Volvo XC60 II 2017-Prezent – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Volvo XC60 de a doua generație, lansat în 2017, este un SUV de dimensiuni medii care îmbină designul elegant cu tehnologia avansată și un accent puternic pe siguranță. Construit pe platforma Scalable Product Architecture SPA, împărtășește multe caracteristici cu modelele S90, V90 și XC90. În anul 2021 a fost lansată versiunea Facelift a acestui model.

Calități Volvo XC60 II 2017-Prezent

Design și confort. Interiorul spațios și materialele de înaltă calitate oferă un mediu confortabil pentru pasageri. Plafonul panoramic adaugă o senzație de deschidere și luminozitate.

Tehnologie și siguranță. Echipat cu sisteme avansate de asistență a șoferului și un sistem de infotainment intuitiv, XC60 pune un accent deosebit pe siguranță, fiind recunoscut pentru performanțele sale în testele de impact.


Motoare bune și fiabile Volvo XC60 II 2017-Prezent

2.0 B4 Diesel Mild Hybrid 197 CP. Eficient și fiabil, ideal pentru cei care parcurg distanțe mari anual, cu un consum redus de combustibil.

2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 235 CP. Oferă mai multă putere, potrivit pentru cei care doresc performanțe dinamice și capacitate de tracțiune superioară.

2.0 B5 Benzină Mild Hybrid 250 CP. Destinat celor care preferă o experiență de condus mai sportivă, cu un răspuns rapid la accelerare. Consumul poate fi mai ridicat comparativ cu dieselul.

T8 Recharge – Hibrid Plug-in 390 CP. Combină un motor pe benzină de 2.0 litri cu un motor electric, oferind performanțe ridicate și posibilitatea de a conduce pe distanțe scurte în modul electric, reducând consumul în mediul urban.


Probleme Volvo XC60 II 2017-Prezent

Probleme electrice. Unele vehicule au prezentat defecțiuni la sistemele electrice, precum sistemul de infotainment sau calculatorul de bord. Actualizările de software și verificările periodice pot preveni sau remedia aceste probleme.

Costuri de întreținere. Pentru modelele echipate cu tehnologii avansate, costurile de întreținere pot fi mai ridicate. Utilizarea pieselor originale și respectarea programului de service recomandat de producător pot asigura o durată de viață mai lungă a componentelor.

Sistemul de infotainment lent. Unii utilizatori au raportat întârzieri în funcționarea sistemului Sensus. Actualizările de software lansate de Volvo au îmbunătățit performanța acestuia.

Uzura sistemului de suspensie. Pentru vehiculele utilizate intens pe drumuri deteriorate, s-a observat o uzură prematură a componentelor suspensiei. Inspecțiile periodice și înlocuirea componentelor uzate cu piese de calitate pot preveni problemele majore.

Defecțiuni ale senzorilor. Senzorii sunt componente electronice care pot fi afectate de uzură sau condiții extreme.

Zgomote la nivelul suspensiei. În timp, bucșele și brațele suspensiei se pot uza, producând zgomote și afectând confortul.

La motorizările diesel apar clasicele probleme legate de funcționarea DPF, Injectoare și Turbină.

Probleme cu sistemul hibrid la T8.

Alte probleme relatate:

  • Ștergătoare de parbriz slăbite. La modelele din 2020.
  • Probleme cu hayonul. La modelele din 2017-2019 se poate defecta brațul de ridicare.
  • Probleme cu sistemul de frânare. La modelele din 2020. Problemă legate de sistemele de frânare autonome AEB.
  • Probleme cu sistemul de infotainment. La modelele din 2022. Se poate opri și necesită repornire.
  • Rechemare la motorul de 2.0 diesel. Din cauza riscului de incendiu.
  • Probleme electrică la modelul de conectivitate VCM. Pentru modelele din 2017-2018.

Păreri proprietari Volvo XC60 II 2017-Prezent

În general, proprietarii de Volvo XC60 II sunt foarte mulțumiți de mașinile lor. Apreciază în special confortul, siguranța și fiabilitatea. Cu toate acestea, unii proprietari au semnalat probleme legate de sistemul de infotainment, suspensie și consumul de carburant.

tudor54321, părere despre Volvo XC60 II 2017-Prezent
Eu am avut masina asta acum 2 ani in teste, o saptamana parca din ce imi aduc aminte. A fost simpatica si facut cam 2000 de km ( amestecat ca si tipologie oras/autostrada/ drum national cu aer conditionat mereu). Parca la consum a fost usoar peste Lexus RX (8.1) cu un 8.7 ( daca imi mai aduc bine aminte).
Singurul lucru ciudat era ca dupa ce o opream si plecam din ea trosnea suspensia foarte tare ( avea suspensie pneumatica).

danmancas2724, părere despre Volvo XC60 II 2017-Prezent
Conduc T8 si e un buton de ales modul de Drive, nu trebuie mers pe ecran. In general bună masina. Suspensia pneumatica cam ferma. Bine ca au modificat motorul, poate va fi mai putin zgomotos, in mers constant nu e zgomotos. In mod Polestar cam este. Iar in mod cu incarcare a bateriei mai bine renunti, face zgomot si consuma. Cu toate astea viata in aceasta masina este ușoară, toate sunt la locul unde ai nevoie. La drum lung nu este obositoare desi , evident, nu se compara cu o limuzina cu toată suspensia pneumatica.

mihaescu1975, părere despre Volvo XC60 II 2017-Prezent
Am aceasta masina de 6 saptamani. Ma rog varianta B4, aceeasi echipare. Sunt cateva informatii false in aceasta prezentare:
1. Nu se poate instala Waze! E adevarat ca te poti conecta cu contul de Google, dar aplicatiile pe care le poti face download sunt limitate la cateva genL Spotify, radio suedeze, YouTube Premium si….cam atat am gasit eu folositor.
2. Exista un card cu internet teoretic. El inca nu functioneaza si promisiunile sunt ca se va face un contract cu o firma de telefonie undeva prin Aprilie 2022. Fingers crossed!
Ce nu imi place la masina:
1. Sistemul Google e o gluma proasta. O versiune beta pe care trebuie sa il resetezi de 3-4 ori pe saptamana. Mie mi se blocheaza acustica pt senzorii de parcare. Am fost deja de 2 ori la service din cauza asta.
2. La un drum mai lung am ramas fara semnal GPS. Nu am putut folosesc Maps in ziua aia. A doua zi si-a revenit…surpriza…
3. Lipsesc destul de multe chestii prezentate in oferta comerciala: Android Auto (pretind ca se va implementa Q1/Q2), senzorul de deschidere portbagaj “maini libere” lipseste (mi-au spus ca il vor instala dar nu stiu cand), cheie Inscription, cotiera spate cu loc depozitare, etc. Au inceput sa mai scoata din echipamente, jenant pt o masina premium. In rest masina este superba la interior si cum te simti cand mergi cu ea. Cam atat!

biancasopron3926, părere despre Volvo XC60 II 2017-Prezent
Este frumoasa și doar atât! Am comandat masina anul trecut, când abia a apărut modelul 2022, plug in hybrid T8, am asteptat-o foarte entuziasmați iar din prima zi în care ne-am urcat avea probleme cu conectivitatea și locația. Dealerul a spus ca trebuie setata și bla bla, se remediase problema atunci. Pe parcurs, a început sa nu mai pornească efectiv și a început drumul ei în service. Acolo ii place foarte mult pentru ca merge foarte des. Își pierde locația, îți spune ca ești în ceva câmp departe, au promis internet gratuit 4 ani, aham, nici acum nu are. Aplicații în playstore, foarte frumos suna, au promis waze de prin martie, bineînțeles ca nu are nici acum, sfârșitul lui mai😂 multe alte probleme, acest sistem infotainment este groaznic, nu funcționează. Ganditi-va ca nu va puteți conecta telefonul la o masina de zeci de mii de euro, doar apelurile le puteți auzi pe masina. Foarte dezamăgiți, dealerul ridica din umeri și e bucuros ca a fost plătită integral masina fără nicio ezitare din partea noastră iar legislația nu prea te ajuta cu protecția consumatorilor, masina fiind luata pe persoana juridica.

2.0 B5P 2023, părere despre Volvo XC60 II 2017-Prezent
Volvo a scăzut foarte mult în ceea ce privește serviciul clienți. La șase săptămâni după achiziționarea SUV-ului meu Ex demo XC60, cotiera pasagerului s-a desprins de ușă. O reparație ușoară, s-ar crede, dar nu pentru Volvo, întreaga garnitură interioară a ușii pasagerului trebuie înlocuită la un cost de 531 de lire sterline plus o zi de muncă. Mi s-a spus că nu este acoperită de garanția lor de trei ani pentru mașinile noi și încă aștept să o rezolve după multe discuții cu dealerul și Volvo UK. Nu este tocmai experiența pe care te-ai aștepta de la un brand de lux. În acest moment, cotiera este fixată cu bandă adezivă. Hai, Volvo, sunt sigur că poți face mai bine.

D5 AWD 2019, părere despre Volvo XC60 II 2017-Prezent
Calitatea finisajelor și a materialelor utilizate atât la exterior, cât și la interior este exemplară, cu toate acestea, Volvo trebuie să remedieze următoarele probleme. În modul dinamic, performanța vehiculului este rapidă și precisă, dar în modul economic, cutia de viteze este lentă și are dificultăți în a selecta treapta de viteză potrivită. Direcția este prea ușoară și nu oferă feedback. Suspensia pneumatică se înclină prea mult în virajele rapide. Sistemul de evitare a coliziunilor este prea sensibil și prea des acționează frânele și declanșează alarma, chiar dacă vă aflați la 25 de metri distanță de un vehicul sau alt obstacol. Restul funcționalităților electronice sunt superbe, iar confortul scaunelor este de un nivel superior. Deși Volvo promovează siguranța ca prioritate maximă, cel mai mult nu-mi place faptul că nu există un buton rotativ pentru a derula prin diferitele meniuri, ci trebuie să utilizez un sistem de glisare. Atenția mi se abate de la privitul înainte pe drum către a citi ce scrie în meniu. Aș mai cumpăra un Volvo? Absolut DA.

D4 2020, părere despre Volvo XC60 II 2017-Prezent
Deși este o mașină confortabilă și cu un aspect elegant, sunt evidente prea multe defecte de design, în special în sistemul Google care pare să controleze totul. Am avut probleme cu radioul DAB, care încă persistă, cu sistemul de indicare a limitei de viteză, care din nou nu funcționează și, din păcate, poate controla limitatorul de viteză, făcându-l inutil, cu un zgomot excesiv al anvelopelor și cu o frână de parcare automată foarte temperamentală. Nu înțeleg de ce nu are o viteză automată a ventilatorului de aer condiționat, când am avut mașini cu 5-6 ani mai vechi și cu specificații mai scăzute care aveau această funcție. Mașina este confortabilă de condus, dar faptul că trebuie să-ți iei constant ochii de la drum pentru a jongla cu comenzile sistemului Google este, în opinia mea, destul de periculos.

Face mașina tot ceea ce te-ai așteptat să facă? Noul sistem Google este îngrozitor, multe funcții nu funcționează sau afișează informații incorecte în ciuda mai multor actualizări. Nu există încă informații despre când vor fi remediate aceste probleme.

D4 2019, părere despre Volvo XC60 II 2017-Prezent
Volvo XC60 este un adevărat cal de lucru de încredere, plin de tehnologie și caracteristici de siguranță. La acestea se adaugă performanțele excelente (chiar și de la motorul D4 mai puțin puternic). Cutia de viteze a oferit întotdeauna accelerații liniste și o eficiență bună a consumului de combustibil pentru dimensiunile sale, dacă conduci relaxat (am obținut până la 50 de mile pe galon, dar tind să profit de accelerație, ceea ce reduce media la aproximativ 35). Nu am avut niciodată probleme cu mașina, cu excepția unei actualizări de software care a cauzat o problemă cu radioul, dar Volvo a rezolvat-o în mai puțin de o lună. Capacitatea de tracțiune a mașinii este, de asemenea, destul de bună, avem o rulotă de 1600 kg pe care a tras-o ca și cum nu ar fi fost atașată. Rezumat: dacă vă doriți un SUV diesel de bună calitate, fiabil și sportiv, nu căutați mai departe.

B4D 2.0 2021, părere despre Volvo XC60 II 2017-Prezent
Aceasta este a doua mea Volvo. Precedentul a fost un Sat Nav Lux din 2015. L-am cumpărat când avea 4 ani. Acest nou Momentum este nou-nouț. L-am cumpărat în septembrie 2021 și anul model este 2022.Sunt foarte mulțumit de achiziția mea până acum.

Pro:

Este foarte confortabil. La câteva zile după ce l-am cumpărat, am condus 250 de mile dimineața. Aveam de gând să stau o noapte și să mă întorc a doua zi. Dar nu m-am simțit obosit și m-am întors în aceeași zi. Totul a fost bine.

Conducerea este foarte lină. Poate că nu este „distractiv” cum spun unii, dar mie îmi place. Este liniștit și lin. Confortabil pentru toată familia.

Chiar și versiunea de bază Momentum are multe caracteristici. Îmi lipsea limitatorul de viteză la vechiul meu Volvo, acum îl am. Ba chiar are o setare automată (voi reveni la asta).

Are Android ca sistem de operare (cred că vine cu MY 2022 și ulterior). Aceasta înseamnă că puteți utiliza Google Maps ca aplicație de navigație, care este preferata mea. Mai mult, puteți instala alte aplicații din magazinul său Play. De exemplu, am putut instala Spotify. Are propria sa cartelă SIM și un abonament de date pentru 4 ani este inclus în preț. Alte specificații includ hayon cu acționare electrică, oglinzi pliabile, numeroase sisteme de siguranță, cameră spate și senzor față, încărcare wireless pentru telefon, porturi USB-C.

Nu eram sigur dacă îmi va plăcea designul minimalist. Acum pot spune că da. Nu sunt multe butoane în jur. Majoritatea comenzilor sunt pe ecran.

Interiorul este spațios. Am verificat Mercedes GLB înainte de a-mi cumpăra Momentum. 3 adulți nu pot sta pe bancheta din spate a GLB, în timp ce este posibil la Volvo.

Puteți simți calitatea când sunteți înăuntru și în timpul condusului.

Contra:

Uneori poate fi dificil să folosiți ecranul ca panou de control, în special în timpul condusului. Din fericire, sistemul de recunoaștere vocală funcționează bine, astfel încât în ​​unele cazuri, cum ar fi setarea navigației, puteți evita atingerea ecranului. Dar în alte momente poate fi dificil să parcurgeți meniurile.

Surprinzător, limitatorul de viteză are o setare automată. Setează limita de viteză pe baza datelor de navigație (hartă). Dar nu este întotdeauna corect. Mașina poate reduce limita de la 70 la 60 pe autostradă fără niciun motiv evident. În astfel de cazuri, mașina încetinește singură. Funcționează mai bine în oraș. Iar setarea manuală este întotdeauna disponibilă.

Nu puteți utiliza limitatorul de viteză și controlul de croazieră în același timp. Este bine să utilizați doar unul dintre ele, dar trebuie să selectați modul din setări, care poate fi selectat pe ecran. În funcție de selecția dvs., butonul de pe volan va seta limita de viteză sau viteza de croazieră. În mod similar, modul automat sau manual de limitare a vitezei este selectat pe ecran. Aceste selecții pot fi dificile în timpul condusului.

Nu sunt contra, dar îmi lipsesc unele funcții de la vechiul meu Volvo. Avea încălzitor de parbriz. Trebuie să cumpărați pachetul de iarnă pentru a-l avea pe versiunea Momentum. Vine împreună cu încălzitoarele scaunelor din spate. Alt lucru frumos era că oglinzile laterale se pliau în jos în timpul parcării. Trebuie să cumpărați scaune față electrice și cu memorie pentru a le avea pe noul Volvo (sau niveluri de echipare mai înalte). Dar camera spate reduce această problemă. Între timp, scaunele din față ale versiunii Momentum au comenzi electrice parțiale, înălțimea se reglează folosind butoane. Dar deplasarea înainte/înapoi este manuală.

Consumul de combustibil depinde de utilizare. Am putut vedea 50 de mile pe galon pe autostradă după o conducere prudență.

Per total, Volvo XC60 este o mașină elegantă, sigură și confortabilă. Aș recomanda-o.

Cât de fiabilă considerați că este mașina?

În 4 luni am întâmpinat 2 probleme minore: odată nu am putut porni radioul. Apoi a funcționat. Și altă dată navigația nu a putut afișa harta corect. Apoi s-a rezolvat de la sine. Poate o problemă de recepție 4G.

sursă păreri: youtube.com și parkers.co.uk/volvo/xc60/owner-reviews/


Consum Volvo XC60 II 2017-Prezent

  • 2.0 B4 197 CP Mild Hybrid – Consum 8.6 l
  • 2.0 B5 235 CP Mild Hybrid – Consum 5.9 l
  • 2.0 B5 250 CP Mild Hybrid – Consum 8.6 l
  • 2.0 B6 299 CP Mild Hybrid – Consum 9.6 l
  • 2.0 D3 150 CP – Consum 5.2 l
  • 2.0 D4 190 CP – Consum 5.1 l
  • 2.0 D5 235 CP – Consum 6.0 l
  • Recharge T6 2.0 235 CP Plug-in Hybrid – Consum 1.3 l
  • Recharge T8 310 CP Plug-in Hybrid – Consum 1.3 l

Galerie Foto – Volvo XC60 II 2017-Prezent

Prezentare Video – Volvo XC60 II 2017-Prezent

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *