Volkswagen Golf 7 2013-2020 – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Volkswagen Golf 7 s-a produs între 2013 și 2020, este apreciat pentru designul său atemporal, calitatea construcției și echilibrul dintre performanță și eficiență. Este disponibil în variante cu 3 și 5 uși, precum și în versiunea break Variant, oferind un interior spațios și un portbagaj de 380 de litri. A câștigat popularitate datorită designului atemporal, finisajelor de calitate și raportului bun calitate-preț. Este construit pe platforma MQB, care aduce îmbunătățiri semnificative față de generația precedentă Golf 6, inclusiv o fiabilitate superioară și tehnologii avansate.


Calități Volkswagen Golf VII 2013-2020

Design atemporal. Liniile simple și aerodinamice îl fac să nu se demodeze.

Confort și spațiu. Interiorul este bine organizat, cu materiale de calitate și loc generos pentru pasageri.

Manevrabilitate. Suspensia flexibilă asigură o conducere stabilă și confortabilă.

Dotări avansate. Include sisteme precum infotainment cu ecran tactil, senzori de parcare, cruise control adaptiv și opțiuni de asistență la conducere.

Fiabilitate. Golf 7 este cunoscut pentru fiabilitatea sa generală, fiind o mașină robustă și bine construită.

Tehnologie. Golf 7 a fost echipat cu o gamă largă de tehnologii, inclusiv sisteme de infotainment moderne, asistență la condus și siguranță activă.

Varietate de motorizări. Golf 7 a fost disponibil cu o gamă largă de motorizări, atât pe benzină, cât și diesel, oferind opțiuni pentru toate preferințele.


Motoare bune și fiabile Volkswagen Golf VII 2013-2020

1.4 TSI este recomandat pentru consum redus și performanță echilibrată. Este considerat fiabil, dar unele versiuni pot avea probleme cu lanțul de distribuție.

2.0 TDI este ideal pentru drumuri lungi datorită durabilității și economiei de combustibil. Este considerat fiabil, dar unele versiuni pot avea probleme cu sistemul de injecție sau cu filtrul de particule.

1.0 TSI 3 cilindri este eficient, dar poate fi zgomotos la turații mari.

1.6 TDI diesel. Este un motor echilibrat, cu un consum foarte bun, dar în timp poate avea probleme cu turbina sau sistemul EGR.


Probleme Volkswagen Golf VII 2013-2020

Pompa de apă și termostatul. La unele motoare TSI, pompa de apă poate dezvolta scurgeri, iar termostatul poate rămâne blocat. Semnele includ supraîncălzirea motorului și pierderi de lichid de răcire. Înlocuirea acestor componente costă între 250 și 400 de euro. ​

Regulatoarele electrice ale geamurilor. Componentele din plastic pot ceda în timp, ducând la funcționarea defectuoasă a geamurilor. Înlocuirea unui regulator costă aproximativ 100 de euro. ​
stiriauto.com

Depuneri de carbon în motoarele TSI. Se recomandă curățarea periodică a supapelor.

Cutia de viteze DSG. La modelele cu transmisie automată DSG, pot apărea smucituri la schimbarea vitezelor sau pierderi de putere. Este recomandat schimbul de ulei la fiecare 60.000 km pentru a preveni uzura prematură. ​ Cutia DS7 DQ200 are probleme cu ambreiajul uscat, schimbarea bruscă a treptelor.

Consum excesiv de ulei 1.4 TSI / 1.5 TSI cauzat de uzura segmentilor.

Probleme cu pompa de combustibil. Acoperite de rechemare, se recomandă verificarea la un service autorizat

Valva EGR și filtrul de particule DPF. La motorul 1.6 TDI Bluemotion, utilizarea predominant urbană poate duce la probleme cu valva EGR și DPF, manifestate prin fum negru și pornire greoaie. Curățarea sau înlocuirea acestor componente poate fi costisitoare. ​

Sistemul de infotainment. Unele modele pot avea probleme cu sistemul de infotainment, cum ar fi blocări sau probleme de conectivitate.

Lanțul de distribuție 1.4 TSI. Unele versiuni ale motorului 1.4 TSI pot avea probleme cu lanțul de distribuție, care se poate întinde sau rupe.

Probleme cu ACC Adaptive Cruise Control, frână automată neașteptată.

Chederele portierelor defecte. Pot permite infiltrații de apă.

Erori electronice, se rezolvă prin resetare sau actualizare sistem.

Alte probleme raportate:

  • Miros de combustibil. La motoarele TDI, supapa filtrului de combustibil este crăpată din cauza căldurii. Această problemă poate fi și din cauza unui șurub de scurgere slăbit.
  • Scurgeri de apă la interior. Prin ușile din față din cauza unei carcase.
  • Faruri neclare din cauza lentilelor acrilice.
  • Defecțiunea lanțului de distribuție.
  • Defecțiunea frânei de mână electronică.
  • Probleme electrice și de navigație.
  • Probleme cu direcția.
  • Blocare pentru copii se poate dezactiva.
  • Luminile se defectează prematur.
  • Carcasele rulmenților spate se defectează prematur din cauza unei erori de fabricație.
  • Probleme cu cutiile automate DSG.
  • Probleme legate de Adaptive Cruise Control.
  • Consum de ulei la motoarele pe benzină.
  • Probleme cu turbina la motoarele diesel.
  • Probleme cu EGR la motoarele diesel.
  • Probleme cu DPF-ul la motoarele diesel.
  • Probleme cu pompa de apă, senzorul pompe și termostatul.
  • Probleme cu trapa.
  • Martorul check-engine poate apărea frecvent.
  • Consum de ulei la motoarele pe benzină.
  • Probleme cu volanta și ambreiaj la motorizările 2.0 TDI îndeosebi.

Păreri proprietari Volkswagen Golf VII 2013-2020

AndreiSurdu-dk7cv, Părere despre VW Golf VII 1.6 TDI 2013
Salutare… Dețin un MK 7, combi 1,6Tdi ,105hp 2014 din vara anului 2018…am schimbat în acest timp cureaua de accesorii și pompă apă, două telescoape spate, set complet discuri și plăcuțe frână și butuc roata față… funcționează fenomenal.

BreazuBogdan, Părere despre VW Golf VII 1.6 TDI 2013
Sunt posesor de vw golf 7 an 2013, 1.6 tdi, momentan am 225k km. Masina se comporta exact ca la 100k sau 150k, motorul este extrem de fiabil si sincer, ca si experienta per total, este masina ideala de zi cu zi. Sunt capitole la care este mediocra dar daca facem o medie totala este buna decat competitia. Cei care spun ca “eu am nevoie de SUV ca are mai mult spatiu” sau “1.6 nu trage” sunt plini de fite si frustrari. Pentru fiabiliatate, tot ce trebuie facut este schimbarea uleiul la timp si avut grija ca filtrul de particule sa beneficieze de regenrari regulate – cel mai bine pentru asta este sa plecati cu masina pe un drum extraurban. Recomand fara ezitare un golf, mi se pare cel mai bun raport calitate pret.

@sava6228, Părere despre VW Golf VII 1.6 TDI 2013
Sunt posesor de un Golf 7 2.0 TDI cu CRLB (Euro 6 pus și pe B8), autonomia este 890-920. Motorul e net superior fata de un 1.6 TDI care este anemic. Cu toate că spațiul este destul de mic in spate și în portbagaj.

Părere despre VW Golf VII 1.6 TDI 2013
Foarte bună mașină în general. Spațiul din portbagaj este la fel ca la un E91 Touring cu scaunele lăsate, ceea ce este uimitor. Foarte confortabilă și economică. Rezervorul este puțin mic, având doar 50 de litri; în practică, vei obține în jur de 450 de mile (≈725 km) pe un rezervor la o versiune 1.6 TDI, în funcție de condiții (dacă e doar pe autostradă). Cutia de viteze este uneori puțin dură, iar întârzierea turbo este enervantă. Mașina în sine este excelentă, dar recomand o variantă 2.0 TDI pentru o îmbunătățire la toate capitolele.

Merită să iei o garanție extinsă, deoarece reparația la sistemul Adaptive Cruise Control este foarte scumpă. Amortizoarele se uzează, iar frânele spate se deteriorează rapid dacă cilindrii sunt uzați. Sistemele de infotainment își pierd pixeli după un timp. Calitatea cablajului pompei auxiliare de apă este slabă.

A fost una dintre cele mai bune mașini pe care le-am avut. Foarte confortabilă pe distanțe lungi, deși consumul ar putea fi mai bun la un 1.6 TDI. Taxa de drum gratuită este un plus, totuși.

Părere despre VW Golf VII 1.6 TDI 2014
Mașină excelentă. Distracție la volan, rapidă, fiabilă și se comportă excepțional de bine pe drum. Costurile de întreținere și piesele nu sunt mult mai mari (dacă nu egale) față de modele similare, cum ar fi un Focus sau un C4. Designul este plăcut, iar mașina este o alegere bună pentru o familie mică, fiind ușor de condus și având un motor eficient (consum mic) și sprinten. În concluzie, este o mașină potrivită pentru o familie mică care are nevoie de fiabilitate.

Părere despre VW Golf VII 1.5 TSI 2019
Aceasta este cu adevărat o mașină excelentă în multe privințe. Am deținut înainte un Golf Mk V, dar această versiune este mult superioară.  Spațiul interior a fost excelent pentru o mașină mică de oraș, iar portbagajul a fost destul de generos, având în vedere dimensiunea compactă. De fapt, organizarea interiorului a fost foarte bine gândită. În oraș, cu 5 adulți la bord, mașina părea puțin subputernică, dar nu excesiv. Schimbările rapide ale cutiei DSG cu 7 viteze erau impresionante când conduceam doar cu un pasager. În rest, însă, trebuie să recunosc că această mașină este o adăugare valoroasă la gama Golf și la istoria acesteia.

sursă păreri: youtube.com și parkers.co.uk/volkswagen/golf/hatchback-2013/owner-reviews/


Consum Volkswagen Golf VII 2013-2020

1.0 TSI 85 CP – Consum 4,5%​

1.0 TSI 110 CP – Consum 4,7%​

1.2 TSI 85 CP – Consum 5,0%​

1.2 TSI 105 CP – Consum 5,1%​

1.4 TSI 122 CP – Consum 5,3%​

1.4 TSI 140 CP – Consum 5,5%​

1.5 TSI 130 CP – Consum 5,2%​

1.5 TSI 150 CP – Consum 5,4%​

1.8 TSI 180 CP – Consum 6,0%​

2.0 TSI 220 CP – Consum 6,5%​

2.0 TSI 230 CP – Consum 6,7%​

2.0 TSI 245 CP – Consum 6,9%​

1.6 TDI 90 CP – Consum 3,8%​

1.6 TDI 105 CP – Consum 4,0%​

1.6 TDI 110 CP – Consum 4,1%​

2.0 TDI 150 CP – Consum 4,5%​

2.0 TDI 184 CP – Consum 4,7%​


Alternative Volkswagen Golf VII 2013-2020

Ford Focus 2013-2020. Oferă o dinamică de condus excelentă și o gamă variată de motorizări eficiente.​

Opel Astra K 2015-2021. Apreciat pentru confortul la volan și tehnologiile moderne disponibile.​

Mazda 3 2014-2019. Se remarcă prin designul atrăgător și fiabilitatea ridicată.​

Honda Civic 2012-2017. Cunoscută pentru spațiul interior generos și motoarele economice.​

Toyota Auris 2013-2018. Oferă fiabilitate ridicată și opțiuni hibride eficiente.

Skoda Octavia, este mai spațioasă și mai ieftină, cu aceleași motoare.

Audi A3, este o alternativă premium, cu un interior de calitate superioară și tehnologie avansată.


Motoare populare Volkswagen Golf VII în Europa și România ale – și problemele lor.

1.6 TDI – Probleme Golf 7

  • Probleme cu injectoarele.
  • Scurgeri de ulei.
  • Defecțiune supara EGR.Unele probleme și simptome obișnuite includ: înfundarea supapei EGR, care poate cauza mersul în gol sau blocarea; ne deschiderea sau închiderea corectă a supapei EGR, ceea ce poate cauza probleme de performanță cu lipsa puterii și ar putea crește emisiile autovehiculelor;
  • Defecțiunea bujiilor incandescente. Mai ales pe vreme rece.
  • Probleme cu pornirea la rece sau cald. Se manifestă prin pornire greoaie la rece iar la cald nu mai pornește. Se datorează în general bujiilor incandescente sau întreținere necorespunzătoare.

Probleme cu sistemul AdBlue pentru versiunile Euro 6. Pompa de AdBlue poate ceda prematur, necesitând înlocuire costisitoare. Cristalizarea AdBlue poate bloca injectoarele de soluție, ducând la erori în bord. Dacă rezervorul AdBlue se golește complet, motorul nu va mai porni până la reumplere.

Probleme cu DPF.  Se înfundă dacă mașina este folosită predominant în oraș, unde regenerarea nu se face corect. Semnele unei probleme: consum mai mare de combustibil, putere scăzută, fum negru, martori aprinși în bord. Se recomandă drumuri mai lungi pe autostradă pentru regenerarea DPF.

Probleme cu EGR, supapa de recirculare a gazelor arse. Se poate înfunda din cauza acumulării de funingine, mai ales la condus urban. Motor care merge sacadat, pierdere de putere, eroare în bord. Uneori necesită curățare, alteori înlocuire.

Probleme la injectoare Pe unele modele, injectoarele Delphi au cauzat probleme de neetanșeitate și fluctuații de ralanti. Oprirea bruscă a motorului sau un consum de motorină mai mare decât normal pot fi semne de injectoare uzate.

Probleme cu turbina. Versiunile 1.6 TDI sunt mai predispuse la probleme cu turbina decât 2.0 TDI. Se poate bloca actuatorul turbinei, ducând la pierdere de putere. Dacă nu se respectă intervalele de schimb ale uleiului, riscul de defecțiune crește.

Probleme cu distribuția pe curea. Curea de distribuție trebuie schimbată la 150.000 km sau 6 ani, dar uneori poate prezenta uzură prematură. O cureaua ruptă duce la avarii majore ale motorului.


2.0 TDI – Probleme Golf 7

  • Arborele de antrenare al pompei de ulei a avut unele defecte. Pompa de ulei nu mai funcționează și primul care se va sparge este turbocompresorul.
  • Nivel ridicat de ulei. Filtrul de particule este o problemă. Când filtrul de particule se înfundă cu funingine, combustibilul din motor nu arde complet și se scurge în baia de ulei. Asta crește nivelul de ulei.
  • Defecțiuni ale injectorului
  • Probleme și probleme legate de acumularea de carbon la 2.0TDi
  • Probleme cu controlerul ventilatorului
  • Probleme la volantă și ralanti
  • Probleme ale angrenajului pompei de ulei la BKP 2.0TDi
  • Probleme cu arborele de echilibrare și întinzătorul lanțului
  • Fisura chiulasei la unitățile EA188 inițiale.

Probleme la sistemul AdBlue pentru Euro 6. Pompa de AdBlue poate ceda prematur. Cristalizarea AdBlue poate duce la blocaje în sistem. Necesită întreținere regulată pentru a evita reparații costisitoare.

Probleme cu EGR supapă recirculare gaze arse. Se poate înfunda din cauza acumulării de funingine, mai ales la utilizarea preponderent urbană. Apare pierdere de putere, consum crescut de combustibil, martori aprinși în bord.

 Probleme la DPF filtru de particule diesel.  Se poate înfunda dacă mașina este folosită doar în oraș și nu ajunge la temperaturi optime pentru regenerare. Apare un consum ridicat, pierdere de putere, martor motor aprins.

Probleme la injectoare și pompă de înaltă presiune. Injectoarele pot începe să funcționeze incorect din cauza calității slabe a motorinei. Pompa de înaltă presiune poate ceda prematur la versiunile mai vechi ale motorului.

Probleme cu distribuția la versiunile cu curea. Modelele mai vechi Euro 5 aveau lanț de distribuție, dar Euro 6 are curea, care trebuie schimbată la aproximativ 150.000 km. Dacă se amână schimbul curelei, există riscul de rupere și daune majore la motor.

Probleme cu turbina Turbina poate ceda prematur dacă nu este întreținută corect ulei schimbat la timp, răcire adecvată după condus intens. Apare fum excesiv, pierdere de putere, sunete ciudate.

Probleme la clapeta de accelerație. Poate ceda și duce la ralanti instabil sau pierdere de putere. Se poate murdări în timp din cauza gazelor recirculate.

Pompă de apă defectă. Se uzează prematur și poate cauza pierderi de lichid de răcire sau supraîncălzire.

Probleme cu cutia DSG, dacă este automată. Cutia DSG 7 trepte (DQ200/DQ381) poate avea probleme la kilometraj mare: Eșec mecatronic (reparație scumpă). Uzură ambreiaj dacă nu s-a făcut schimbul de ulei la timp. Se recomandă schimb de ulei DSG la 60.000 km.


1.4 TFSI-TSI – Probleme:

  • Probleme de încălzire lentă
  • Se acumulează carbon pe toate variantele de injecție
    directă pură.
  • Consum mare de ulei la motoarele 1.4 TFSi TSi
  • Inițiale Valve de deviere slabe
  • Scurgeri de PCV din carter
  • Uzură excesivă a suporturilor de came

sursă: torquecars.com/volkswagen/1-4-tfsi-tsi-problems.php

1.8 TFSI – Probleme.

  • Consum de ulei excesiv.
  • Probleme cu lanțul de distribuție. Mai ales la prima și a doua generație de motor 1.8 TFSI.
  • Probleme cu întinzătorul lanțului. Dacă un întinzător eșuează, acesta poate permite să se formeze atât de mult slăbire încât lanțul va sări, potențial blocând motorul pe măsură ce supapele intră în contact cu pistoanele.
  • Defecțiune bobina de aprindere. O mare parte din familia EA888 sunt problemele bobinei de aprindere care fac ca computerul de bord să arate diverse erori, precum și martorul „check engine”.
  • Defecțiune prematură a pompei de apă. Acest lucru se datorează unei roți a compresorului din plastic din componenta pompei de apă care începe să prezinte probleme.
  • Scurgere din termostat. O altă componentă a sistemului de motor 1.8 TFSI care scurge lichid de răcire este carcasa termostatului.

sursă: autozilla.co.uk/audi/audi-1-8-tfsi-engine-problems-common-issues-explained/

2.0 TFSI – Probleme:

  • Consum excesiv de ulei
  • Turbina are pierdere de presiune și ezitare (coduri de eroare)
  • Uzura discului de came Acumulare și acumulare de carbon în supapele de admisie
  • Defecțiuni ale supapei de control turbo N75 și N249
  • Defecțiunile pompei de apă sunt frecvente

sursă: torquecars.com/volkswagen/2-0-tfsi-problems.php


Galerie Foto – Volkswagen Golf VII 2013-2020

Prezentare Video – Volkswagen Golf VII 2013-2020

Concluzie Volkswagen Golf VII 2013-2020

Volkswagen Golf 7 rămâne una dintre cele mai bune opțiuni din clasa compactă, oferind un echilibru excelent între fiabilitate, confort și tehnologie. Dacă doriți o alternativă mai accesibilă, Skoda Octavia sau Seat Leon sunt variante solide.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *