Păreri Volkswagen Golf 5/6/7/8

Ultima actualizare la data de 28 martie 2025

 

Volkswagen Golf 4 1997-2006 – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Volkswagen Golf 5 2004-2009 – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Volkswagen Golf 6 2009-2013 – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Volkswagen Golf 8 2020-Prezent – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Volkswagen Golf 7 2013-2020 – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Info și istoric:

Volkswagen Golf este una dintre cele mai populare modele de mașini din lume. După succesul VW Beetle, Golf a fost următorul model de compactă a celor de la VW. Golf este cel mai vândut model al celor de la VW și este pe locul 3 în lume ca mașini vândute. S-au produs peste 24 milioane de exemplare. Modelul a fost lansat în anul 1974 iar de atungi s-a ajuns la a opta generație.
Generații VW Golf: Golf 1 1974-1983, Golf 2 1983-1992, Golf 3 1991-1999, Golf 4 1997-2009, Golf 5 2003-2009, Golf 6 2009-2012, Golf 7 2012-2019, Golf 8 2019-. Versiunea sportivă a modelului Golf se numește GTI și a fost lansată pentru prima data în 1997 în Europa și 1983 în Statele Unite ale Americii. Golf GTI este o compactă sportivă foarte populară și foarte rapidă. VW Golf s-a vândut foarte bine având un preț de achiziție acceptabil, motoare fiabile mai ales cel de 1.9 diesel și costuri de întreținere reduse. Este o mașină care se potrivește atât traficului urban cât și celui rural având o mulțime de motoare disponibile începând cu 1.4 litri benzină, 1.9 disel, 2.0 diesel dar și variante sportive de 2.0 litri cu mai mulți cai putere. Golf Plus este versiunea mai spațioasă a modelui.

Ultima versiune de Volkswagen Golf este dotată cu sisteme de siguranță precum: Front Assist și ACC, Trafic Jam Assist și Emergency Assist, Park Assist sau Senzor Blind Spot. VW Golf se poate achiziționa de nou în varianta hatchback sau Break. Varianta hatchback are un preț de pornire de aproximativ 21.167 euro iar varianta break de aproximativ 22.071 euro. Prețurile cresc în funcție de configurația dorită. Modelul hatchback se poate achiziționa în următoarele linii: Life, Style, R-Line și GTE în timp ce varianta break în Life, Style, R-Line și Alltrack. Cele mai scumpe linii sunt GTE și AllTrack având un preț de pornire de peste 38.000 euro.

Modelul electric de Golf se numește e-Golf și a fost lansat în februarie 2014, este un model destul de bine vândut mai ales pe continentul european. Producția lui e-Golf s-a oprit însă în Decembrie 2020. Acum existând modele electrice precum e up!, ID.4 sau ID.5.

Golf 4 – A patra generație și una dintre cele mai populare generații ale seriei Golf s-a produs din anul 1997 până în 2003. S-a remarcat prin fiabilitate, rezistență și costuri de întreține mici.

Golf 5 – S-a produs din anul 2003 până în anul 2008. Este bun pentru poziția sa de conducere, instrumente și motorizări. Ca puncte negative se remarcă prin: zgomot în timpul mersului, calitatea scaunelor și consumul ridicat de combustibil la anumite motorizări.

Golf 6 – S-a produs începăând cu anul 2008 și până în anul 2012. Are la bază platforma PQ35, pe care se bazează și Golf 5. Se remarcă față de Golf 5 prin aerodinamică mai bună, consum mai mic de combustibil și mai puțin zgomotos.

Golf 7 – S-a produs începând cu anul 2012 și până în anul 2020. Golf 7 este construit pe platforma MQG pe care o regăsim și la alte vehicule din grup precum Audi A3, Seat Leon sau Skoda Octavia. Este puțin mai mare decât Golf 6 dar cu aproximativ 100 de kilograme mai ușor. În anul 2016 Golf 7 a primit un facelift.

Golf 8 – Se produce începând cu anul 2020. Folosește aceiași platformă MQB. Este dotat cu motorizări mai eficiente de tip eTSI. Golful electric e-Golf a fost înlocuit de ID.3.

  • Este Volkswagen Golf o mașină fiabilă? Golf a obținut un scor de 4 puncte din 5 și s-a clasat pe locul 24 din 36 de mașini din gama sa.
  • Este VW Golf o mașină sigură? Golf a obținut 5 stele la testele de siguranță EuroNCAP din 2019. Modelul testat fiind VW Golf, 1.5 petrol ‘Comfortline’, LHD.

Probleme semnalate Volkswagen Golf 4

  • Probleme legate de coloana de direcție.
  • Probleme legate de închiderea geamurilor.
  • Probleme legate de încuietoarele ușilor.
  • Suspensie zgomotoasă. Legate de bucșele barei anti-rului sau bucșele punții spate.
  • Probleme legate senzoul MAF.
  • Suporții de motor se uzează la motorizările de 1.9 TDI.
  • Probleme cu mecanismul ștergătoarelor la parbriz. Se blochează uneori.
  • Conducta servofrânelose se poate crâpa și pierde lichid.

Probleme semnalate Volkswagen Golf 5

  • Desprinderea plafonului. Din cauza căldurii și a vechimii, lipiciul își pierde proprietățile și plafonul se desirpinde,
  • Infiltrații de apă la interior.
  • Uzura pieli din jurul schimbătorului.
  • Mânerul portbagajului nu mai funcționează corespunzător.
  • Defecțiunea volantei cu masă dublă și a ambreiajului.
  • Probleme cu coloana de direcție.
  • Motoarele TFSI pot avea probleme de fiabilitate.
  • Probleme cu amortizoarele și arcurile spate. Se pot uza anvelopele sau apărea zgomote din spate.
  • Defecțiune a sistemului de aer condiționat.
  • Vibrații la relantii la motoarele de 1.9 TDI și 2.0 TDI.
  • Probleme cu injectoarele Siemens la motoarele 2.0 TDI PD.
  • Senzori de ploaie pot avea defecte la activare.
  • Probleme cu ABS și ESP din cauza unui senzor.
  • Turbină uzată la motoarele TDI.
  • Golf 5 are probleme cu rugina. Rugina apare de obicei în zona aripilor față, aripilor spate și pragurilor.
  • Probleme cu cutiile DSG.
  • Probleme cu computerul/ECU.
  • Au fost raportate probleme legate de încuietori.
  • Probleme cu garniturile ușilor.
  • Probleme cu geamurile electrice.
  • Probleme legate de pompa de ulei.
  • Faruri aburite.
  • Probleme cu pornirea la cald.
  • Probleme cu vasul de expasiune și capacul lichidului de răcire.
  • Probleme cu schimbarea vitezelor în treptele 1 și 2.
  • Probleme cu garniturile furtunului turbo.
  • Consum de ulei la motoarele pe benzină.
  • Anumiți utilizatori au observat că geamurile se deschid singure.
  • Martorul check-engine poate apărea frecvent.

Probleme semnalate Volkswagen Golf 6

  • Bucșe ale suspensiei uzate. Pot părea sunete sau o direcție mai grea.
  • Scurgeri de combustibil. În special la motoarele 2.0 TDI. Se poate pierde motorină pe la teți sau sistemul de injecție.
  • Acumulări de șpan în sistemul de injecție.
  • Probleme cu DPF-ul.
  • Probleme cu lanțul de distribuție. În special la modelele pe benzină TSI cu kilometraj ridicat. Lanțul se întinde și se uzează în timp.
  • Probleme cu cutiile de viteză automate DSG. Pot apărea probleme cu mecatronicul sau supapele solenoide. Simptome precum: schimbarea vitezelor cu probleme, șocuri, tremurări etc.
  • Probleme cu partea electronică.
  • Probleme cu pompa de ulei îndeosebi la motorul de 1.4 TSI.
  • Probleme cu pistoanele la motorizările pe benzină.
  • Probleme la pornire în special la motorul 1.4 TSI.
  • Probleme cu debimetrul din cauza filtrelor de aer.
  • Probleme cu EGR la motorizările diesel.
  • Probleme cu supapa EGR.
  • Probleme cu răcitorul supei EGR.
  • Probleme cu scurgeri pe conductele de înaltă la motoarele 2.0 TDI.
  • S-au raportat probleme cu sistemul de direcție electric.
  • Martorul check-engine poate apărea frecvent.
  • Consum de ulei la motoarele pe benzină.

Probleme semnalate Volkswagen Golf 7

  • Miros de combustibil. La motoarele TDI, supapa filtrului de combustibil este crăpată din cauza căldurii. Această problemă poate fi și din cauza unui șurub de scurgere slăbit.
  • Scurgeri de apă la interior. Prin ușile din față din cauza unei carcase.
  • Faruri neclare din cauza lentilelor acrilice.
  • Defecțiunea lanțului de distribuție.
  • Defecțiunea frânei de mână electronică.
  • Probleme electrice și de navigație.
  • Probleme cu direcția.
  • Blocare pentru copii se poate dezactiva.
  • Luminile se defectează prematur.
  • Carcasele rulmenților spate se defectează prematur din cauza unei erori de fabricație.
  • Probleme cu cutiile automate DSG.
  • Probleme legate de Adaptive Cruise Control.
  • Consum de ulei la motoarele pe benzină.
  • Probleme cu turbina la motoarele diesel.
  • Probleme cu EGR la motoarele diesel.
  • Probleme cu DPF-ul la motoarele diesel.
  • Probleme cu pompa de apă, senzorul pompe și termostatul.
  • Probleme cu trapa.
  • Martorul check-engine poate apărea frecvent.
  • Consum de ulei la motoarele pe benzină.
  • Probleme cu volanta și ambreiaj la motorizările 2.0 TDI îndeosebi.

Probleme semnalate Volkswagen Golf 8

  • Probleme cu sistemul de infotainment. Se poate bloca sau răspunde greu la comenzi. O actualizare de software poate rezolva această problemă.
  • Probleme cu senzori de accidente. Senzori defecți pentru airbat și sistemul de reținere.
  • Poate apărea consum de ulei la motorizările pe benzină.
  • Pot apărea probleme cu turbo, Egr și DPF la motorizările diesel.

sursă probleme VW Golf – whocanfixmycar.com/advice/volkswagen-golf-common-problems

Consum Volkswagen Golf 4

  • 1.4 75 CP – Consum 6.8 l
  • 1.6 101 CP – Consum 7.5 l
  • 1.6 110 CP – Consum 6.2 l
  • 1.9 SDI 68 CP – Consum 5.1 l
  • 1.9 TDI 101 CP – Consum 5.2 l
  • 1.9 TDI 110 CP – Consum 4.9 l
  • 1.9 TDI 115 CP – Consum 5.1 l
  • 1.9 TDI 130 CP – Consum 6.2 l
  • 1.9 TDI 150 CP – Consum 6.2 l
  • 2.0 115 CP – Consum 7.9 l

Consum Volkswagen Golf 5

  • 1.4 75 CP – Consum 7.1 l
  • 1.4 FSI 90 CP – Consum 6.5 l
  • 1.6 102 CP – Consum 7.5 l
  • 1.6 FSI 115 CP – Consum 7.7 l
  • 1.9 TDI 90 CP – Consum 5.3 l
  • 1.9 TDI 105 CP – Consum 5.1 l
  • 2.0 FSI 150 CP – Consum 8 l
  • 2.0 TDI 140 CP – Consum 5.4 l

Consum Volkswagen Golf 6

  • 1.2 TSI 85 CP – Consum 5.5 l
  • 1.2 TSI 105 CP – Consum 5.7 l
  • 1.4 80 CP – Consum 6.4 l
  • 1.4 TSI 122 CP – Consum 6 l
  • 1.4 TSI 160 CP – Consum 6.3 l
  • 1.6 102 CP – Consum 7.1 l
  • 1.6 TDI 105 CP – Consum 4.5 l
  • 1.8 TSI 160 CP – Consum 6.9 l
  • 2.0 TDI 110 CP – Consum 4.5 l
  • 2.0 TDI 140 CP – Consum 4.8 l
  • 2.0 TDI 170 CP – Consum 5.1 l

Consum Volkswagen Golf 7

  • 1.0 TSI 85 CP – Consum 4.9 l
  • 1.0 TSI 115 CP – Consum 4.3 l
  • 1.2 TSI 85 CP – Consum 4.9 l
  • 1.2 TSI 105 CP – Consum 4.9 l
  • 1.2 TSI 110 CP – Consum 4.9 l
  • 1.4 TSI 122 CP – Consum 5.2 l
  • 1.4 TSI 140 CP – Consum 4.7 l
  • 1.4 TSI 150 CP – Consum 5.2 l
  • 1.6 TDI 105 CP – Consum 3.9 l
  • 1.6 TDI 110 CP – Consum 3.8 l
  • 1.6 TDI 115 CP – Consum 4.2l
  • 2.0 TDI 150 CP – Consum 4.1 l
  • 2.0 TDI 184 CP – Consum 4.7 l

Consum Volkswagen Golf 8

  • 1.0 eTSI 110 CP Mild Hybrid – Consum 5.2 l
  • 1.0 TSI 90 CP – Consum 5.3 l
  • 1.0 TSI 110 CP – Consum 5.3 l
  • 1.4 TSI 204 CP eHybrid – Consum 0.9 l
  • 1.5 eTSI 130 CP Mild Hybrid – Consum 5.5 l
  • 1.0 eTSI 150 CP Mild Hybrid – Consum 4.1 l
  • 1.5 TGI 130 CP – Consum 4.1 l
  • 1.5 TSI 130 CP – Consum 4.9 l
  • 1.5 TSIȘ 150 CP – Consum 5.0 l
  • 2.0 TDI 115 CP – Consum 3.5 l
  • 2.0 TDI 150 CP – Consum 4.4 l
  • 1.4 TSI 245 CP eHybrid – Consum 7.4 l
  • 2.0 TSI 245 CP – Consum 7.4 l

Motoare populare/recomandate Golf 4

  • 1.4 75 CP
  • 1.6 105 CP
  • 1.8 150 CP
  • 1.9 TDI 100 CP
  • 1.9 TDI 90 CP
  • 1.9 SDI 68 CP

Motoare populare/recomandate Golf 5

  • 1.4 TSI 140 CP
  • 1.6 102 CP
  • 1.6 FSI 115 CP
  • 1.9 TDI 105 CP
  • 2.0 TDI 140 CP

Motoare populare/recomandate Golf 6

  • 1.4 TSI 122 CP
  • 1.6 TDI 105 CP
  • 1.6 102 CP
  • 2.0 TDI 110 CP
  • 2.0 TDI 105 CP

Motoare populare/recomandate Golf 7

  • 1.0 TSI 110 CP
  • 1.0 TSI 115 CP
  • 1.2 TSI 105 CP
  • 1.2 TSI 110 CP
  • 1.4 TSI 140 CP
  • 1.6 TDI 110 CP
  • 1.6 TDI 105 CP
  • 2.0 TDI 184 CP
  • 1.8 TSI 180 CP
  • 2.0 TDI 150 CP

Motoare populare/recomandate Golf 8

  • 1.0 TSI 110 CP
  • 2.0 TDI 115 CP
  • 2.0 TDI 200 CP
  • 1.5 eTSI 130 CP
  • 1.5 eTSI 150 CP

 

Motoare populare Volkswagen Golf în Europa și România ale – și problemele lor.

1.6 TDI – Probleme

  • Probleme cu DPF-ul.
  • Probleme cu turbina.
  • Probleme cu injectoarele.
  • Scurgeri de ulei.
  • Defecțiune supara EGR.Unele probleme și simptome obișnuite includ: înfundarea supapei EGR, care poate cauza mersul în gol sau blocarea; ne deschiderea sau închiderea corectă a supapei EGR, ceea ce poate cauza probleme de performanță cu lipsa puterii și ar putea crește emisiile autovehiculelor;
  • Defecțiunea bujiilor incandescente. Mai ales pe vreme rece.
  • Probleme cu pornirea la rece sau cald. Se manifestă prin pornire greoaie la rece iar la cald nu mai pornește. Se datorează în general bujiilor incandescente sau întreținere necorespunzătoare.

sursă: torquecars.com/volkswagen/1-6-tdi-problems.php

1.9 TDI – Probleme

  • Scurgeri de ulei
  • Defecțiunea injectorului
  • Supapa EGR înfundată
  • Defecțiunea curelei de distribuție
  • Zgomote cu volantă dublă (DMF).
  • Defecțiune a garniturii capului

sursă: vwtuning.co/vw-1-9-tdi-engine-problems/

2.0 TDI – Probleme:

  • Arborele de antrenare al pompei de ulei a avut unele defecte. Pompa de ulei nu mai funcționează și primul care se va sparge este turbocompresorul.
  • Nivel ridicat de ulei. Filtrul de particule este o problemă. Când filtrul de particule se înfundă cu funingine, combustibilul din motor nu arde complet și se scurge în baia de ulei. Asta crește nivelul de ulei.
  • Defecțiuni ale injectorului
  • Probleme și probleme legate de acumularea de carbon la 2.0TDi
  • Probleme și probleme cu DPF
  • Probleme cu controlerul ventilatorului
  • Probleme la volantă și ralanti
  • Probleme ale angrenajului pompei de ulei la BKP 2.0TDi
  • Probleme cu arborele de echilibrare și întinzătorul lanțului
  • Fisura chiulasei la unitățile EA188 inițiale.

sursă: torquecars.com/volkswagen/2-0tdi-common-problems-and-issues.php și motorreviewer.com/engine.php?engine_id=42.

1.4 TFSI-TSI – Probleme:

  • Probleme de încălzire lentă
  • Se acumulează carbon pe toate variantele de injecție
    directă pură.
  • Consum mare de ulei la motoarele 1.4 TFSi TSi
  • Inițiale Valve de deviere slabe
  • Scurgeri de PCV din carter
  • Uzură excesivă a suporturilor de came

sursă: torquecars.com/volkswagen/1-4-tfsi-tsi-problems.php

1.8 TFSI – Probleme.

  • Consum de ulei excesiv.
  • Probleme cu lanțul de distribuție. Mai ales la prima și a doua generație de motor 1.8 TFSI.
  • Probleme cu întinzătorul lanțului. Dacă un întinzător eșuează, acesta poate permite să se formeze atât de mult slăbire încât lanțul va sări, potențial blocând motorul pe măsură ce supapele intră în contact cu pistoanele.
  • Defecțiune bobina de aprindere. O mare parte din familia EA888 sunt problemele bobinei de aprindere care fac ca computerul de bord să arate diverse erori, precum și martorul „check engine”.
  • Defecțiune prematură a pompei de apă. Acest lucru se datorează unei roți a compresorului din plastic din componenta pompei de apă care începe să prezinte probleme.
  • Scurgere din termostat. O altă componentă a sistemului de motor 1.8 TFSI care scurge lichid de răcire este carcasa termostatului.

sursă: autozilla.co.uk/audi/audi-1-8-tfsi-engine-problems-common-issues-explained/

2.0 TFSI – Probleme:

  • Consum excesiv de ulei
  • Turbina are pierdere de presiune și ezitare (coduri de eroare)
  • Uzura discului de came Acumulare și acumulare de carbon în supapele de admisie
  • Defecțiuni ale supapei de control turbo N75 și N249
  • Defecțiunile pompei de apă sunt frecvente

sursă: torquecars.com/volkswagen/2-0-tfsi-problems.php


Producător Volkswagen AG
Dată începere producție: 1974
Țări asamblare: Germania, Africa de sud și Mexic
Clasă: Compactă
Modele: Golf I, Golf II, Golf III, Golf IV, Golf V, Golf VI, Golf VII, Golf VIII

PRO:

  • Cea mai populară compactă
  • Practică
  • Design plăcut.
  • Costuri de întreținere optime.
  • Fiabilitate bună.

Contra:

  • Puțin mai scumpă față de anumiți competitori.
  • Calitatea materialelor și fiabilitatea a scăzut la modelele mai noi.

Consum VW Golf:

Consumul variază în funcție de an/capacitatea motorului/numărul de cai putere. Consumul mixt de combustibil în condiții normale de mers, la 100 de km este de: 3.5 litri și ajunge la 14.8 la varianta de 2.3 litri din 1999 de exemplu.

Competitori și Alternative VW Golf:

Ford Focus 2013-2020. Oferă o dinamică de condus excelentă și o gamă variată de motorizări eficiente.​

Opel Astra K 2015-2021. Apreciat pentru confortul la volan și tehnologiile moderne disponibile.​

Mazda 3 2014-2019. Se remarcă prin designul atrăgător și fiabilitatea ridicată.​

Pagina oficială ,click aici.

Galerie Foto Volkswagen Golf:

Video – Prezentare Volkswagen Golf 4

Video – Prezentare Volkswagen Golf 5

Video – Prezentare Volkswagen Golf 6

Video – Prezentare Volkswagen Golf 7

Video – Prezentare Volkswagen Golf 8

4 comments

  1. Este o masina cu care iti faci treaba. Am luat permisul de 7 ani iar atunci tatal meu mi-a facut cadou un Golf 4 din 97, 1.9 TDI ALH. A fost dragoste la prima vedere si chiar daca acum am un Golf din 2017, inca mai conduc cu drag vechiul meu Golf care are un motor TANC.

  2. Postez acest mini review ca proprietar de Golf 7. Nu am fost mereu fan mașini nemțești dar Golf-ul chiar este o mașină ideală. Este bine construit, rezistent, econom și ieftin de întreținut. Nu degeaba este una dintre cele mai cumpărate mașini din lume. Motorul de 1.6 Tdi este destul de fiabil și are consum mic.

  3. Teo
    Răspunde
    Salutare. Am un VW Golf 7 Variant, 2.0 TDI – 150CP de 1 an de zile.
    An fabricatie 2013, luna septembrie , 228000 Km( zice samsarul).
    Motorul merge in parametri, 0 L consum ulei, interiorul si bordul ca la expozitie. Am efectuat intr-un an 10500 Km.
    Operatii tehnice in Service autorizat:
    – Schimbat distributia, cu pompa de apa – imediat
    – Schimb ulei si filtre – imediat
    – Schimbat Bieletele antiruliu – imediat
    – Schimbat amortizoare spate ( Monroe) – dupa 3 luni
    – Schimbat Rezistenta de 5000W care incalzeste instant parbrizul ( mirosea a ars si intra fum pe la aerisitoare) – dupa 5 luni ( 1600 lei piesa originala)
    – Schimbat placute de frana pe spate – dupa 6 luni
    – Schimbat uleiul de transmisie din cutia manuala( ce a curs din cutie, nu se mai putea numi ulei) A intrat 2,4 L / a curs tot cam asa. 320 Lei x 3L – dupa 8 luni
    – Cazut ambreajul – schimbat ambreaj + volanta – dupa 9 luni – 4000 Lei
    – Schimbat amortizoare fata ( Sachs) – dupa 11 luni
    – Schimbat placute frana fata ( ATE ) – dupa 1 an – 255 Lei/set
    – Schimbat ulei si filtre – dupa 1 an ( 10500 km) Liqui moly 5W30.
    Total peste 2 Euro, dar cand cumperi o masina second si nu cunosti proprietarul, trebuie sa te astepti la asa ceva.
    Imi iubesc masina, confortul pe care il am cand conduc este la standarde inalte, silentioasa, pe autostrada am atins 200 km/h, pe distante scurte( nu recomand, masina nu este construita pentru raliu), porbagajul urias, incape un sifonier de haine( bucuria doamnelor).
    Masinile de serviciu sunt un Duster-2020 4×4 si o electrica Peugeot e-208 nou, ambele inferioare la confort si posibilitati de exprimare pe sosea.

  4. Una dintre cele mai corecte masini la ora actuala. Raport calitate pret bun, consum mic, piese decente la pret, frumos ca aspect etc. O masina potrivita ce sa mai.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *