X6 E71 2008-2014
Galerie Foto – BMW X6 E71 2008-2014

Bun venit pe Parerimasini.ro, un proiect născut din pasiunea mea pentru mașini și dorința de a oferi informații utile celor care își doresc să facă alegeri informate atunci când își cumpără un automobil.
Acest site este locul în care îmi împărtășesc opiniile, analizele și sfaturile legate de autoturisme, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc o mașină care să li se potrivească perfect.
Scopul meu este să creez o comunitate de șoferi bine informați, care să înțeleagă nu doar avantajele, dar și provocările pe care le pot aduce diferite modele de mașini. Cred în transparență și în importanța detaliilor, fie că vorbim despre fiabilitate, motoare recomandate, consum, probleme specifice etc.
Indiferent dacă ești în căutarea unei mașini de familie, unui SUV sau a unei soluții economice pentru oraș, sunt aici să te ajut prin aceste articole.
Sper că te-a ajutat acest articol cu informațiile dorite iar dacă ai avut un model de mașină îți poți posta părerea despre ea. Îți poți scrie părerea printr-un simplu comentariu. Așa vei ajuta și alți utilizatori să afle informații prețioase despre acel model.