Nissan Qashqai III J12 este a treia generație a popularului SUV compact produs de Nissan, lansată în februarie 2021. Construit pe platforma CMF-CD, acest model oferă dimensiuni ușor mai mari decât predecesorul său, cu un design modernizat și tehnologii avansate. Modelul s-a remarcat printr-un design modern și elegant, un interior spațios și bine echipat, precum și o gamă variată de motorizări, inclusiv hibride și mild-hybrid.
Acesta este mai mare și mai aerisit decât predecesorul său, oferind un spațiu interior sporit și un design modern. Este dotat cu un sistem de infotainment NissanConnect de 9 inci, un display digital de 12.3 inci și un display head-up de 10.8 inci.
Motoare bune și fiabile Nissan Qashqai III J12 2021-Prezent
- 1.3 DIG-T Mild Hybrid. Motor pe benzină de 1,3 litri cu tehnologie mild hybrid, disponibil în două variante de putere: 138 CP și 156 CP. Acesta poate fi cuplat fie la o transmisie manuală cu 6 trepte, fie la o transmisie automată Xtronic CVT.
- e-Power Hybrid. Sistem hibrid de tip serie, care utilizează un motor pe benzină de 1,5 litri ca generator pentru un motor electric de 190 CP. În acest sistem, roțile sunt antrenate exclusiv de motorul electric, oferind o experiență de condus similară cu cea a unui vehicul electric.
Probleme Nissan Qashqai III J12 2021-Prezent
Sistemul multimedia. Unii utilizatori au raportat dificultăți în conectarea dispozitivelor prin Bluetooth și erori ale sistemului de navigație. Actualizarea software-ului sistemului poate rezolva aceste probleme.
Calitatea materialelor interioare. Există plângeri privind uzura prematură a unor componente interioare, cum ar fi tapițeria scaunelor sau finisajele de pe bord. Menținerea unei curățenii regulate și utilizarea produselor de protecție adecvate pot prelungi durata de viață a acestor materiale.
Sistemul Start-Stop. Unii șoferi au observat funcționarea inconsistentă a sistemului Start-Stop. Verificarea bateriei și a conexiunilor electrice poate ajuta la identificarea și remedierea problemei.
Zgomote la nivelul transmisiei. Această problemă este adesea asociată cu motorizarea 1.3 DIG-T mild-hybrid. În unele cazuri, actualizările software pot rezolva problema, iar în altele, poate fi necesară o intervenție mecanică.
Consum de ulei. Anumiți proprietari au raportat un consum de ulei ușor peste nivelul normal, în special la motorizările pe benzină. Este important să monitorizezi nivelul uleiului și să îl completezi la nevoie.
Probleme cu cutia de viteze CVT. Anumiți utilizatori au raportat probleme cu cutia de viteze CVT, cum ar fi vibrații și zgomote la viteze mari.
Probleme cu frânele. Anumiți utilizatori au raportat probleme cu frâtele, cum ar fi scântei sau vibrații. Soluția este de obicei să verificați nivelul de frică și să încărcați frică nouă dacă este necesar.
Păreri ale proprietarilor de Nissan Qashqai III J12 2021-Prezent
Opiniile proprietarilor de Nissan Qashqai III sunt, în general, pozitive, mulți apreciind designul modern, confortul la volan și eficiența consumului de combustibil. Cu toate acestea, au fost semnalate și nemulțumiri legate de performanța sistemului multimedia și de calitatea unor materiale interioare.
MG-ce3dx, părere despre Nissan Qashqai III J12 2021-Prezent
Am condus una , sincer ,interiorul arata super misto , zici că-i lexus si este foarte rafinata la condus si arata bine si la exterior.
Armeanu91, părere despre Nissan Qashqai III J12 2021-Prezent
Am masina asta cu motor E-Power, dar J12 (pre facelift). Nu mi-a placut microfibra din interior si sincer prefer ca aspect modelul pe care il am. In proportie de 99% e la fel.
Ca si motor este GENIAL. Cel mai bun consum pe care l-am avut pana acum a fost 6.2 litri. Fac aproximativ 50-60 de km de zilnic de Bucuresti si periferie. Stat in trafic si cu caldura pornita si cu zero atentie la consum. Mentionez ca conduc sportiv. Consumul mediu pe care il obtin este 7.2 / 7.5. Pentru asemenea masina mi se pare perfect. Cu plinul facut (55 litri rezervor) imi arata un range estimativ de 850 de km.
Am avut un diesel hibrid inainte de asta si imi consuma 8.5 in medie la acelasi condus.Pro: masina se misca de vis. Acceleratia este instanta si se simte ca un fulg. Se incalzeste in 1 minut iarna. Inca nu am testat-o pe timp de vara. Suspensia este comoda si masina este surprinzator de silentioasa. Familia este foarte multumita de achizitie.
Contra: Sistemele de siguranta sunt putin enervante. De ex, daca iei o curba cu putina viteza si e cineva parcat aproape de colt, are obiceiul de a iti apasa putin pe frana. Nu te opreste, dar te incetineste si, daca e gheata sau apa pe jos, poti patina fara voia ta. Trebuie de FIECARE DATA cand te urci in ea sa apesi pe OK pentru GDPR. Enervant, dar te inveti. Si sistemulde ePedal este enervant si ca sofer. Iti face putin rau de miscare pana te inveti cu el. Eu o am de putin peste o luna si inca mi se face greata la un drum de peste o ora prin oras. Prefer varianta B (brake) care imita frana de motor. E mai domol si imita bine o masina clasica.
Sper ca am ajutat pe cineva cu acest comentariu. Masina este superba. Chiar o recomand cu incredere.
mario_p09, părere despre Nissan Qashqai III J12 2021-Prezent
dupa aproape 1 an de folsire pot spune:
Contra
– start stop deficitar, se smuceste masina intr-un fel ciudat
– plasticul de pe langa headup display e mai relaxat si scoate zgomote la cele mai mici valuri pe drum
– prea multe alimentari 🙂 rezervor mic si consum cum spuneai in oras dar si afara
– turatie mare la accelerari dar viteza buna cand aunge la un nivel ok (asta e motorul)Pro
– confort la drum
– pilot automat + line assist = love
– conectivitate buna la Iphones – daca ai 3 telefoane conectate poti selecta telefon de la unul, muzica de la altul
– aplicatia Nissan connect – inchidere/deschidere din aplicatie
catalinmacovei6907, părere despre Nissan Qashqai III J12 2021-Prezent
facusem un test drive in iarna. Consum exagerat pe 1.3 tce 150 CP si CVT…10,2 %. Scaunele nu m-au impresionat. Antifonarea e o idee mai slaba ca la mazda cx-30 de exemplu. Partile bune observate (fata de CX-30): spatiu in spate la pasageri putin mai mare si portbagaj (daca scoti roata de rezerva are 500 L, cu ea are 430 L..cat cx-30), suspensia mai moale si mai silentioasa pe denivelari, pozitia mai inalta la condus. SI usile spate cu deschidere 85 grade, poate fi un avantaj pt. unii.
1.3 DiG-T MH 158 Acenta Premium 5dr Xtronic 2023
Mașina este silențioasă și confortabilă în călătoriile lungi și, în afară de faptul că aerul condiționat are scurgeri, nu am observat alte probleme.
Singura mea nemulțumire față de mașină este modul în care motorul electric se integrează (nu!) cu motorul termic. Practic, pornirea și oprirea motorului electric este ca și cum cineva te-ar lovi în spate de fiecare dată, este un hibrid doar ca nume, deoarece nu este foarte bun. De exemplu, dacă cineva încetinește sub 10 mph (16 km/h), mașina vrea să accelereze, așa că trebuie să frânezi (până aici totul bine), dar dacă aerul condiționat este oprit, acesta oprește motorul termic, ceea ce dacă ai nevoie de putere rapid, acesta pornește brusc și te lovește în spate, poate fi un pic enervant și te poate face să pari un tânăr de 17 ani care sare cu mașina în traficul stop-start. Aș recomanda să dezactivați comutatorul stop/start, ceea ce ajută, dar nu îl vindecă complet.
În afară de asta, este perfectă.
1.5 E-Power N-Connecta 5dr Auto 2022
Qashqai E-Power este o mașină excelentă. Are 190 CP, ceea ce oferă o putere impresionantă pentru un motor atât de mic, susținută de sistemul hibrid. Al meu este versiunea N-Connecta cu acoperiș din sticlă și ecranul opțional de 12” pentru infotainment. De la semafor, decolează. Ca fost proprietar al noului Honda HRV hibrid, nu există comparație când vine vorba de putere. HRV-ul era atât de subdimensionat încât a trebuit să îl vând. Qashqai E-Power are tot ce ai nevoie într-un SUV mic și aș spune că este cel mai bun din clasa sa pentru aproximativ 31.000 de lire sterline. O mașină arătoasă, cu un portbagaj decent și o specificație excelentă.Acum partea dezamăgitoare, care pentru un număr tot mai mare de proprietari pe rețelele de socializare este iritantă. Mașina poate afișa aleatoriu un avertisment care spune ‘Eroare sistem E-Power. Imposibilă repornirea după oprirea motorului’. După cum vă puteți imagina, acest lucru este foarte descurajant pentru proprietari și mulți se confruntă cu această problemă. Tot ce știu până acum proprietarii afectați este că este o problemă a generatorului. Dealerii Nissan vor programa mașina, o vor conecta și vor șterge avertismentul. Pentru un număr de proprietari, acest lucru nu a rezolvat problema și avertismentul revine fără notificare. Vorbesc din experiență, deoarece al meu s-a întors la dealer de două ori. A repornit și nu am avut nicio pierdere de putere pentru mine. În timp ce scriu acest review, nu a revenit, din fericire, dar pentru unii proprietari a revenit de multe ori. Unii cer ca Nissan să le ramburseze banii sau să le schimbe mașina. Există grupuri în creștere pe rețelele de socializare special dedicate acestui subiect. Pentru mine, îmi place foarte mult mașina și o voi păstra până la expirarea garanției și apoi o voi schimba doar pentru că nu pot risca dincolo de 3 ani de utilizare. Cumpără una, o vei adora și sper că mașina ta nu va avea această problemă. Proprietarii cu această problemă recurentă cer un recall. Sper că Nissan va face ceea ce trebuie și va sprijini toți proprietarii care nu sunt mulțumiți de modul în care Nissan se ocupă de această problemă în Marea Britanie, ceea ce îi va afecta în cele din urmă în vânzări noi și uzate. Cumpărătorii să rămână în garanție în orice moment dacă nu are loc un recall.
1.3 DiG-T MH 158 Tekna 5dr Xtronic 2022
Noul Qashqai este o îmbunătățire față de versiunea anterioară. Există multe configurații din care să alegi. Mașina anterioară era Tekna, așa că a avut sens să rămânem la ceea ce cunoșteam. Din nou, mașina anterioară avea transmisie Xtronic, așa că am rămas la aceeași transmisie. Tekna este bine echipată, dar N-Connecta ar fi putut fi o alegere mai bună. Tekna consumă în jur de 40 mpg (aproximativ 5,88 l/100km) în oraș și în afara orașului. Deși nu suntem utilizatori cu kilometraj mare, Tekna are câteva caracteristici foarte bune, cum ar fi afișajul head-up, care împreună cu ProPilot se ocupă de limitele de viteză în oraș și de opririle bruște. Per total, este mașina potrivită pentru nevoile noastre. Următoarea mașină ar putea fi foarte bine un vehicul electric complet, dar această versiune este un pas intermediar. Poate până atunci Qashqai va fi disponibil în această formă. Până acum, după aproape 6 luni de proprietate, pare a fi o mașină britanică fiabilă, bine gândită și solid construită.
sursă: youtube.com și parkers.co.uk/nissan/qashqai/suv-2021/owner-reviews/
Consum Nissan QashQai III J12
- 1.3 DIG-T 140 CP Mild Hybrid – Consum 5.8 l
- 1.3 DIG-T 158 CP Mild Hybrid – Consum 5.6 l
- 1.5 VC-T 190 CP e-Power – Consum 5.4 l
Galerie Foto – Nissan Qashqai III J12 2021-Prezent
Prezentare Video – Nissan Qashqai III J12 2021-Prezent

Bun venit pe Parerimasini.ro, un proiect născut din pasiunea mea pentru mașini și dorința de a oferi informații utile celor care își doresc să facă alegeri informate atunci când își cumpără un automobil.
Acest site este locul în care îmi împărtășesc opiniile, analizele și sfaturile legate de autoturisme, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc o mașină care să li se potrivească perfect.
Scopul meu este să creez o comunitate de șoferi bine informați, care să înțeleagă nu doar avantajele, dar și provocările pe care le pot aduce diferite modele de mașini. Cred în transparență și în importanța detaliilor, fie că vorbim despre fiabilitate, motoare recomandate, consum, probleme specifice etc.
Indiferent dacă ești în căutarea unei mașini de familie, unui SUV sau a unei soluții economice pentru oraș, sunt aici să te ajut prin aceste articole.
Sper că te-a ajutat acest articol cu informațiile dorite iar dacă ai avut un model de mașină îți poți posta părerea despre ea. Îți poți scrie părerea printr-un simplu comentariu. Așa vei ajuta și alți utilizatori să afle informații prețioase despre acel model.