Păreri Dacia Spring

Ultima actualizare la data de 29 iunie 2024

Info și istoric:

Dacia Spring este un autoturism de tip electric produs de către compania Dacia începând cu anul 2021. Este primul model electric al companiei Dacia și este asamblat în China în zona Shiyan. Spring este un model destinat îndeosebi traficului urban datorită dimensiunilor sale reduse. Spring este o versiune europeană a modelului Renault City K-Ze, care este comercializat pe piața chinezească. Dacia Spring este cunoscută sau se comercialiează în funcție de zonă cu nume precum: Renault City K0Ze, Dongfen Aeolus Ex1, Dongfen Fengguang E1, Dongfeng Fengxing T1 sau Venucia e30. Dacia Spring face parte din clasa de Crossover urban și are patru locuri la interior. Platforma pe care este construit este CMF-A, motor electric și o transmisie cu o singură viteză. Greutatea modelului este de 921 kg iar capacitatea acumulatorului de 26 kW.

Autonomia autoturismului Dacia Spring este de până la 230 km în ciclu mixt și de până la 314 km în ciclu urban. Volumul portbagajului este de 290 litri iar spațiile de depozitare de la interior au o capacitate de 23.1 litri. Dacia Spring este dotată cu sisteme de tip: sistem activ de frânare în situații de urgență, senzori de parcare și cameră video spate, limitator de viteză, faruri automată sau asistență la pornirea din rampă.

  • Cost Dacia Spring 2022. Dacia Spring are un preț de pornire de aproximativ 21.400 euro și poate crește în funcție de configurația aleasă.
  • Cost Dacia Spring 2024. Dacia Spring are un preț de pornire de aproximativ 16.900 euro în varianta Essential, 18.900 euro în varianta Expression și 19.900 euro în varianta Extreme.
  • Siguranță Dacia Spring. Dacia Spring a obținut o stea la testele de siguranță EuroNcap din 2021. Modelul testat fiind Dacia Spring, electric, LHD.
  • Viteză maximă Dacia Spring. Spring poate ajunge la o viteză maximă de 125 km pe oră.

Probleme semnalate Dacia Spring 2021-2024

  • Probleme cu unitatea de încărcare.
  • Probleme cu pornirea.
  • Probleme de tip software. Se pot rezolva printr-un udate.
  • Degradarea în timp a acumulatorului/bateriei.
  • Probleme cu sistemul de aer condiționat.
  • Apariția prematură a ruginei.
  • Probleme cu sistemul de frânare.
  • Defecțiunea sistemului BMS. Battery Management System.
  • Rechemare din cauza centurilor de siguranță. Este necesară înlocuirea retractorului.
Producător Automobile Dacia Sa.
Dată începere producție: 2021
Țări asamblare: China
Clasă: Crossover urban
Modele: Spring

PRO:

Autonomie optimă.

Preț de achiziție bun în comparație cu alți competitori.

Contra:

Performanțele motorului electric.

Calitatea materialelor interioare.

Probleme, în funcție de model:

S-au raportat probleme legate de: probleme cu instalația de climatizare, probleme cu apariția ruginei, probleme cu încărcarea.

Date tehnice și modele:

Dacia Spring (facelift 2024)
2024 – Crossover
Putere : de la 45 la 65 CP | Dimensiuni: 3701 x 1583 x 1519 mm
Dacia Spring (facelift 2022)
2022 – 2024 Crossover
Putere : de la 45 la 65 CP | Dimensiuni: 3734 x 1579 x 1516 mm
Dacia Spring
2021 – 2022 Crossover
Putere : 45 CP | Dimensiuni: 3734 x 1579 x 1516 mm

sursă date: auto-data.net

Autonomie:

Autonomie aproximativă: până la 228 km.

Competitori și Alternative:

  • Nissan Leaf
  • MiniCooper SE
  • Mazda MX-30
  • Opel Corsa-e
  • Peugeot e-208
  • Renault Zoe
  • Fiat 500e
  • Volkswagen e-UP!
  • Smart Eq ForFour

Pagina oficială ,click aici.

Galerie Foto – Dacia Spring

Prezentare Video – Dacia Spring

One comment

  1. Lumea nu intelege conceptul de masina de oras. Strict de oras sau maximum localitati la periferia orasului. Daca o folosesti strict ca masina de oras, este una dintre cele mai avantajoase masini posibil, mentenanta redusa si ieftina, masina in sine este ieftina, spatiu de depozitare urias pentru clasa ei, garda la sol inalta si asa mai departe. Calitatea interioarelor este acceptabila, pentru pretul masinii. Pretentiosii sa isi cumpere Tesla sau Mercedes, na, fiecare dupa pretentii. Eu sunt foarte multumit de ea, calatoresc foarte des in strainatate si in orase imi inchiriez intotdeauna masini mici.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *