Păreri Peugeot 5008

Ultima actualizare la data de 6 septembrie 2024

Info și istoric:

Peugeot 5008 a fost lansat în 2009 ca un MPV (monovolum), adresându-se familiilor care căutau un vehicul spațios și practic. Prima generație a fost construită pe aceeași platformă cu modelele Peugeot 308 și Citroën C4 Picasso, și a oferit o configurare flexibilă a scaunelor, cu locuri pentru până la șapte pasageri.

În 2017, Peugeot a redesenat complet 5008, transformându-l dintr-un MPV într-un SUV modern, reflectând schimbările de preferințe ale consumatorilor. Noua generație a fost construită pe platforma EMP2, folosită și de modelele Peugeot 3008 și Citroën C5 Aircross.

Peugeot e-5008 este un SUV electric ce își propune să ofere un echilibru între practicitatea unui vehicul cu 7 locuri și avantajele unui motor electric. Deși la momentul actual, Peugeot 5008 este disponibil doar cu motoare pe benzină și diesel, Peugeot plănuiește să introducă versiuni electrificate în viitorul apropiat, conform strategiei lor de electrificare.

Probeleme Peugeot T87 5008 2009-2017

  • Probleme cu suspensia. Uzură prematură și necesitatea înlocuirii brațelor de control.
  • Probleme electrice. Defecțiuni ale sistemului de iluminat și alți senzori electronici.

Probeleme Peugeot 5008 P87 2017-2024

  • Probleme cu pompa de vid(2017-2020). Lubrifierea insuficientă a pompei de vid poate duce la defectarea acesteia, afectând performanța frânelor. Aceasta este una dintre cele mai raportate probleme pentru modelele din această perioadă.
  • Blocarea injectorului de uree (2019-2020). S-a raportat că injectorul de uree poate suferi blocaje, ceea ce poate duce la funcționarea defectuoasă a sistemului de reducere a emisiilor de NOx. Această problemă a dus la câteva rechemări în service.
  • Erori software în unitatea de control a motorului (2020-2022). Erorile de calibrare a software-ului unității de control a motorului (ECU) pot împiedica aprinderea martorului de avarie, ceea ce poate crea riscuri suplimentare în cazul apariției unor probleme.
  • Uzura prematură a filtrului de particule diesel (DPF). Anumite modele au prezentat o performanță scăzută a filtrului DPF, ceea ce a necesitat intervenții tehnice repetate, mai ales la modelele diesel.
  • Probleme cu Cutia de viteze automată. Defecțiuni și schimbări bruște de viteză.
  • Sistemul multimedia. Blocări și ecrane care nu răspund corect.
Producător Peugeot
Dată începere producție: 2009
Țări asamblare: Franța, Malaezia, China, Namibia, Vietnam.
Clasă: SUV
Modele: T87 2009-2017, P87 2017-2024, P67-2024

PRO:

  • Interior spațios.
  • Portbagaj spațios.
  • Motorizări eficiente.

Contra:

  • Direcția poate părea ciudată la început.

Siguranță:

La testele de siguranță Euroncap din anul 2016, Peugeot 5008 a obținut 5 stele din 5.

Date tehnice și modele:

Peugeot 5008 III (Phase I, 2024)
2024 – SUV
Putere : de la 136 la 326 CP | Dimensiuni: 4791 x 1895 x 1694 mm
Peugeot 5008 II (Phase II, 2020)
2020 – 2024 SUV
Putere : de la 130 la 180 CP | Dimensiuni: 4641 x 1844 x 1646 mm
Peugeot 5008 II (Phase I, 2017)
2016 – 2020 SUV
Putere : de la 100 la 180 CP | Dimensiuni: 4641 x 1844 x 1646 mm
Peugeot 5008 I (Phase II, 2013)
2013 – 2017 MPV
Putere : de la 115 la 165 CP | Dimensiuni: 4529 x 1888 x 1647 mm
Peugeot 5008 I (Phase I, 2009)
2009 – 2013 MPV
Putere : de la 112 la 163 CP | Dimensiuni: 4529 x 1888 x 1647 mm

sursă date: auto-data.net

Consum:

Motorizarea de 1.2 litri Puretech 130 CP are un consum de 5.4 litri.

Motorizarea de 1.5 BlueHDI 130 CP are un consum de 4.2 litri.

Motorizarea de 2.0 BlueHDI 150 CP are un consum de 6.1 litri.

Competitori și Alternative:

  • Skoda Kodiaq
  • Seat Tarraco
  • Nissan X-Trail
  • Hyundai Santa FE
  • Volkswagen Touran
  • Kia Sorento

Pagina oficială ,click aici.

Galerie Foto – Peugeot 5008

Prezentare Video – Peugeot 5008

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *