Info și istoric:
Dacia Spring este un autoturism de tip electric produs de către compania Dacia începând cu anul 2021. Este primul model electric al companiei Dacia și este asamblat în China în zona Shiyan. Spring este un model destinat îndeosebi traficului urban datorită dimensiunilor sale reduse. Spring este o versiune europeană a modelului Renault City K-Ze, care este comercializat pe piața chinezească. Dacia Spring este cunoscută sau se comercialiează în funcție de zonă cu nume precum: Renault City K0Ze, Dongfen Aeolus Ex1, Dongfen Fengguang E1, Dongfeng Fengxing T1 sau Venucia e30. Dacia Spring face parte din clasa de Crossover urban și are patru locuri la interior. Platforma pe care este construit este CMF-A, motor electric și o transmisie cu o singură viteză. Greutatea modelului este de 921 kg iar capacitatea acumulatorului de 26 kW.
Autonomia autoturismului Dacia Spring este de până la 230 km în ciclu mixt și de până la 314 km în ciclu urban. Volumul portbagajului este de 290 litri iar spațiile de depozitare de la interior au o capacitate de 23.1 litri. Dacia Spring este dotată cu sisteme de tip: sistem activ de frânare în situații de urgență, senzori de parcare și cameră video spate, limitator de viteză, faruri automată sau asistență la pornirea din rampă.
Cost Dacia Spring 2022. Dacia Spring are un preț de pornire de aproximativ 21.400 euro și poate crește în funcție de configurația aleasă.
Siguranță Dacia Spring. Dacia Spring a obținut o stea la testele de siguranță EuroNcap din 2021. Modelul testat fiind Dacia Spring, electric, LHD.
Viteză maximă Dacia Spring. Spring poate ajunge la o viteză maximă de 125 km pe oră.
Producător | Automobile Dacia Sa. |
Dată începere producție: | 2021 |
Țări asamblare: | China |
Clasă: | Crossover urban |
Modele: | Spring |
PRO:
Autonomie optimă.
Preț de achiziție bun în comparație cu alți competitori.
Contra:
Performanțele motorului electric.
Calitatea materialelor interioare.
Probleme, în funcție de model:
S-au raportat probleme legate de: probleme cu instalația de climatizare, probleme cu apariția ruginei, probleme cu încărcarea.
Date tehnice și modele:
Marcă Dacia
Model Spring
Generație Spring
Modificare (Tip motor) 27.4 kWh (45 CP) Electric
Anul inceperii productiei 2021 an
Arhitectura grupului propulsor BEV (Vehicul electric)
Tipul caroseriei Crossover
Număr de scaune 4
Număr de uşi 5
Performanță
Tipul de combustibil Energie electrică
Acceleraţie 0 – 100 km/h 19.1 sec
Acceleraţie 0 – 62 mph 19.1 sec
Acceleraţie 0 – 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 18.1 sec
Viteza maximă 125 km/h
77.67 mph
Raport greutate/putere 21.6 kg/CP, 46.4 CP/tonă
Raport greutate/Cuplu 7.8 kg/Nm, 128.9 Nm/tonă
Autovehicule electrice și hibride
Capacitatea netă (utilizabilă) a bateriei 27.4 kWh
Voltajul bateriei 240 V
Tehnologia de stocare a bateriei Litiu-ion (Li-Ion)
Autonomia electrică (WLTP) 230 km
142.92 mi
Consum mediu de energie (WLTP) 13.9 kWh/100 km
22.37 kWh/100 mi
151 MPGe
7.2 km/kWh
4.5 mi/kWh
Electric motor 1
Putere Motor electric 45 CP @ 3000-8200 rot/min
Cuplu motor electric 125 Nm @ 500-2500 rot/min
92.2 lb.-ft. @ 500-2500 rot/min
Amplasarea motorului Puntea față, Transversal
Puterea sistemului 45 CP @ 3000-8200 rot/min
Cuplul total al sistemului 125 Nm @ 500-2500 rot/min
92.2 lb.-ft. @ 500-2500 rot/min
sursă date: auto-data.net
Autonomie:
Autonomie aproximativă: până la 230 km în mod mixt și până la 314 în mod urban.
Competitori și Alternative:
- Nissan Leaf
- MiniCooper SE
- Mazda MX-30
- Opel Corsa-e
- Peugeot e-208
- Renault Zoe
- Fiat 500e
- Volkswagen e-UP!
- Smart Eq ForFour
Pagina oficială ,click aici.
» Piese și accesorii pentru mașina ta la cele mai mici prețuri! Click pe linkul roșu! «
-- Piese Auto la super pret -- Anvelope Auto la super pret -- Jante Auto la super pret -- Camere filmat Auto la super pret -- Statii Radio Auto la super pret -- Boxe Auto la super pret --
-- Huse Scaune Auto la super pret - - Covorase Auto la super pret - - Becuri Auto la super pret - - Baterii Auto la super pret - - Compresoare Auto la super pret --
Corneliu V. - februarie 1, 2023 @ 08:30
Lumea nu intelege conceptul de masina de oras. Strict de oras sau maximum localitati la periferia orasului. Daca o folosesti strict ca masina de oras, este una dintre cele mai avantajoase masini posibil, mentenanta redusa si ieftina, masina in sine este ieftina, spatiu de depozitare urias pentru clasa ei, garda la sol inalta si asa mai departe. Calitatea interioarelor este acceptabila, pentru pretul masinii. Pretentiosii sa isi cumpere Tesla sau Mercedes, na, fiecare dupa pretentii. Eu sunt foarte multumit de ea, calatoresc foarte des in strainatate si in orase imi inchiriez intotdeauna masini mici.
Lumea nu intelege conceptul de masina de oras. Strict de oras sau maximum localitati la periferia orasului. Daca o folosesti strict ca masina de oras, este una dintre cele mai avantajoase masini posibil, mentenanta redusa si ieftina, masina in sine e