BYD TANG II 2018-Prezent – Păreri și Probleme

Ultima actualizare la data de 15 februarie 2025

Info și istoric:

BYD Tang este un autoturism de tip Suv Crossover produs de către compania chineză BYD Auto. Modelul este produs începând cu anul 2015 și în 2018 a fost lansată a doua generație. În anul 2016, modelul Tang a fost cel mai bine comercializat model în China de tip plug-in electric dar și cel mai bine vândut model plug-in hybrid în 2016 din lume. În anul 2022, Tang a primit un facelift iar mai apoi a fost introdusă versiunea mai performantă DM-p. În anul 2023, Tang beneficiat de un noi modificări estetice. În anul 2022, BYD Tang s-a comercializat în 149.761 de modele în China.

BYD Tang este disponibil în versiune cu șapte locuri, fiind un vehicul spațios. Tang poate accelera de la 0 la 100 km în doar 4.6 secunde iar autonomia sa este de aproximativ 400 kilometrii combinată. Interiorul este unul luxos și bine echipat. Suspensia față și spate este una independetă din aluminiu ce asigură performanțe și greutate redusă. Viteza maximă este de 180 kilometrii pe oră. Autoturismul BYD Tang cântărește aproximativ 2600 kilograme.

Fiabilitate. BYD este un producător chinez de automobile în creștere, cunoscut pentru tehnologia sa avansată în domeniul bateriilor și a vehiculelor electrice. În general, mașinile electrice tind să aibă mai puține probleme mecanice decât cele cu motoare cu combustie internă, datorită numărului mai mic de piese în mișcare.

Motoare. BYD Tang II este disponibil cu mai multe opțiuni de motorizare, atât electrice, cât și plug-in hibride. Versiunile electrice sunt echipate cu motoare electrice puternice și eficiente, în timp ce versiunile plug-in hibride combină un motor termic cu unul electric pentru a oferi un echilibru între performanță și economie de combustibil.


Probleme BYD TANG II 2018-Prezent

Probleme software. Unii proprietari au raportat probleme legate de sistemul de infotainment, inclusiv blocaje sau întârzieri în funcționare.

Autonomie baterie. Deși BYD Tang II are o autonomie electrică decentă (aproximativ 80-100 km), unii utilizatori au observat o scădere a autonomiei în timp, mai ales în condiții de temperaturi scăzute.

Calitatea materialelor interioare. Unele recenzii menționează că materialele din interior, deși de calitate decentă, nu sunt la nivelul rivalilor premium.

Suspensie. Unii proprietari au raportat că suspensia poate fi prea rigidă, afectând confortul la condus pe drumuri accidentate.


Păreri proprietari BYD TANG II 2018-Prezent

djovidius3545, Părere despre BYD TANG II 2018-Prezent
Eu an Tang de 3 saptamani. Aici (Danemarca) am dat 600.000 koroane daneze. Abureli despre cum iau foc aceste EV sunt doar facute de hate-ari. Cele care au luat foc sunt hybrid, nu full electrice.
Definita full luxury e la ea acasa si nu ii lipseste nimic masinii, inafara de HUD (parerea mea), in rest are tot ce vrei.
Vin de la un E-klass la Tang… nu regret nimic.
Ca si minus pot sa specific doar lipsa incarcarii superfast pe mufa normala. incarca mai lent. sau poti merge la Chargere Superfast (de la 150kw in sus) si incarci cate un procent pe minut.
In rest sunt super multumit de 400km autonomie la 100%, conditii de lux, calitate, Ionizator in filtrare, 2 filtre super de filtrare puritate aer, 517 hp, 4×4, etc.

Au mai luat foc si alte masini, ba gaz, ba hybrid, da tesle… si tot s-au vandut in draci masinile.
Ca idee…: de la consum de 2800 dkk pe luna ptr diesel la Mercedesul meu E-klass, am trecut la costuri 800 dkk la electrica.
Garantie 8 ani baterie si 6 ani masina…… pana atunci doar sa ma bucur de ea.

Părere despre BYD TANG II 2018-Prezent

Nu m-am gândit niciodată la mașinile BYD ca la o opțiune atunci când îmi planificam să-mi cumpăr o mașină de familie. Deși, după multe cercetări și comparații, și la insistențele celui mai bun prieten al meu, am cumpărat un BYD Tang. Mașina nu m-a dezamăgit până acum și cred că este un pachet excelent raport calitate-preț care oferă tot ce e mai bun. Pentru început, SUV-ul hibrid de dimensiuni medii are un aspect exterior grozav, cu un design aerodinamic și sportiv, care include faruri unice și o parte frontală vizibilă și stilată îndrăzneț. Împreună cu aceasta, interiorul mașinii este uimitor de luxos, cu o gamă de caracteristici de top și materiale excelente folosite în întreaga cabină și în celelalte părți ale mașinii.

Părere despre BYD TANG II 2018-Prezent

Ori de câte ori cineva mă roagă să recomand o mașină electrică fiabilă și bine făcută, BYD Tang pare a fi alegerea mea perfectă. Interiorul său de ultimă generație concurează serios cu mărcile de lux. Sistemul de infotainment cu ecran tactil este plasat central, adăugând o notă modernă și îmbunătățind experiența de condus. Accentul său pe protecția mediului și fiabilitatea îl fac cea mai bună alegere pentru cei care apreciază sustenabilitatea și inovația. Spațiul portbagajului este mai mult decât suficient pentru nevoile mele zilnice. Interiorul luxos și designul elegant mă fac să mă simt mândru, în timp ce tehnologia avansată îmi îmbunătățește experiența de condus.

 

sursă păreri: youtube.com și .zigwheels.ph/new-cars/byd/tang/user-reviews/a-car-worth-the-money


Producător BYD Auto
Dată începere producție: 2015
Țări asamblare: China
Clasă: SUV Crossover
Modele: 2015, 2018

PRO:

  • Aspect modern și interior luxos.
  • Performanțe și confort.
  • Siguranță.
  • Șapte locuri.

Contra:

  • Loc limitat în al trei-lea rând.
  • Autonomie electrică limitată în comparație cu unele modele pure EV.
  • Unele probleme minore legate de software și calitatea materialelor.

Siguranță:

La testele de siguranță Euroncap din anul 2023, BYD Tang a obținut cinci stele din cinci. Protecția pasagerilor adulți fiind de 87% iar cea a pasagerilor copii de 87%. Modelul testat fiind BYD TANG ‘Flagship’,LHD.

Date tehnice și modele:

BYD Tang II (facelift 2021)
2021 – SUV, Crossover
Putere : de la 228 la 629 CP | Dimensiuni: 4900 x 1950 x 1725 mm
BYD Tang II
2018 – 2021 SUV, Crossover
Putere : de la 490 la 600 CP | Dimensiuni: 4870 x 1950 x 1725 mm
BYD Tang I
2015 – 2018 SUV, Crossover
Putere : 505 CP | Dimensiuni: 4815 x 1855 x 1720 mm

sursă date: auto-data.net

Autonomie:

Autonomia combinată este de aproximativ 400 kilometrii iar cea în oraș de 528 kilometrii.

Mod electric. Consum: 0 litri/100 km autonomie electrică de 80-100 km.

Mod hibrid. Consum combinat: 1.8-2.5 litri/100 km în funcție de condiții de conducere și încărcarea bateriei.

Mod pe benzină. Consum: 8-10 litri/100 km la condus sportiv sau pe distanțe lungi fără încărcare electrică.

Competitori și Alternative:

  • Tesla Model Y. Un SUV electric cu performanțe ridicate, autonomie de până la 505 km și acces la rețeaua extinsă de superîncărcătoare Tesla.
  • Audi Q6 e-tron. SUV electric de lux, oferind o autonomie de aproximativ 479 km și tehnologie avansată de asistență la condus.
  • BMW iX. SUV electric premium cu design inovator, autonomie de până la 500 km și interior spațios.
  • Mercedes-Benz EQC. SUV electric elegant, cu o autonomie de aproximativ 400 km și confort specific mărcii Mercedes-Benz.
  • NIO ES8. SUV electric de 7 locuri, popular în China, cu autonomie competitivă și opțiuni de schimb rapid al bateriei.
  • Nissan Ariya
  • Kia EV9
  • Genesis GV60
  • Hyundai Ioniq 5
  • BMW iX3
  • Rivian R1S
  • Ford Mustang Mach-E
  • Volkswagen ID.4
  • Volvo EX30
  • Tesla Model Y
  • Hyundai Kona Electric
  • Toyota bZ4X
  • Subaru Solterra
  • VinFast VF8

Concluzie

BYD Tang II este o alegere solidă pentru cei care caută un SUV plug-in hybrid cu performanță bună și tehnologie avansată. Cu toate acestea, există câteva probleme minore și alternative competitive pe piață, în funcție de buget și preferințe. Dacă ești interesat de un model hibrid sau electric, este recomandat să testezi mai multe opțiuni înainte de a lua o decizie finală.


Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *