Hyundai Tucson IV, lansat în 2020, este a patra generație a SUV-ului compact produs de Hyundai. Acest model se remarcă printr-un design modern, tehnologie avansată și o gamă variată de motorizări. Tucson IV a cucerit piața auto prin liniile sale fluide și tehnologiile avansate. Interiorul este spațios și bine organizat, oferind un confort sporit atât șoferului, cât și pasagerilor. Este disponibil cu mai multe motorizări, inclusiv un motor turboalimentat de 1.6 litri cu 160 CP și o variantă mild hybrid.
Motoare bune și fiabile Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
- Benzină. Motor de 1.6 litri T-GDi, disponibil în versiuni de 150 CP și 180 CP.
- Diesel. Motor de 1.6 litri CRDi, oferind 136 CP.
- Hibrid. Sistem hibrid care combină un motor pe benzină de 1.6 litri T-GDi cu un motor electric, generând o putere totală de 230 CP.
- Plug-in Hybrid PHEV. Sistem care combină motorul pe benzină de 1.6 litri T-GDi cu un motor electric, oferind o putere totală de 265 CP și posibilitatea de a conduce pe distanțe scurte în modul electric.
Probleme Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Sistemul de infotainment. Unii utilizatori au semnalat blocări sau întârzieri în funcționarea sistemului. Soluție: Actualizarea software-ului la cea mai recentă versiune disponibilă poate rezolva aceste probleme.
Probleme cu cutia de viteze automată. La modelele echipate cu transmisie automată, au fost raportate schimbări de viteză întârziate sau sacadate. Soluție: O vizită la un service autorizat pentru o recalibrare a transmisiei sau actualizarea software-ului poate fi necesară.
Probleme cu sistemul hibrid. La versiunile hibride, unii proprietari au menționat fluctuații în performanța bateriei. Soluție: Verificarea și, dacă este necesar, înlocuirea bateriei hibride la un service specializat.
Zgomote la suspensie. Această problemă poate fi cauzată de uzura bucșelor sau a amortizoarelor. Soluția este înlocuirea pieselor uzate.
Probleme cu sistemul de infotainment. Uneori, sistemul de infotainment poate prezenta blocaje sau erori software. Actualizarea software-ului poate rezolva aceste probleme.
Consum crescut de ulei. În unele cazuri, s-au raportat cazuri de consum crescut de ulei. Este recomandat să verifici nivelul de ulei periodic și să consulți un service autorizat.
Probleme electrice. Unii proprietari au raportat probleme cu sistemul de start-stop și alte componente electrice. Soluție: Verificarea și repararea componentelor electrice afectate.
Alte probleme:
- Probleme cu performanța bateriei. La modelele Hybrid. Apar probleme privind autonomie scăzută sau încărcare grea.
- Anumiți utilizatori au remarcat că parbrizul se poate detoriora ușor.
- Probleme cu sistemul de infotainment. Se poate bloca, nu se poate conecta sau touchscreen-ul nu răspunde la comenzi.
- Probleme cu sistemul de frânare și suspensie. Pot apărea probleme și diferite sunete.
- Zgomote și probleme la motor. Modelele ce au trecut de 150.000 de kilometrii pot avea aceste probleme. Problema poate fi de la un rulment de bielă defect.
- Anumite modele au avut probleme cu un modul de control al airbag-ului.
- Probleme cu boxele. Anumiți utilizatori au afirmat că suneteul din boxe s-a oprit din senin. Probleme este de tip software.
- Probleme cu închiderea ușilor. Sistemul electronic poate închide sau deschide ușile din senin. Probleme apare de la Controlul de modul Actuator ACM.
- Probleme cu sistemul de aer condiționat. Sistemul poate funcționa slab sau se poate defecta.
- Probleme cu sistemul de coliziune frontală. Pot apărea alarme false sau frâne puse automat.
Păreri proprietari Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Majoritatea proprietarilor de Hyundai Tucson IV apreciază designul atrăgător, confortul interior și tehnologiile moderne integrate. Performanța motorizărilor hibride și consumul eficient de combustibil sunt, de asemenea, puncte pozitive menționate frecvent. Cu toate acestea, unele critici se referă la problemele menționate mai sus, în special în ceea ce privește sistemul de infotainment și transmisia.
georgeelucian, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Am varianta Facelift FullHybrid 4×4 Premium. Consumul urban in Iasi este in jur de 9l/100km cu ac-ul pornit aproape mereu.
Nu poti merge prea mult electric, e foarte foarte sensibila pedala si intra imediat termicul (am inteles de la service ca cica asa e la noul model, ca sa intre mai des termicul si sa rezolve problema cu dilutia benzinei in baia de ulei pentru cei ce merg mult in oras). Cam incomoda consola de climatizare, dai cu genunchiul in coltul ei cand vrei sa ai o pozitie corecta la volan, eu am 182 cm inaltime. Plasticul de pe acea polita de la pasager e foarte sensibil, raman urme de zgarieturi daca atingi putin cu unghia. Motorul termic e putin galagios, dar nu asa deranjant, in schimb climatizarea mi se pare cam galagioasa. Sistemul audio Krell nu e cel mai premium, un B&O ar fi fost ceva mai bun. Senzorii de parcare la parcarea cu fata mi se pare ca nu se activeaza corect uneori.
Izolarea fonica destul de bunicica. Ventialatia in scaune e top. Sistemul de infotainment foarte ok. In rest numai chestii bune, ma declar multumit ,desi la acesti bani se putea si mai bine.
niko93988, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Am un Tucson 2023 cu 230 hybrid 4×4 ca masina de serviciu, in al doilea an acum. Mie masina mi se pare minunata, foarte polivalenta, o surpriza placuta. Merg mai tare si in afara si nici in Buc nu fac nicun fel de economie, asa ca imi ia aproape 10l in afara si cam 9l in oras, dar pentru stilul de mers cred ca e foarte ok. Merge superb pana in 180km/h, apoi se cam termina, dar pana la 150km/h are chiar reprize foarte bune pentru asa un SUV-ulet. Dupa 150km/h se cam pierde insonorizarea la vant, mai ales daca ai si vant laterla se aude un vuiet inauntru. Pana in 150km/h foartte silentioasa. Overall, la o masina care a costat 35.000, mi-as lua-o si din banii mei, ceea ce nu as fi crezut, ca voi fi fan Hyundai 🙂
ionutm6909, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Tucson prefacelift phev sept 2023, 265cp rulaj EV 55-70km la un plin de baterie, consum 5.2L mediu in 9900km, consum cu bateria 15% in regim HEV doar oras 5.1% pe o distanta de 50km si maxim am avut 7% , inainte cu tucsonul diesel 2.0 crdi 2016 aveam 12-16% in oras, media 9.7% pe 10.000km.
everydaylens.mp90, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Dupa 14 ani de Logan, am trecut la Tucson 2023, manuala. Acum sa vorbim de facelift. La banii aceia nu cred ca poti lua ceva cu portbagaj asa mare, cu materiale bune pe usi..peste masini mai scumpe ( incomparabil peste Duster care are doar plastic. Tucson stand bine la materiale..si la usi si bord..si in rest), geamuri duble la 27, 28000 de euro, 2 ecrane mari, senzori fata, spate, lumini ambientale, spatiu mare in portbagaj, spațiu mare si in spate(intra si persoane de 1.90), design ul inca atragator, cu foarte multe linii. Garantia 5 ani fără limita.Ca minusuri, dar vad ca e la moda: spatiul din grila frontala mare, intra insecte, pietricele, semnalizarile spate ar putea fi led..si sunt puse prea jos. Semnalizarile spate tot jos, chiar cred ca un pic si mai jos acum sunt.. asa am văzut intr-o comparatie.
Diferente fata de pre facelift modelul de baza: Stergatorul de la luneta la modelul nou e mai lung. Nu mai ai nevoie de cheie fizica pentru a porni masina, geamuri fata duble, faruri led si faza lunga si scurta. Grila e la fel ca la modelul premium sau luxury, la fel si ecranele din interior, senzori fata, geamurile fata cu protectie solara(inainte doar parbrizul la cele de baza), incarcare wireless care nu era pe vechiul model, teaca de esapament vizibila (la prefacelift era pana in spate, dar nu se vedea din exterior).
Sincer mi se pare mult peste Duster, tinand cont de motor, spatiu, materiale, functii, ecrane, iluminare ambiantala, oglinzi mari, portbagaj mult mai mare, stopuri led, antena rechin, faruri led faza lunga( la duster nu ), garantie, protectie solara la geamuri (nu stiu dacă dusterul are), mentinere pe centrul benzii( dacia doar te trage inapoi dacă te duci spre alta banda ), stele ncap parca 3 la Duster, 5 la Tucson, dar testata acum vreo 3 ani.
Drag0sh, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Am luat acum 2 luni un full hybrid Luxury, am vrut N line dar m-am pacalit putin ca ar fi durat mult mai mutl sa vina. Dar, sunt f multumit, se simte bine, este confortabila, arata bine, este practica, consumul e maricel dar nu ma deranjeaza, 8-12 litri la 100 in Constanta, probabil ca e consumul mai ridicat ca e noua. Am mers si pe autostrada, am mers si-n oras, este excelenta iar pretul la ce ofera masina este demential (42700 euro). La aceste dotari si la acest segment de masina, acestea sunt peste 48000 euro. Nu mi-as fi luat suv niciodata dar in Ro inca avem denivelari, gropi si borduri inalte si prefer sa ma misc in safari Constanta cu asa ceva. Bafta!
Ouzo66, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Tucson noiembrie 2023 , comfort plus 1.6tgdi 150 de cai, consum intre 6,5 drum național plus județean…7,4..8autostrada….si 9..9,5 cluj napoca bara la bara ora de vârf, a fost 23800 euro, am doar 10000 de km dar sunt absolut încântat ❤❤❤…. Mă gandesc serios să n o schimb dupa 5 ani daca n o sa apara probleme 👍 !!! APROPO : portbagajul merge până la 650L prin ridicarea la aproape 90° a banchetelor spate ( pt pescuit eu am nevoie de acel spatiu)ca preț nu a crescut f mult : varianta style+ de la 26300 in noiembrie 2023 la 27700 faceliftul style+ tot termic. 2024 dar cu 10 cai in plus.
victorconstantinescu7324, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Am luat Facelift-Plugin, Luxury, pret final 45 k.
Consum mediu dupa 5000 km….5%, la o masina de 2 tone si 250 CP😮. Merg mult pe full electric, rulaj cca 60-65 km la un plin de baterie. Daca inainte, cu Kia Sportage benzina faceam 6 drumuri regulat intr-un anumit loc, acum fac 20 de drumuri identice cu aceiasi 200 de lei….pe curent.😂😂😂
Super masina.
sebastianstan85, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Tocmai ce mi.am cumparat un Tucson full hibrid, Style cu 34.500Euro.
Masina este extraordinar de confortabila la condus, destul de sportiva, nu mi se pare ca se inclina in curbe si este destul de silentioasa…chiar si la viteze apropiate de vit.max:))
Consum in oras: intre 7 si 8(nu este 4×4) si am inteles ca o sa mai scada juma de l. dupa 5-10K de km. Ca si lucruri enervante la ea, ar fi sistemele de siguranta si anume franarea automata in caz ca ai un obstacol in fata.De multe ori m.am aflat in depasirea unei masini stationate pe prima banda, in fata mai aveam 15-20 de m, insa venind cu viteza destul de mare, masina crede ca vei intra in masina stationara…si va frana la modul ca dai cu dintii de volan! Poate am eu un stil mai agresiv de condus, insa intr.un Bucuresti atat de aglomerat, nu prea ai spatii atat de largi incat sa schimbi benzile la 40-50 de m de masinile din fata….Alta treaba enervanta este iesirea din parcare sau strazi secundare, in bulevarde…toata lumea mai se baga in trafic mai agresiv cu gandul sa o calci tare si sa intri in trafic (fara a incurca ceilalti soferi). Problema este ca masina vede ca vin masini, ai alerta in bord de pericol, te lasa sa accelerezi si in urmatoarea secunda, iar franeaza la modul ca ingenuncheaza masina…si uite asa te poti trezi ca intri cu botul pe banda de mers si te opresti…si acolo unde daca nu frana, aveai loc destul sa te bagi, acum esti oprit pe loc cu un sfert de masina blocand pe cei care vin…deci, risti sa produci accidente!! Cu alte cuvinte, daca esti mai grabit de fel…masina asta te obliga sa mergi mai domol, sa nu fortezi…lucru enervant si periculos, pana iti schimbi stilul de mers! Sistemele se pot dezactiva, insa ai cateva clicuri prin meniu, pana ajungi la ele….si se vor reactiva la prima repornire!
Ca prima versiune de echipare-style, masina mi se pare foarte dotata…ai geamuri dublenpe fata, incalzire scaune fata, incalzire in volan, dublu climatronic, toate sistemele de siguranta, ecranul acela superb, lumini ambientale, materiale moi si mai este si full hibrid cu cutie automata cu convertizor!!! Acest hibrid in combinatie cu cutia, fac ca masina sa nu fie la fel de economica ca o toyota (poate 1 litru in plus fata de toyota), insa experienta de condus, faptul ca ai 6 trepte care atunci cand o calci se simt cum sunt schimbate, zgomotul motorului cand ii dai talpa si auzi cum retrogradeaza cutia…fac din ea, parerea mea, o super masina…peste toyota care vine cu acel cvt plictisitor si galagios!! Tineti cont ca la 160km/h, masina are 3000 de ture…este incredibila! Inafara de cauciucuri, mare lucru nu auzi :))
La mers de DN, cu depasiri ici colo de 2, 3 masini, cu viteze care nu depasesc 110-120, mie mi.a scos consum de 3,7-4% pe 100+ de km!
Eu zic ca la 1,7 tone cu 215 cai care chiar se simt daca ii dai blana…eu zic ca e o masina extraordinara! Faceti un test cu ea daca sunteti in cautare de masina noua, si o sa va convingeti ca, este poate cea mai buna oferta la ora actuala din zona asta de pret si clasa!
ExclusivePOV, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
A venit si la noi unu in familie. 43000 eur hybrid luxury, fara nline. Le.am aratat.o prietenilor si toti zic ca da impresia de o masina de 60000 eur. E spectaculosa. Dar e un hyundai. Vrei sa faci 40k km pe an, probabil iti e mai bine intr.un rav4. Altfel, primesti foarte mult pentru pretul asta. Niciun rival serios(rav,crv) nu se apropie macar de pret. Acelea sunt 55 cu aceleasi dotari.
ralukral9651, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Am achiziționat in luna mai un Hyundai Tucson Facelift 2024, varianta Full Hybrid Style si pot sa spun ca este o masina cu care se poate conduce sportiv. Fac naveta 100 km zilnic si vreau sa zic ca daca-mi bag piciorul in accelerație, fac niste depasiri super rapide. E o masina care te ajuta, chiar daca are un timp de 1-2 secunde pana sa-si ia avant. Per total sunt foarte mulțumită. Cu un singur lucru am o problema si rog posesorii unui astfel de model sa imi spuna daca pățesc acelasi lucru.
Am instalat Android auto, telefonul se conectează la mașină prin BT, dar se infierbanta foarte tare, dupa care, fie se termina bateria in timp record, fie se opreste singur din cauza supraincalzirii. La fel si daca il pun la incarcat. Am încercat si in suportul wireless, si cu 3 feluri de cabluri si la fiecare mufă. Se înfierbânta ceva de groaza. Partea ciudata e ca dimineata cand plec e ok. Supraincalzirea se întâmpla dupa amiaza, la intoarcere. Menționez ca am un Samsung Galaxy S20.
Soche2006, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Am prins fix prima serie din Decembrie, am comandat-o orbeste fara sa o vad in realitate, am vazut-o doar in poze si filmari. Am riscat, dar pana acum a meritat.
Motivul achizitiei, aveam nevoie de o masina mai mare pentru familie cu copil/copii mici, aveam nevoie de un pic de garda la sol extra pentru ca iarna nu puteam iesi din curte cu un hatchback din cauza zapezii, si cel mai important, Hyundai a facut Hybridul sa fie accesibil in aceasta generatie.
Initial am vrut sa luam actualul Sportage, eram chiar indragostiti de el dar ne-a speriat consumul de 11-13L in oras si reprezentanta imi oferea o masina aproape full cu doar 1000-1500e mai ieftina fata de un Tucson Hybrid in echipare Premium (aproape aceleasi dotari). Cand le-am zis ca Hyundai imi ofera Hibrid la banii astia, au zis ca va dam si noi Diesel Mild Hybrid, am zambit si le-am facut cu mana. 😀
Lasand gluma la o parte, consumul corect este exact ca in video-ul tau, desi, daca nu te grabesti si te plimbi lejer cu masina (cand e nevasta cu copilul nu am ce face 😀 ), am scos si consum de 4.2L pe mixt, sau ce m-a uimit cel mai mult, un consum de 1.2L pe o distanta de 30km pe o coborare de la munte unde a mers foarte mult pe Hibrid. Din cauza numeroaselor franari in curbe, bateria s-a mentinut incarcata si am parcurs multi din acesti 30km pe Hibrid. Deocamdata o masina practica si perfecta pentru familie. Nu cred ca ai nevoie de Luxury la ce dotari are in Premium, singurele dotari care le regret de la Luxury sunt camerele 360 si imagina de la ele in bord cand semnalizezi. In rest panoramicul consider ca este o alegere cat se poate de proasta pt Romanul de rand care tine o masina minim 10-15 ani. E grea, strica putin structura masinii si e impresionanta doar la inceput, pe urma mai mult te enerveaza, mai ales daca apar si ceva probleme de ermetizare la ea.
TheGabirb, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Dețin Sportage phev de doi ani. Am acces, din când în când, si la un Rav4 phev. Am condus acum in septembrie de două ori in aceleași condiții, pe același traseu, aceiași ora, in Timișoara, Sportage-ul meu si Rav4 Phev in mod hibrid ambele cu bateria descărcată. Cu Sportage ul am avut un consum cu 0,2- 0,3l mai mic in ambele experimente (deci consum aproximativ egal daca consideram ca computerele de bord pot avea si erori). Am documentat experimentele cu fotografii. Chestiunea, pe care si eu o credeam, ca Rav4 Phev e mult mai eficient, in cazul experimentului meu nu ține. Sigur in alte scenarii Rav ul poate fi mai eficient, multe teste il prezintă cu un avantaj de 1l. Alt scenariu, am condus până in Polonia din Timișoara, Rav 4-le Phev si cu alta ocazie Sportage ul meu. Diferența de consum in acest scenariu de autostradă a fost de 1l in favoarea Toyotei. Ce vreau sa zic, atenție la afirmații de genul „Rav 4-le e si cu 3l mai economic”. Sa nu mai vorbim ca Rav4 le are o direcție, precizie, tinuta de drum, finețe ce sunt sub Tucson – Sportage. Vorbesc de mașini conduse mii de km din care una o dețin, nu povesti. Numai bine.
davidsign.studio, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Din iulie avem un Tucson PHEV ca cel din prezentare, însă pe alb perlat (mi se pare că arată mult mai bine decât pe culori închise). Până acum, după aproape 3 luni și aproape 4K km sunt extrem de mulțumit. Am o medie de consum de 5,9 în condițiile în care aproximativ 20% din km i-am făcut electric. Dacă ai posibilitatea să încarci acasă sau la birou, mașina e ideală.
sebastianstan85, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Am un tucson full hybrid de vreo 3 luni si aproape 5K de km. Observ ca deja consumul parca a mai scazut…fiind si mai usoara si 4×2, a mea pe DN scoate undeva la 3.9-4.5, pe autostrada mers constant 140- 7-8, iar ce e peste 150-160 da, se duce in 9, 10.
In oras mers mai calm, a scazut pe la un 6,9-7,5 iar mers agitat, undeva la 8,5.
Parti negative:
1.Nu reusesc sa.mi gasesc o pozitie perfecta la volan, pulpele picioarelor mereu imi amortesc!
2.Sistemul de franare automat, poate sa franeze total aiurea, neasteptat la modul ca dai cu dintii de volan…ceea ce poate duce la accidente!!
3.deja am avut de 3 ori eroare de ‘shifting system error’ random aparute la pornirea masinii…insa ea functiona ok…dupa 30 minute de mers, oprit motorul si repornire, eroarea disparea! Din ce am citit, e o problema frecventa, fiind un contact imperfect prin sistemul shift by wire…
Mie sincer mi se pare o masina destul de dinamica…cel putin a mea cu 4×2, care face suta in 7,9, consumul, chiar daca e mai mare decat la toyota cu 1 litru faptul ca am cutie cu convertizor si nu cutia de scuter de la toyota…e un mare avantaj, masina fiind mult mai silentioasa chiar si la viteze de peste 160…pe cand toyota, urla de iti vine sa.i dai foc!! Sa nu mai vorbim de materiale, ecrane, pretul de cateva mii de euro mai mic…
ionpotinga286, părere despre Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Detin aceasta masina de un an si oot sa zic următoarele minusuri :
Unghiul de rotire e foarte mare … pentru a te întoarce in un spatiu ingust ai nevoie de mai multe ori sa te rotești.
La viteza de 135km/h ai un consum 7-8 fata curent electric in baterie, asta inseamna mediu consum dar nu putin cum se spune!
Pielea pe scaune de sub fund se bombeaza, bulbuca , nu sta strins pe scaun , mersul pe ploaie usor se murdărește sub capota , izolarea fonica la viteza mare e nu chiar buna ! Muzica daca ii dai mai mult Bass si maintare volum atunci nu e calitativ muzica. Nu poti alege forta de regenerare a motorului electric, ca de exemplu ca la Mitsubishi Outlander… Are un standart si pucnctul.
! In rest 10+
Am ajuns la această mașină după ce am deținut anterior 2 Tucson-uri diesel și am fost impresionat de interiorul îmbunătățit și de motorul (în cea mai mare parte) silențios, care accelera rapid.
Pentru mine, marea problemă este că scaunul șoferului s-a deformat și acum este foarte incomod – atât de mult încât îmi schimb mașina. Pot simți cadrul metalic al scaunului, ceea ce strică întreaga experiență Tucson, care a fost excelentă până acum aproximativ 6 luni. Tuson 2022 1.6 T-GDI
Am această mașină de aproximativ 3 săptămâni și astăzi a fost prima călătorie mai lungă. Este o mașină de leasing de la serviciu și a fost una dintre puținele mașini cu motor termic, deoarece majoritatea opțiunilor erau doar electrice. Livrarea a durat 10 luni! Este foarte confortabilă, silențioasă și spațioasă în interior pentru 4 persoane și nu prea rău pentru 5. Sunt oferite multe tehnologii, așa că nu sunt sigur că voi reuși vreodată să le înțeleg pe toate. Raza de viraj este bună, iar vizibilitatea este excelentă. Ușile se deschid frumos și larg, așa că este ușor de urcat. Este puțin prea dornică să se autodirecționeze cu menținerea benzii decât mi-ar plăcea ideal. Diverse avertismente sonore pot fi atenuate (bine), cu excepția a 6 sunete puternice și iritante când urci în mașină. Comenzile de pe consola centrală sunt sensibile la atingere, nu butoane reale, deci devin dificil de utilizat în timpul deplasării. Per ansamblu, este o mașină foarte frumoasă, DAR am fost obișnuit cu hibrizii Toyota (nu plug-in), iar media pe termen lung pentru CHR-ul meu a fost de 56 mpg. Bateria Tucson oferă @25 mile, așa că în călătoria dus astăzi aceasta a fost consumată și la întoarcere am avut doar motorul pe benzină. Noapte liniștită pe autostradă aproape toată pe cruise control la 73 mph, 4 adulți plus câine și destul de mult bagaj. Consumul de combustibil la întoarcere a fost de doar 34,3 mpg. În concluzie, aș cumpăra cu plăcere un Tucson dacă nu aș avea mașina de la serviciu. Cu toate acestea, versiunile cu motor termic probabil au mai mult sens decât PHEV. Tucson 2022 1.6 T-GDI.
Aceasta este o a doua mașină, deci cu kilometraj mic, o am de 5 luni acum 1000 de mile la bord. Sunt destul de mulțumit de mașină, arată bine, consumul de combustibil la fiecare mașină pe care am deținut-o nu se potrivește niciodată cu reclama, aș sugera să obțineți una cu senzori de parcare față sau să le montați, finisajele sunt foarte bune, sistemul de infotainment este foarte bun, mai bun decât sistemul VW din mașina mea de serviciu. Acum, la 950 de mile, aerul condiționat s-a oprit în timpul unui val de căldură în Marea Britanie de 39°C. Am dus-o la dealer-ul local, am crezut că este o problemă acoperită de garanție, am lăsat-o miercuri seara, joi dimineața am primit un telefon de la garaj, mi s-a spus că au găsit defectul, o piatră de aproximativ 20 mm a trecut prin găurile din grilă și a avariat condensatorul, cauzând daune în valoare de 463 de lire sterline. Prima mea întrebare a fost dacă grila nu oprește o piatră atât de mare, răspunsul a fost că aceste lucruri se întâmplă, așa că am plătit costul reparației și colecția a doua zi. Am vorbit cu Hyundai UK, cu privire la defectul de design al Tucson 2022 și că ar trebui montată o grilă secundară în spatele celei prin care îmi pot trece mâna pentru a împiedica pietrele să lovească intercoolerul sau condensatorul AC. Am recomandat Tucson 2022 la 2 persoane pe care le cunosc și care acum așteaptă livrarea. Cred că ar trebui efectuată o rechemare și ar trebui montată o a doua grilă cât mai curând posibil la toate Tucson-urile. Asta e plângerea mea, aș recomanda această mașină deoarece este de dimensiuni bune pentru familie, are specificații bune și un raport calitate-preț bun. Tucson 2022 1.6 T-GDI.
sursă: youtube.com și parkers.co.uk/hyundai/tucson/suv-2021/owner-reviews/
Consum Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
- 1.6 CRDI 116 CP – Consum 4.8 l
- 1.6 CRDI 136 CP – Consum 4.4 l
- 1.6 T-GDI 150 CP – Consum 6.8 l
- 1.6 T-GDI 180 CP Mild Hybrid – Consum 5.8 l
- 1.6 T-GDI 230 CP HEV – Consum 5.6 l
- 1.6 T-GDI 265 CP Plug-in Hybrid – Consum 1.4 l
- D2.0 SmartStream 186 CP – Consum 6.3 l
- G1.6 SmartStream 180 CP – Consum 7.2 l
- G2.0 SmartStream 156 CP – Consum 8.1 l
Galerie Foto – Hyundai Tucson IV 2020-Prezent
Prezentare Video – Hyundai Tucson IV 2020-Prezent

Bun venit pe Parerimasini.ro, un proiect născut din pasiunea mea pentru mașini și dorința de a oferi informații utile celor care își doresc să facă alegeri informate atunci când își cumpără un automobil.
Acest site este locul în care îmi împărtășesc opiniile, analizele și sfaturile legate de autoturisme, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc o mașină care să li se potrivească perfect.
Scopul meu este să creez o comunitate de șoferi bine informați, care să înțeleagă nu doar avantajele, dar și provocările pe care le pot aduce diferite modele de mașini. Cred în transparență și în importanța detaliilor, fie că vorbim despre fiabilitate, motoare recomandate, consum, probleme specifice etc.
Indiferent dacă ești în căutarea unei mașini de familie, unui SUV sau a unei soluții economice pentru oraș, sunt aici să te ajut prin aceste articole.
Sper că te-a ajutat acest articol cu informațiile dorite iar dacă ai avut un model de mașină îți poți posta părerea despre ea. Îți poți scrie părerea printr-un simplu comentariu. Așa vei ajuta și alți utilizatori să afle informații prețioase despre acel model.