Renault Captur II, lansat în 2019, este un SUV subcompact bazat pe platforma Renault Clio V. Este mai lung cu aproximativ 4,3 cm față de prima generație, oferind un spațiu interior mai generos și tehnologii moderne.
Captur II este un SUV de segment B, succesorul lui Captur, care a cucerit rapid inimile șoferilor. Modelul se remarcă prin:
- Design atractiv: Linii fluide, personalizabile, și o poziție de condus mai înaltă.
- Interior spațios: Deși compact la exterior, interiorul oferă un spațiu generos pentru pasageri și bagaje.
- Tehnologie modernă: Ecran tactil, sisteme de asistență la condus, conectivitate.
- Motorizări variate: De la motoare pe benzină și diesel, până la versiuni hibride.
Motoare bune și fiabile Renault Captur II 2019-Prezent
1.0 TCe, 3 cilindri, benzină, 91 CP
Acesta este motorul de bază, cu trei cilindri, echipat cu turbină. Este eficient pentru utilizarea în oraș și oferă un consum decent pe distanțe scurte. Este simplu din punct de vedere tehnic și accesibil ca întreținere.
Avantaje:
- Consum redus de combustibil (5,5-6,5 l/100 km).
- Costuri de întreținere mai mici.
Probleme comune:
- Vibrații și zgomote. Fiind un motor cu 3 cilindri, poate avea o funcționare mai puțin rafinată comparativ cu cele cu 4 cilindri.
- Probleme la turbocompresor. Pot apărea la utilizare intensă fără o încălzire/răcire corectă.
- Lanțul de distribuție. Uzura prematură a lanțului a fost raportată pe unele modele timpurii.
- Anumiți proprietari au raportat un consum de ulei ușor crescut și vibrații la ralanti.
1.3 TCe, 4 cilindri, benzină, 130 CP și 140 CP Mild Hybrid
Dezvoltat în colaborare cu Mercedes-Benz, acest motor turbo este disponibil în două variante de putere. Este bine echilibrat și oferă performanțe bune atât în oraș, cât și pe autostradă.
Avantaje:
- Putere suficientă pentru călătorii lungi sau utilizare mixtă.
- Consum rezonabil (6-7 l/100 km).
- Disponibil și cu tehnologie Mild Hybrid, care îmbunătățește eficiența.
Probleme comune:
- Depuneri de carbon pe supapele de admisie: Fiind un motor cu injecție directă, poate acumula carbon pe termen lung, afectând performanțele.
- Consumul de ulei: Unele exemplare pot consuma ulei în exces, mai ales dacă motorul este exploatat la turații mari constant.
- Senzor de presiune turbină: Probleme ocazionale raportate, ce pot duce la pierderea puterii.
- Probleme legate de sistemul de injecție.
1.6 E-Tech Hybrid 160 CP, Plug-in Hybrid
Acesta combină un motor pe benzină de 1.6 litri cu două motoare electrice, fiind conceput pentru eficiență maximă. Este potrivit pentru cei care fac drumuri scurte și pot încărca bateria regulat.
Avantaje:
- Consum extrem de redus în modul electric.
- Performanțe line datorită tranziției între motoarele electrice și cel termic.
- Exonerat de taxe în unele țări datorită sistemului hibrid.
Probleme comune:
- Sistem de gestionare a bateriei. Uneori software-ul poate da erori, necesitând actualizări.
- Durata de viață a bateriei. În timp, eficiența bateriei poate scădea, mai ales dacă nu este încărcată corespunzător.
- Sistemul de transmisie multimod. Complexitatea sa îl poate face predispus la defecțiuni, mai ales la utilizare intensă.
Probleme Renault Captur II 2019-Prezent
Suspensie. S-au raportat probleme legate de suspensie. Soluție: Verificări periodice și înlocuirea componentelor uzate.
Sistem de frânare. Utilizatorii au raportat probleme legate de sistemul de frânare. Soluție: Întreținere regulată și înlocuirea pieselor defecte.
Motorizare E-Tech de 1.6 litri. Rechemare la codul motor 0E2M. Soluție: Contactarea unui service autorizat pentru remediere.
Probleme electronice. Uneori, pot apărea erori în sistemul infotainment sau în alte module electronice.
Zgomote la suspensie. Anumușu proprietari au raportat zgomote la suspensie pe drumuri denivelate.
Probleme cu ambreiajul la versiunile manuale. În cazuri rare, pot apărea probleme cu ambreiajul.
Zgomot de aer. La viteze mari, poate apărea zgomot de aer datorită designului SUV-ului.
Păreri ale proprietarilor: Proprietarii apreciază designul modern, consumul eficient de combustibil și tehnologiile avansate oferite de Renault Captur II. Totuși, au fost semnalate probleme legate de suspensie și sistemul de frânare, care necesită atenție și întreținere corespunzătoare.
manuelrusu7052
Am luat și eu unul pentru soție, exact în configurația din prezentare, mai puțin cutia automată care mi s-a părut cam lentă, mai ales la kick down. Cea manuala mi se pare mult mai bună mai ales dacă nu stai în București. Mi se pare la ani lumina de vechiul captur. Și da, și eu am auzit acea vibrație de care vorbești, dar ocazional, nu face tot timpul. Se poate rezolva cu niște fâșii de cauciuc bine plasat. :)) E un Renault, totuși. Ce ar fi aceasta marcă fără un mic greieras!
kindushk3675
Am achiziționat această mașină în urmă cu două săptămâni, intens 1.33 automat .Ca dotări lipsesc doar trapa și full piele.Sunt foarte mulțumit de ea , sistemul audio este demențial ( vorbesc de BOSE) . Își merită banii , să vedem cum se va comporta în următori ani.Acest video a fost un plus pentru achiziționarea autoturismului.
1.6 E-Tech Hybrid 145 2023
Bucură-te de scaunele confortabile și de condus, dar poate fi puțin dură pe drumurile din Wiltshire cu gropile.
Niveluri excelente de echipament, dar m-aș fi așteptat la avertizare pentru unghiul mort pe acest model.
Ușor de condus și consum excelent de combustibil, ceea ce beneficiază de a fi hibrid, astfel încât să nu ucizi niciun copil cu fum.
Accelerația este lină, motorul nu urlă decât dacă calci puternic, ceea ce nu este necesar.
Arată foarte elegant în gri oyster cu jante negre de 18″ și embleme negre, nu prea în fața ta și nu banal.
Cât de fiabilă găsești mașina?
Nu am avut probleme până acum, cred că Renault a parcurs un drum lung în ceea ce privește fiabilitatea și calitatea construcției.
Face mașina tot ce te-ai așteptat să facă?
Primul hibrid și foarte impresionat.
Frânarea regenerativă este aditivă, adăugând energie bateriei.
Bine construită, confortabilă și are multe jucării, dar nimic prea complicat și ușor de utilizat.
Arată grozav și el, aproape că am optat pentru un Peugeot 2008, dar sunt bucuros că nu am făcut-o.
1.6 E-Tech Hybrid 145 2023
Foarte surprins de calitatea pe care am obținut-o la nivelul mediu de echipare.
Scaune foarte susținătoare și confortabile.
Multe dotări de siguranță, dar Renault a dezamăgit prin oglinzi.
Nu se pliază (automat), avertizarea pentru traficul transversal lipsește și ea.
Din cauza lipsei de cipuri, nu există încălzire în scaune pe nivelul mediu de echipare. Ce păcat, putea fi un câștigător în clasa sa.
Sper că Renault va remedia acest lucru în viitoarele dezvoltări, făcând siguranța o prioritate.
1.0 TCE 90 2023
După ce am așteptat 9 luni pentru mașină, o lună întreagă a fost petrecută în port așteptând ca Renault să o colecteze pentru livrare. Am decis să nu mai cumpăr niciodată un alt Renault.
Calitatea construcției, având în vedere că am configurat versiunea de top, este proastă. Mașina a fost construită în Valladolid, Spania. Nu știu ce tip de control al calității au acolo, dar dacă există, este slab.
Mașina mea ar fi trebuit să fie livrată cu un sistem Bose – nu a fost.
De asemenea, îi lipsesc mânerele de susținere pentru pasagerii din spate. Etichetarea sau emblema lipsește de pe tocurile ușilor. Când accelerez în modul electric, când ajung la aproximativ 75 km/h, există o scădere de putere pentru a facilita schimbarea de trepte, încă nu mă pot obișnui cu asta. Mai mult, aplicația My Renault nu funcționează corect, programarea climatronică funcționează doar în mașină, nu pot seta ora din aplicație.
De asemenea, acum că Mitsubishi vinde Captur ca ASX, nu aș mai cumpăra de la Renault, deoarece oferă doar 2 ani garanție de fabricație, spre deosebire de Mitsubishi care oferă 5.
1.3 TCE 140 2022
Voi începe cu punctele negative:De ce nu există mânere de susținere în interior?
Nu există oglinzi pliabile.
Frâne pe tambur pe un motor de 140 CP?
Frână de mână electrică zgomotoasă și stridentă.
Ecranul de bord este prea mare și vă obstrucționează vederea.
Pedalele metalice vă marchează pantofii (poate fi o problemă minoră).
Ecranul de bord este complicat.
„…………………………..”
Acum, punctele bune:Iubesc stilul.
Iluminare interioară grozavă care schimbă culoarea.
Geamuri laterale spate fumurii.
Volanul gros este grozav pentru mâinile mele mari.
Jante din aliaj de 18″ foarte elegante.
Difuzorul dublu de evacuare ridică bara de protecție spate.
Țevile roșii ale interiorului/centurilor de siguranță îi conferă un aspect sportiv.
Per ansamblu, este suficient de bun pentru prețul său. Este păcat că nu fac unul diesel peste 110 CP. Îmi place cuplul motorului diesel.
1.0 TCE 90 2023
Îmi place foarte mult aspectul vehiculului, jantele frumoase și ale mele sunt roșu aprins cu acoperiș negru. Poziția de condus înaltă este plăcută și este ușor de urcat și coborât. Motorul de 1.0 litri cu 3 cilindri are suficientă putere, dar uneori poate suna aspru la ralanti la rece. Cantități bune de spațiu. Am câteva mici probleme: mașina are deja câteva scârțâituri și zgomote de la interior, în principal raftul pentru pachete, care se simte ca un carton. L-am îndepărtat. De asemenea, camera pentru faza lungă automată de pe parbriz se murdărește și încetează să funcționeze. Pe autostradă, mașina se simte puțin nervoasă și poate rătăci puțin. În general, o mașină bună. Regret că nu am luat un Skoda Kamiq? Hmmm, nu sunt sigur.
sursă păreri: youtube.com și parkers.co.uk/renault/captur/4×4-2020/owner-reviews/
Consum Renault Captur II 2019-Prezent
- 1.0 TCE 91 CP – Consum 5.8 l
- 1.0 TCE 100 CP – Consum 5.9 l
- 1.3 TCe 130 CP – Consum 6.2 l
- 1.3 TCE 140 CP – Consum 5.7 l
- 1.3 TCE 150 CP – Consum 6.2 l
- 1.5 Blue DCI 95 CP – Consum 4.6 l
- 1.5 BlueDCI 115 CP – Consum 4.7 l
- 1.6 Plug-in Hybrid 158 CP – Consum 1.6 l
- 1.0 TCE 90 CP – Consum 5.9 l
- 1.3 TCE 140 CP Mild Hybrid – Consum 5.9 l
- 1.3 TCE 154 CP – Consum 6.2 l
- 1.3 TCE 158 CP Mild Hybrid – Consum 5.9 l
- 1.6 143 E-Tech Full Hybrid – Consum 4.9 l
Galerie Foto – Renault Captur II 2019-Prezent
Prezentare Video – Renault Captur II 2019-Prezent

Bun venit pe Parerimasini.ro, un proiect născut din pasiunea mea pentru mașini și dorința de a oferi informații utile celor care își doresc să facă alegeri informate atunci când își cumpără un automobil.
Acest site este locul în care îmi împărtășesc opiniile, analizele și sfaturile legate de autoturisme, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc o mașină care să li se potrivească perfect.
Scopul meu este să creez o comunitate de șoferi bine informați, care să înțeleagă nu doar avantajele, dar și provocările pe care le pot aduce diferite modele de mașini. Cred în transparență și în importanța detaliilor, fie că vorbim despre fiabilitate, motoare recomandate, consum, probleme specifice etc.
Indiferent dacă ești în căutarea unei mașini de familie, unui SUV sau a unei soluții economice pentru oraș, sunt aici să te ajut prin aceste articole.
Sper că te-a ajutat acest articol cu informațiile dorite iar dacă ai avut un model de mașină îți poți posta părerea despre ea. Îți poți scrie părerea printr-un simplu comentariu. Așa vei ajuta și alți utilizatori să afle informații prețioase despre acel model.