Opel Antara 2006-2016 – Păreri, Probleme și Motoare Fiabile

Ultima actualizare la data de 27 ianuarie 2025

Info și istoric:

Opel Antara este un autoturism de tip Suv compact Crossover produs între ani 2006 și 2015 de către compania Opel parte a General Motors. Antara are la bază platforma Theta, anumite părți fiind împărțite cu Chevrolet Captiva. S-a comercializat doar în varianta cu cinci locuri și are un design exterior și interior diferit. În Marea Britanie s-a comercializat sub denumirea de Vauxall Antara iar în alte zone ca Holden Captiva, Captiva Maxx sau Daewoo Winstorm Maxx. Modelul a avut doar o generație dar a primit un facelift în 2010. Partea frontala a fost revizuită la fel ca farurile față și spate. Antara a primit motorizări pe benzină de 2.4 litri, 3.0 litri, 2.4 litri, 3.5 litri și 3.5 litri. Pe motorină regăsim motoare de 2.0 litri și 2.2 litri. Antara a primit de asemenea și o versiune Plug-in hybrid. Ca transmisie, Antara a primit manuală în șase rapoarte și automată în patru, cinci și șase rapoarte. Producția modelului s-a oprit în Martie 2015, succesorul lui Antara fiind Opel Grandland X care a fost lansat în Septembrie 2017.


Motoare bune și fiabile Opel Antara 2006-2016

2.0 CDTI 150 CP. Acest motor diesel este cel mai popular și apreciat pentru echilibrul său între performanță și consum. Este fiabil și oferă un cuplu motor generos, ideal pentru condiții off-road.

2.2 CDTI 163 CP. O variantă mai puternică, dar totuși fiabilă, cu un consum moderat și performanțe bune atât în oraș, cât și pe autostradă.


Probleme semnalate Opel Antara 2006-2016 L07

Probleme conductă servodirecție. Necesită reînlocuire.

Probleme cu servodirecția.

Probleme cu tracțiune integrală.

Uzura senzorilor ABS/ESP. Defecțiuni frecvente după 40.000-80.000 km, adesea din cauza senzorilor defecți.

Probleme cu DPF-ul la motorizările diesel. Se poate înfunda.

Probleme cu închiderea centralizată.

Probleme cu injectoarele la motorizările diesel.

Probleme cu EGR-ul la motorizările diesel. Se poate înfunda. La fel și supapa EGR.

Defect clapetă accelerație.

Lichidul de frână incorect poate provoca coroziune în unitatea hidraulică ABS, ducând la o supapă blocată și ducând la o frână mai lungă. Antara 2007-2010.

Diferite probleme pe partea electrică.

Uzura cutiei de viteze. Probleme cu cutia de viteze automată: Defecțiuni pot apărea încă de la 30.000 km.

Probleme cu sistemul de evacuare.


Păreri proprietari Opel Antara 2006-2016

În general, proprietarii de Opel Antara sunt mulțumiți de fiabilitatea și confortul mașinii. Cu toate acestea, unii au semnalat probleme legate de suspensie, sistemul electric și, în cazul motoarelor diesel, de filtrul de particule și turbocompresor.

2.2 CDTI 184 CP 2013, părere despre Opel Antara 2006-2016
Mama mea are una, cred că este modelul de top 2.2 SE nav start stop manual. A fost una dintre cele mai frumoase mașini în care am călătorit, ea o folosește zilnic și este foarte bună. Filtrul de particule se regenerează tot timpul deoarece este condusă pe distanțe scurte. A avut un ambreiaj nou, pentru care a trebuit să demonteze cea mai mare parte a părții inferioare a caroseriei pentru a ajunge la el. A fost condusă în Spania în 2019 și a fost surprinzător de bună și s-a descurcat foarte bine. Aș recomanda această mașină, dar dacă faceți călătorii scurte, atunci poate nu.

2.0 CDTI 2008, părere despre Opel Antara 2006-2016
Aceasta mașină a fost cea mai bună mașină pe care am deținut-o vreodată. Am mașina de aproape 12 ani acum. Este extrem de fiabilă. Are un istoric vast de service și are verificări regulate o dată pe lună și orice lucrare PPM făcută imediat. Partea de dedesubt a fost descrisă de examinatorii MOT ca fiind perfectă, ca nouă. caroseria este bine întreținută și are strat ceramic. Are o placă privată; oamenii chiar și acum spun că mașina este în stare de showroom. Anvelopele durează aproximativ 40.000 de mile și sunt marca ATR. Am montat un sistem de evacuare complet din oțel inoxidabil acum 11 ani, care este încă perfect. Conducere este uimitoare, garda la sol și vizibilitatea generală sunt excelente. Am condus multe mașini noi și tot intru în aceasta și încă o prefer față de vehiculele noi pentru confort și rulare. Am montat un cârlig de remorcare care a fost foarte util; mașina este un vehicul fantastic pentru orice tip de remorcare. Este atât de confortabilă și chiar acum mașina are 14 ani, merge încă bine și nu pot găsi nimic care să se compare cu asta. Oamenii spun că Vauxhall sunt supraestimate; Am deținut 2 pe o perioadă de 25 de ani și ambele au fost fără probleme. După cum se spune, totul se reduce la întreținere/PPM regulată și service pentru orice vehicul.

2.2 CDTI 2012, părere despre Opel Antara 2006-2016
Am cumpărat mașina pentru că doream un vehicul AWD adecvat, cu o putere și performanță rezonabile la un preț rezonabil. Exemplarul meu cu kilometraj mic a costat aproximativ jumătate din prețul unui Range Rover, cu accelerație mai rapidă și consum mai bun. Au existat câteva probleme inițiale din cauza unui dealer neglijent care nu a dat curs avertismentelor MOT, dar toate acestea au fost (în cele din urmă) rezolvate fără costuri pentru mine. Ultimul MOT a arătat o mică scurgere de ulei din baia de ulei, care poate fi reparată prin înlocuirea garniturii – câteva ore de muncă, deci puțin probabil să coste o avere! Consider că rularea este confortabilă, iar mașina este ușor de manevrat, cu direcție fermă și putere excelentă pentru dimensiunea sa. Cu scaunele din spate rabatate, există aproape 6 picioare de spațiu, ceea ce este excelent. Singura problemă este că am nevoie de o pereche de trepte pentru a curăța acoperișul! Un lucru care nu-mi place este lipsa roții de rezervă (se furnizează un kit de reparație temporară) – cu toate acestea, reflectând, acest lucru ar putea fi preferabil decât încercarea de a schimba o roată pe un drum întunecat la țară. Per ansamblu, aș recomanda această mașină ca un vehicul bun pentru toate tipurile de drumuri și ieftin de cumpărat.

2.2 CDTI 2012, părere despre Opel Antara 2006-2016
Bătrâna Tara este cu noi de peste 8 ani și pare să fi intrat în perioada de mijloc a vieții fără prea multe crize. Poate că nu este cea mai captivantă mașină de condus, dar încă o găsesc recompensatoare în majoritatea mediilor, fiind dezamăgită doar de o încuietoare jalnică! La urma urmei, este o mașină extrem de practică, flexibilă și spațioasă.

2.2 CDTI 184 CP 2015, părere despre Opel Antara 2006-2016
Un alt Vauxhall subestimat. Eu conduc Jaguar-uri, aveam nevoie de o mașină mai practică, ceva despre care să nu-mi fac griji. Antara a fost o adevărată surpriză: rapidă, economică și confortabilă. Face ceea ce trebuie. Singurul dezavantaj pentru mine sunt setările limitate ale scaunului, dar hei, a costat 10.000 de lire sterline și nu o folosesc tot timpul. Un proprietar, 20.000 de mile, ca nouă. Voi lua în considerare un Grandland când voi fi gata să schimb.

sursă păreri: parkers.co.uk/vauxhall/antara/station-wagon-2007/owner-reviews/


Competitori și Alternative:

  • Seat Ateca
  • VW Tiguan
  • Nissan Qashqai
  • Renault Kadjar
  • Ford Puma
  • Skoda Kamiq
  • Kia Niro
  • Citroen C4 Cactus
  • Peugeot 3008

Galerie foto – Opel Antara

Prezentare video – Opel Antara

2 comments

  1. Lipsa spațiului interior și al confortului, o glumă. Dacă nici Antara nu are spațiu înseamnă a niciuna nu are spațiu (și îmi plac spațioasele). Lipsa confortului o pot afirma doar cei care nu au mers cu ea sau cei care au dat aceiași bani (aprox 35.ooo euro la vremea ei) pe o marca premium, mult mai mică, mai putin fiabila, mai putin performata ca motorizare și cu costuri de întreținere mult mai mari, dar care își vând iluzia ca (totuși) au făcut o alegere mai bună. Dar da, consumul e problema pe un CDTI, mai ales în optiunea automată și cu tracțiune 4×4. Un 10-12% este f mult, chiar și pentru mașinile din gama ei. Ma refer la cele cu diferențial blocabil, mod winter, asistent la coborâre… adică nu la păcăleli de oraș care arată pe dinafară a ce nu pot sa facă 😉

  2. O masina robusta, foarte rezistenta la drumurile din Romania, probleme la indicator motorina(mai face figuri din cand in cand,ba e gol rezervorul ,ba indica corespunzator…).Detin o masina OPEL ANTARA 2.0 110 KW.Consum rezonabil, tinand cont ca este permanent 4×4, cam un 7,4 mixt(bineinteles in functie de modul de condus).Deci o masina buna,spatioasa,puternica si la un pret rezonabil.Recomand.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *