BMW X1 U11 2022-Prezent – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Ultima actualizare la data de 6 ianuarie 2025

BMW X1 U11 este a treia generație a SUV-ului compact premium produs de BMW, lansată în octombrie 2022. Construit pe platforma modulară UKL2, acest model oferă o varietate de motorizări, inclusiv pe benzină, diesel, hibride plug-in și complet electrice. Platforma tehnică este comună cu alte modele BMW, oferind o dinamică de condus specifică mărcii.


Motoare bune și fiabile BMW X1 U11 2022-Prezent

  • sDrive20i: Echipat cu un motor pe benzină de 1.5 litri, 3 cilindri, turbo, care dezvoltă 125 kW (170 CP) și un cuplu de 280 Nm. Dispune de un sistem mild hybrid de 48V pentru eficiență sporită. Accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,3 secunde și are tracțiune față.
  • xDrive23i: Dotat cu un motor pe benzină de 2.0 litri, 4 cilindri, turbo, producând 160 kW (218 CP) și un cuplu de 360 Nm. Include un sistem mild hybrid de 48V și tracțiune integrală. Accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,1 secunde.
  • xDrive20d: Motor diesel de 2.0 litri, 4 cilindri, twin-turbo, oferind 120 kW (163 CP) și un cuplu de 400 Nm. Echipat cu sistem mild hybrid de 48V și tracțiune integrală. Accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,6 secunde.
  • xDrive30e: Sistem plug-in hybrid care combină un motor pe benzină de 1.5 litri, 3 cilindri, turbo, cu un motor electric, oferind o putere totală de 240 kW 326 CP. Tracțiune integrală și o autonomie electrică conform WLTP între 77-92 km. Accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,4 secunde.
  • Motorizările pe benzină de 1.5 litri (sDrive18i) sau diesel de 2.0 litri (sDrive18d sau xDrive18d) pot fi alegeri bune. Acestea oferă un consum decent și performanțe adecvate pentru majoritatea situațiilor.
  • Variantele hibride plug-in xDrive25e sau xDrive30e combină un motor termic cu unul electric, oferind posibilitatea de a rula și în mod pur electric pe distanțe scurte. Există și varianta complet electrică iX1 xDrive30.

Probleme BMW X1 U11 2022-Prezent

  • Sistemul de Infotainment iDrive 8. Unii utilizatori au raportat dificultăți în utilizarea interfeței iDrive 8, menționând o curbă de învățare abruptă și probleme de stabilitate. Pentru a atenua aceste probleme, se recomandă actualizarea regulată a software-ului și consultarea manualului pentru a înțelege pe deplin funcționalitățile sistemului.
  • Conectivitatea Bluetooth. Există plângeri privind instabilitatea conexiunii Bluetooth, care poate afecta redarea muzicii și apelurile hands-free. Pentru a rezolva aceste probleme, asigurați-vă că dispozitivul mobil are software-ul actualizat și încercați reîmperecherea dispozitivului cu sistemul mașinii.
  • Uzura Sistemului de Frânare. Anumiți proprietari au observat o uzură prematură a discurilor și plăcuțelor de frână. Este esențială monitorizarea regulată a stării sistemului de frânare și înlocuirea componentelor uzate conform recomandărilor producătorului.
  • Sistemul de Suspensie. Unele feedback-uri indică probleme cu suspensia, afectând confortul la drum lung. Se recomandă verificări periodice ale suspensiei și înlocuirea componentelor defecte pentru a menține confortul și siguranța la volan.
  • Motoarele pe benzină de 1.5 litri: Pot apărea probleme cu lanțul de distribuție, o problemă întâlnită și la alte modele BMW cu acest motor, consum de ulei sau rateuri la aprindere.
  • Probleme cu sistemul de recirculare a gazelor de eșapament EGR, filtru de particule DPF sau injectoarele. Aceste probleme sunt mai frecvente la utilizarea preponderent urbană. La motoarele diesel/motorină.
  • Sistemele hibride plug-in. Pot apărea probleme legate de bateria de înaltă tensiune, sistemul de încărcare sau software-ul de management al energiei.
  • Rechemare pentru sistemul electronic al stabilității.
  • Probleme cu bateria și uzura sa prematură. La motorizările hibride.

Păreri proprietari despre BMW X1 U11 2022-Prezent

Majoritatea șoferilor apreciază BMW X1 U11 pentru confortul oferit, performanțele dinamice și tehnologiile avansate. Interiorul spațios și materialele de calitate sunt puncte forte menționate frecvent. Utilizatori și-au exprimat nemulțumirea față de complexitatea sistemului de infotainment și problemele de conectivitate. Alte puncte negative: Preț relativ ridicat, unele materiale din interior ar putea fi de o calitate mai bună, spațiul pentru pasagerii din spate poate fi limitat pentru persoanele înalte. Unii utilizatori au raportat probleme cu software-ul iDrive și conectivitatea.

Păreri de bine BMW X1 U11

  • Manevrabilitate: Oferă încredere în timpul condusului și aderență bună pe șosea. Sigur, vin de la un Honda, dar este bună pentru clasa SUV.
  • Tehnologie: Are multe tehnologii, poate chiar prea multe.
  • HUD și Panoul de Bord: Îmi place afișajul frontal și configurabilitatea panoului de bord.
  • Spațiu Interior: Surprinzător de spațios pentru clasa sa. Sunt înalt și totuși pot sta confortabil în spatele scaunului șoferului.
  • Zgomot: Este relativ silențios pe autostradă. Izolație bună.
  • Putere: Puterea disponibilă este mai mult decât suficientă pentru majoritatea situațiilor.
  • Scaune încălzite și Volan Încălzit: Suficient de puternice chiar și la temperaturi scăzute.
  • Spațiu de Depozitare: Cotieră plutitoare. Depozitarea nu este tradițională, dar poți ușor să-ți depozitezi haina și geanta fără a pierde un scaun. Oferă multă flexibilitate.
  • Iluminare: Iluminare interioară și exterioară. Funcția de faruri automate este foarte utilă pe drumurile întunecoase.
  • Direcție: Îmi place direcția ponderată. Nu este ușoară și nici prea grea. Oferă un sentiment bun.

Ar putea fi mai bine BMW X1 U11

  • Apple CarPlay: Este plin de bug-uri, inclusiv probleme de localizare cu hărțile. Uneori chiar îmi întrerupe conexiunea la rețea.
  • Sistemul Infotainment: Căutarea opțiunilor în meniul sistemului infotainment este dificilă.
  • Scaune Sport: Suporturile laterale ale scaunelor sport sunt strânse. Am o înălțime de 1,90 m și o greutate de peste 100 kg și devine puțin incomod în călătoriile lungi (chiar și peste 1 oră). Ar trebui să fie bune pentru un corp de dimensiuni medii.
  • Sistemul Audio HK: Nu are bas la volum scăzut sau mediu. Ar fi trebuit să facă acest sistem puțin mai bun. Este bun, dar cu siguranță nu oferă o senzație premium.

Contra BMW X1 U11

  • Cruise Control Adaptiv: Ar trebui să fie standard sau cel puțin în pachetul premium. Cred că are tot hardware-ul necesar. S-ar fi putut elimina câteva clopoței și fluiere pentru a avea ACC.
  • Integrare cu Aplicația: Posibilitatea de a face mai multe lucruri din aplicație în loc să configurezi totul în sistemul infotainment.
  • Ventilație: Ventilația este zgomotoasă la orice setare peste Foarte Scăzut.
  • Cutie de Viteze: Am simțit că dacă nu accelerezi mult în jur de 50 km/h, devine lentă. Probabil că schimbătorul de viteze nu este atât de bun în jurul acestei viteze.

sursă: https://u11.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1991316


Consum BMW X1 U11 2022-Prezent

  • 18d 150 CP – Consum 5.5 l
  • 18i 136 CP – Consum 7 l
  • 20d 163 CP Mild Hybrid – Consum 5.4 l
  • 20i 170 CP Mild Hybrid – Consum 6.6 l
  • 23d 211 CP Mild Hybrid – Consum 5.3 l
  • 23i 218 CP Mild Hybrid – Consum 7.2 l
  • 25e 245 CP Plug-in Hybrid – Consum 1.1 l
  • 30e 326 CP Plug-in Hybrid – Cnsum 1.1 l
  • M35i 300 CP – Consum 8.5 l

Prezentare Video BMW X1 U11 2022-Prezent

Galerie Foto BMW X1 U11 2022-Prezent

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *